Probleem Gravis joystick

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18
Hallo,

ik heb hier een (volgens mij al wat oudere) Gravis Thunderbird2 joystick, deze heb ik even aangesloten, nu dacht ik de drivers hiervoor wel te vinden op de site van gravis, maar daar staat niets over een thunderbird2 :? alleen wat over een "normale" thunderbird, die je dan gewoon met de drivers die bij windows zitten zou kunnen aansturen.

Het probleem is echter, dat hij hem wel ziet, maar niet echt weet welke drivers dat er nodig zijn, met verschillende van die standaard drivers werkt de knuppel zelf wel, maar niet de knoppen erop.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

PS draai hier xp, maar heb hem ook ff op 98 geprobeerd, maar dat maakt niets uit... :(

• magneet
  • Laatst online: 20:13

magneet

Magnetic enhanced

is het thunderbird 2 of firebird 2 want die heb ik ook en is allen dos progje voor te krijgen om de knoppen te proggen. Anders gewoon in windows instellen met joystick met zoveel knoppen en throttle en zow

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• themaxter
Het gaat om een thunderbird 2, maar als ik hem in windows instel met die toetsen, doen ze nog nix, alleen de stick doet het dan...

Waar kan ik dat dos progje vinden?

• themaxter
* Schop *

Niemand die deze joystick ook heeft, of weet hoe ik dit op moet lossen?

Verwijderd

Bij mij doen de knoppen het goed, alleen bij het callibreren van de knuppel blijft het peiltje als je de knuppel los laat rechts onderin de hoek staan, niet in het midden. Ik gebruik windows xp en heb een Gravis Thunderbird Joystick Wat kan ik hiermee doen??? Behalve weg gooien??? :?