Het slechtste spel ooit is zonder twijfel....
MARIO IS MISSING voor de snes
MARIO IS MISSING voor de snes
Verwijderd
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
dat een slecht spel op de C64Op woensdag 24 juli 2002 09:46 schreef Sheik het volgende:
- Mission Impossible (C64 en PC)
- Frontier Elite 2 (Amiga en PC)
Verwijderd
Van welke pot ben jij afgerukt? Mission Impossible is een van de coolste spellen uit die tijd. Lekker tig puzzles oplossen en ondertussen het nooit denken uit te spelen. Is me ook niet gelukt trouwens. Mag de pret niet drukken.Op woensdag 24 juli 2002 09:46 schreef Sheik het volgende:
...
Gespoken tekst bedoel je!Op woensdag 24 juli 2002 10:02 schreef Gamegod het volgende:
...
geweldig eerste spel met echt text erin
...
Op woensdag 24 juli 2002 10:02 schreef Gamegod het volgende:
[..]
dat een slecht spel op de C64
Stay a while staaaaay forever
geweldig eerste spel met echt text erin
Sorry hoor, beetje rustig aan zeg. Dat is mijn mening, dus mag het ietsje minder? Bedankt.Op woensdag 24 juli 2002 10:33 schreef ROOLIO het volgende:
[..]
Van welke pot ben jij afgerukt? Mission Impossible is een van de coolste spellen uit die tijd.
Verwijderd
onder aan mijn post staat ook:Op woensdag 24 juli 2002 11:16 schreef Sheik het volgende:
Sorry hoor, beetje rustig aan zeg. Dat is mijn mening, dus mag het ietsje minder? Bedankt.
Bedoelde je toevallig dat tekenfilmachtige spelletje ?? Euhm..... Dragons Lair ofzo ?Op woensdag 24 juli 2002 09:46 schreef Sheik het volgende:
- Frontier Elite 2 (Amiga en PC)
- Dat ene videoachtige spel van Philips (CD-I en PC)
Verder heb ik nog een groot aantal titels van vroeger (Philips game console, C64 en Amiga) waar ik nu niet meer opkom. Bovenstaand rijtje is dus niet helemaal volledig.
Nee, dat was een game die zich afspeelde in de toekomst. Zoiets als bladerunner, maar dan met futuristische (vrij uniek gemaakt) full motion video beelden.Op woensdag 24 juli 2002 12:44 schreef BioWEB het volgende:
[..]
Bedoelde je toevallig dat tekenfilmachtige spelletje ?? Euhm..... Dragons Lair ofzo ?
Het werd ook niet gevraagd waar je van houdtOp dinsdag 23 juli 2002 19:40 schreef TheDane het volgende:
• fifa 2001
(slechtste gameplay van allemaal, en dan nog op worldcup niveau ongeslagen kampioen worden)
• ..
• ..
ik kan wel spellen als SoF, HalfLife, MoH:AA gaan noemen, maar dan gaat iedereen toch weer mekkeren .. maar daat soort spellen kan mij dus totaal niet boeien. Tegen computer over 't algemeen oersaai, en multiplayer krijg je weer 't gezeik met cheaters of unbeatable lui als je zelf niet 8 uur per dag oefent![]()
Heb ze WEL gespeeld en mijn mening is dat de a2 racers het gevoel geven dat het een demo is. Dit omdat het allemaal zo klein lijkt en je al heel snel alles gezien hebt.Op dinsdag 23 juli 2002 19:21 schreef Proxy het volgende:
Mensen die Davilex-spellen noemen, hebben duidelijk nog nooit zo'n spel gespeeld. De spellen zien er goed uit, als we er rekening mee houden dat het van een 'kleine' fabrikant is. Moeje sommige PC-spellen zien die niet van Davilex zijn. Mijnenveger, jullie vertellen me toch niet dat dat er beter uit ziet dan A2 racer - de politie slaat terug?
