Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ik heb een Plextor 40 speed om mee te branden , en straks een DVD-speler voor DVD's . De meeste DVD spelers zijn nou eenmaal niet zo goed qua snelheid en nog belangrijker kwaliteit .[/quote]EEEHH, maar met een DVDspeler kan je ook cd-rom's draaien, en van daaruit kan je ook branden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Op dit moment zijn DVD-spelers gelijkwaardig aan CD-rom speler of zelfs beter. Alleen voor Audio CD's kan je beter een CD speler hebben. (Zie test nieuwe Duitse C't, Heft 21/2000 pag 114 ev.)[/quote]Bedoel je als ik MP3'tjes wil branden van cd naar cd?
Want dat wil ik gaan doen en ook met DivX.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Russian Blue Neji
Kate Bush
Met data CROM's zijn DVD's gelijkwaardig of beter qua tranfer snelheden. Vooral met CDRW's spelen DVDspelers hoge kaarten uit. Alleen met AudioCD's lezen hebben gewone CDromspelers nog het neusje voor. Ga je dus veel met audiocd's doen en minder met data cD's, dan heeft een aparte cdspeler zin. Dan is er maar een killer en dat is de hardcore user Ultraplex 40x van Plextor
Russian Blue Neji
Kate Bush
If nothing is written below, I was the last to reply...
Nee, want een MP3'tje is gewoon een data CD, dus die moet in de DVD, audio CD's zijn die CD's die je kan kopen (zonder doos
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nee, want een MP3'tje is gewoon een data CD, dus die moet in de DVD, audio CD's zijn die CD's die je kan kopen (zonder doos
Russian Blue Neji
Kate Bush
Capice, het staat overigens al duidelijk in de vorige reply's, dit is de final die je van MIJ hierover krijgt. Ik heb ook al de nodige zaterag biereco's op, dus ik ben nog wel begripvol (en die klote k%$ spatie van die Compaq zwaar zat (zat, zei je?) Koop nooit een Compaq 5190 en raad 'm je ouders af!!)
Kom op Frankie, het is niet zo moeilijk! (de verrotte spatiebalk bij mijn ouders is killing me!!) Als je audio cd's wilt lezen, heb je aan een cd rom speler meer, dan een DVD speler. Dat zijn CD's, die je ook in je gewone cd speler bij je stereo installatie kan spelen. Voor MP3 cd's is dus een DVD speler beter, want dat zijn data CD's. Heb je het over Audio cd's in MP3's omzetten, dan is een CDromspeler weer in het voordeel.
Capice, het staat overigens al duidelijk in de vorige reply's, dit is de final die je van MIJ hierover krijgt. Ik heb ook al de nodige zaterag biereco's op, dus ik ben nog wel begripvol (en die klote k%$ spatie van die Compaq zwaar zat (zat, zei je?) Koop nooit een Compaq 5190 en raad 'm je ouders af!!)[/quote]Yup, na RainmanX was het duidelijk, maar als je niet wilt antwoorden hoeft het niet hoor.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Russian Blue Neji
Kate Bush
Maar toch, apparatuur slijt van het gebruik. En dan kan je beter een cd-rom-speler van 100 gulden(of zoals ik een ultraplex 40) laten slijten, dan een veel duurdere DVD-rom speler.
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Verwijderd
ik moet zeggen dat ik die dvdrom nooit gebruik. Dat komt eigenlijk door 2 dingen die cdrom is veeeel sneller (72x) en ik kijk nooit dvdtjes op mijn pc.
Je kan dan ook beter een cdrom kopen naar mijn idee en dan over een tijdje een standalone dvdspeler. Dit ben ik ook van plan. Dan degradeerd ik mij dvdspeler naar mijn server.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Ik heb 'n DVD speler, maar gebruik hem vooral als CD-ROM speler. Werkt prima met alle soorten cd's met als leuke bijkomstigheid dat ie ook DVD's kan afspelen.[/quote]Hier sluit ik mij bij aan.