Harde schijf gecrashed

Pagina: 1
Acties:

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-04 17:37
Een kennis van mij belde mij zojuist. zijn harde schijf maakt een raar geluid bij het opstarten (van zijn paar maanden oude Dell computer). Ook start de computer niet meer op.
Nu is waarschijnlijk dus de schijf gecrashed. En nu is die kennis van mij op zoek naar een bedrijfje (liefst regio weert/eindhoven) dat zich bezig houdt met het terughalen van data van gecrashte schijven. Wie weet waar ik die kan vinden en wat dat evt zal gaan kosten. Zal de harde schijf vergoed worden door dell?? Hij zit nog in de garantie.

Alvast bedankt!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik zou eerst dell eens contacten.

Ik denk dat ze daar zeggen: Heeft u een backup?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

dat kost een hoop centjes hierbij moet je denken aan euro of 15000.

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 00:22

-=Sentinel=-

*zucht...*

Dat zal een duur geintje worden om die data nog terug te krijgen. Voor een particulier is het niet de moeite waard om gegevens door zo'n bedrijf terug te laten halen.
Wat de HD betreft, die zit nog gewoon in de garantie. Op de meeste HD's zit zowieso 3 jaar fabrieksgarantie. Dus opsturen naar de fabriek en je krijgt een nieuwe teruggestuurd.

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

• vandenhende
Ik heb een bedrijfje gevonden en de kosten lijken enigszins mee te vallen. [url="http://www.data-recovery.nl"]www.data-recovery.nl[/url]
Zou dit iets zijn??

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op dinsdag 23 juli 2002 15:59 schreef vandenhende het volgende:
Ik heb een bedrijfje gevonden en de kosten lijken enigszins mee te vallen. [url="http://www.data-recovery.nl"]www.data-recovery.nl[/url]
Zou dit iets zijn??
wat kost het dan? ik kon op de site geen kostenindicatie vinden? (ja onderzoekskosten van 85,-)

:?

A wise man's life is based around fuck you

• vandenhende
ers staat: prijzen varierend van 250 eur tot 1700 eur. Afhankelijk van schijf en probleem.

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 16:11 schreef vandenhende het volgende:
ers staat: prijzen varierend van 250 eur tot 1700 eur. Afhankelijk van schijf en probleem.
excl btw :(
Pagina: 1