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Burn:CycleOp woensdag 24 juli 2002 14:22 schreef Sheik het volgende:
[..]
Nee, dat was een game die zich afspeelde in de toekomst. Zoiets als bladerunner, maar dan met futuristische (vrij uniek gemaakt) full motion video beelden.
Verwijderd
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Not....Op woensdag 24 juli 2002 16:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Iedereen zegt A2 Racer...
Maar A2 Racer rulede vroeger wel!
Unreal Tournament '99
Op dinsdag 23 juli 2002 15:42 schreef ItSnows het volgende:
1. Black + White
2. Black + White
3. Black + White
Ik koop heel veel games (meestal RPGs) en dit vond ik een ramp van een spel. B+W heeft 10 minuten op mijn systeem gestaan. Alle overige games hadden wel iets wat ze leuk maakte.
HK topic: zal dus binnenkort die kant opgaan
Ben nu toch echt bereid om B&W alsnog een keer te installeren om te zien wat ik ervan vind. Bijna iedereen heeft hem op 1 staan en anders wel op 2 of 3 ( Of allemaal ). Had iedereen dan zo'n hoge verwachting van het spel?Op woensdag 24 juli 2002 18:48 schreef Shagura het volgende:
[..]
een man naar mijn smaak
. Toen ik dit topic opende dacht ik, ik ga Black & white op 1 tm 3 zetten maar dat is dus al gedaan
Ik kan me er vaak nog niet over uit hoe schijt dat spel is. Ik koop bijna nooit pc spellen en als ik er een koop moet ik toch wel het idee hebben dat hij fantastisch is, daarom ben ik er nog zo boos over
Nu dus ff serieus:
1: Black & white dus![]()
![]()
![]()
2: Mystical ninja starring: Goemon (N64)
3: Pokémon Stadium 1 + 2 (N64)
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Carmageddon I was inderdaad nog origineel, ik vond II eigenlijk alleen een soort bijvuldoos. Had weinig extra's te bieden.3. Carmageddon II, dat spel had de ziekte dat het op eigenlijk geen enkele pc fatsoenlijk wil lopen. Schokjes enzo maken het echt walgelijk. De grootste nieuwigheid was er sinds deel 1 trouwens toch alwel af. Jammer dat ze het (voor het geld?) toch nog een paar keer probeerden.
Verwijderd
Ik moet ook nog steeds thuis een kast open trekken en die stoffige dozen effe nalezen. Weet er al twee die erbij kunnen, maar ken de titel niet meerOp donderdag 25 juli 2002 11:13 schreef TheGladiator het volgende:
1. Braveheart
2.
3.
Nr. 2 en 3 vul ik aan zodra ik er goed over nagedacht heb. Moet even graven in het geheugen.
Verwijderd
Ik vond III ten opzichte van Deel I echt wáy erger dan deel II.Op donderdag 25 juli 2002 11:02 schreef _Xenad_ het volgende:
[..]
Carmageddon I was inderdaad nog origineel, ik vond II eigenlijk alleen een soort bijvuldoos. Had weinig extra's te bieden.
Dit dus.
Verwijderd
GTA3 slecht en waarom dan wel?????Op donderdag 25 juli 2002 17:12 schreef rellehenk het volgende:
A2 racer
Competitie manager
GTA3
\_Specs_/
Wat een rede op counter-strike slecht te vindenOp donderdag 25 juli 2002 17:01 schreef Smoed het volgende:
1. Sin (bugs unlimited)
2. Alle FMV games waar je alleen op het juiste moment op een knopje moet drukken.
3. Counter Strike (ik ben meer een Q3A/RA3 fan, voor andere mensen is CS waarschijnlijk het leukste/beste spel ooit)
[zeur mode]Op donderdag 25 juli 2002 19:01 schreef NOxie het volgende:
[..]
Wat een rede op counter-strike slecht te vinden
Gaat vooral om de reden. Ik vind quake3 slecht omdat ik cs fan benOp donderdag 25 juli 2002 19:03 schreef White Dust het volgende:
[..]
