EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ja de mijne komt van Paradigit uit Eindhoven. Goede zaak, klantvriendelijk, goede service. Daar hebben ze hem wel. Hij staat in ieder geval als aanwezig op hun site.
Staat er dus niet meer bij in slot 1 uitvoering.... sorry ik was te snel.
Staat er dus niet meer bij in slot 1 uitvoering.... sorry ik was te snel.
Die-hard Brexiteer
Euhm, goedkopere oplossing is misschien een converterkaartje + s370 uitvoering kopen? Scheelt bijna 100,- en wel overal op voorraad.
edit:
Euhm, beetje voor mijn beurt gesproken. Dit prijsverschil geldt voor 750MHz, de versie waar ik een FC-PGA versie voor zocht. Ik had hetzelfde probleem, want de bovenste 5 winkels hadden hem niet meer en zo werd de prijs alleen maar hoger en hoger. Heb je ook die winkels die hem niet meer hebben verwijderd? Zo hou je ook de pricewatch up-to-date, zie ook mijn topic over dit onderwerp (dinsdag/woensdag).
Euhm, beetje voor mijn beurt gesproken. Dit prijsverschil geldt voor 750MHz, de versie waar ik een FC-PGA versie voor zocht. Ik had hetzelfde probleem, want de bovenste 5 winkels hadden hem niet meer en zo werd de prijs alleen maar hoger en hoger. Heb je ook die winkels die hem niet meer hebben verwijderd? Zo hou je ook de pricewatch up-to-date, zie ook mijn topic over dit onderwerp (dinsdag/woensdag).
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De mijne kwam (al weer een paar maandjes geleden) van Bolderhardware (www.hardware.nl)
Is kansloos, een maand of anderhalf geleden ook geprobeerd, maar was toen al niet meer te krijgen, misschien Informatique nog: www.informatique.nl
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Euhm, goedkopere oplossing is misschien een converterkaartje + s370 uitvoering kopen? Scheelt bijna 100,- en wel overal op voorraad[/quote]
Een converter heb ik hier liggen (Iwill Slocket II) maar ik gebruik momenteel een 72 Watt Peltier icm een FAP3125 (600E Slot 1) en met een converter ben ik beperkt tot het gebruik van bijv. een PEP66 die maar 1 fan heeft.
Om eerlijk te zijn heb ik die winkels niet verwijderd uit de pricewatch. Dit komt omdat ik echt de cB0 stepping wilde hebben en sommige winkels wel een 700E Slot 1 konden leveren, maar niet wisten of het de nieuwe stepping was (konden niet vanuit een eigen voorraad e.e.a. bekijken maar moesten 'm weer bestellen bij de "groothandel").
Al met al dus verder zoeken...
Een converter heb ik hier liggen (Iwill Slocket II) maar ik gebruik momenteel een 72 Watt Peltier icm een FAP3125 (600E Slot 1) en met een converter ben ik beperkt tot het gebruik van bijv. een PEP66 die maar 1 fan heeft.
Om eerlijk te zijn heb ik die winkels niet verwijderd uit de pricewatch. Dit komt omdat ik echt de cB0 stepping wilde hebben en sommige winkels wel een 700E Slot 1 konden leveren, maar niet wisten of het de nieuwe stepping was (konden niet vanuit een eigen voorraad e.e.a. bekijken maar moesten 'm weer bestellen bij de "groothandel").
Al met al dus verder zoeken...
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Vreemd, want als ik kijk bij SWW zie ik dat ze alleen de FCPGA's hebben staan op de site.
Zal ze wel eens bellen morgen, misschien dat ze toevallig nog wat hebben liggen.
Zal ze wel eens bellen morgen, misschien dat ze toevallig nog wat hebben liggen.
Pagina: 1