[Stereo] Harman Kardon cdr 2 recorder vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 20:47
Woei, ik heb net mn splinternieuwe Harman Kardon cdr2 recorder tussen Mijn andere Harman Kardon Stereo Hardware in gezet.

Ik boekie lezen anyways nu moet ik apparte cd-r's voor dit apparaat halen maar die zijn dus stinkede duur. Ik wil gewoon mn parrot cdr's a 45 cent erin kunnen branden. (45 cent omdat ik met collega's in een keer 2500 in duitsland heb gekocht.) Hij geeft als ik deze probeer aan dat het een DATA CD is en weigert vervolgens te branden.

Ik heb al gezocht naar een firmware ofzo maar heb niet gevonden. Iemand enig idee of er een firmware bestaat die me dit probleem kan verhelpen?

Advanced sheep-counting strategies

• BrammeS
Schop omhoog.

Komop mensen er zijn vast wel wat luitjes die zo'n ding hebben.....

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Helaas... het is bij mijn weten niet mogelijk om 'gewone' cd-r's te branden. Je hebt namelijk cd-r audio voor zo'n cd-recorder nodig en die zijn idd wat prijziger dan een normale cd.

edit:

Het gaat eigenlijk om een stukje 'software' wat op de cd-r audio cd staat, zodat de cd-recorder hem herkent als een audio cd en niet als een data-cd

• BrammeS
Op woensdag 24 juli 2002 12:57 schreef Boomerang het volgende:
Helaas... het is bij mijn weten niet mogelijk om 'gewone' cd-r's te branden. Je hebt namelijk cd-r audio voor zo'n cd-recorder nodig en die zijn idd wat prijziger dan een normale cd.

edit:

Het gaat eigenlijk om een stukje 'software' wat op de cd-r audio cd staat, zodat de cd-recorder hem herkent als een audio cd en niet als een data-cd
Zou je dit mischien met een normale brander op een normale cd kunnen branden? Dat zou het wel goedkoper maken. Of het ook handiger is moet nog blijken.

• BrammeS
Schop omhoog

Ik kan er niks aan doen maar ik ben er nog steeds niet uit!

• Mr-Leo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 16:01
Volgende keer ff wat beter de kleine letters lezen voordat je wat koopt dus

Verwijderd

Had gewoon een cdbrander in je PC gezet, is stuk goedkoper en gaat ook wat vlotter met branden. En kom nu niet met kwaliteitsverlies aan zetten, want dat hoor je niet...

Wat voor set heb je trouwens staan, want ben ook van plan Harman Kardon te kopen. Heb de 7500 dinges op het oog met DVD 25 of 30 ...

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik weet niet of dat bij de HK ook kan, maar bij Philips burners kan je je audio-cdr er in leggen, die leest hij in, met paperclip je tray manual openen, en dan een normale cdr er in leggen, dan schrijft hij hem wel gewoon.

maar ik dacht dat iedereen wel wist dat dit (normaal gesproken) niet kon :X

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Pagina: 1