[zeur mode]
Dat is zijn mening... mij mening bv. is dat ik Diablo slecht vind... en daar zullen ook heel veel mensen het niet mee eens zijn, maar het blijft een mening
[/zeur mode]
net anders om, hij vind CS slecht omdat ie Kweek fan isOp donderdag 25 juli 2002 19:05 schreef NOxie het volgende:
[..]
Gaat vooral om de reden. Ik vind quake3 slecht omdat ik cs fan ben
Ik was juist na +/- 2 uur zwawar gefrustreerd door dat schijtspel. Ik had hoge verwachtingen van het spel en kocht het dus. De eerste kennismaking was ook goed, want het eerste level was nog te doen en het verhaal was veelbelovend. Totdat ik bij het 3e (weet niet meer precies welke het was) level kwam en ik erachter kwam hoe enorm ongebalanceerd het allemaal wel niet was.Op woensdag 24 juli 2002 19:17 schreef BlackWido het volgende:
maar wat de fok ja kan toch helemaal niet zeggen van B&w zeggen dat het überhaupt ook maar slecht kan zijn? prachtige Graphs, het gedrag van je wezen is prachtig geprogrammeerd, en de omgevingen waren ook nog ens heel mooi om te vernielen met je beesje,ik heb em met veel plezier uitgespeeld, maar ik moet toegeven dat ie daarna niet meer uit de kast gekomen is
maar dit spel was bij mij eerder een van de beste van 2001,MAAR i have to admit:Replayvalue 0
In principe blijft diablo dus wel een rpg maar diablo is een echte action-rpg en dat is totaal wat anders dan de traditionele RPG's. Ik kan me best voorstellen dat je teleurgesteld in diablo bent als je een echte RPG fan bent en een RPG zoekt. Toch staat diablo zeker in mijn top 10 beste spellenOp donderdag 25 juli 2002 19:07 schreef White Dust het volgende:
[..]
net anders om, hij vind CS slecht omdat ie Kweek fan is
Maar als ik nou zech dat ik Diablo slecht vind omdat ik een RPG fan ben, is dat dan niet precies het zelfde
Edit: Typo's
Jij durft te beweren dat een van de beste RTS-en ooit, TA: Kingdoms, bij de slechtste spellen ooit hoort?Op woensdag 24 juli 2002 09:27 schreef NitroX_infinity het volgende:
2. Total Annihilation Kingdom
Weet niet of 't zo goed staat, bedoel die 2de TA. Heb weliswaar alleen de demo gespeeld maar die vond ik om te.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
wil ik wel meebewerenOp vrijdag 26 juli 2002 00:38 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Jij durft te beweren dat een van de beste RTS-en ooit, TA: Kingdoms, bij de slechtste spellen ooit hoort?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Woooeh, a complete waste of time is echt het meest bizarre spel dat ik ken. Net zo absurdistisch als de TV serie, briljant als je het kan waarderenOp vrijdag 26 juli 2002 03:12 schreef REFUSED het volgende:
* Premier Manager 2 (1995/1996), ZO gigantisch simpel dat ik t nog leuk vond ookerrug slecht
* Wolfpack / Armored Fist / Comanche, zon 3cd box die je voor nog geen tientje bij de Intertoys uit zon bak haalde
* Monty Pythons Complete Waste Of Time, de titel zegt t al... Monty Python & The Quest For The Holy Grail is echt een van de tofste spellen die ik heb gekocht maar deze is echt t tegenovergestelde
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Dat was net wat ik ook probeerde uit te leggenOp vrijdag 26 juli 2002 01:08 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
sjonge jonge... ik hooer hier veel spelle die mensen niet leuk vinden, maar daar gaat het niet om. Het gaat om SLECHTE spellen, en niet om spellen die je niet leuk vindt. Ik hou bv niet van UT/Q3A maar wel van CS. Maar dat wil nog niet zeggen dat Q3A/UT slechte spellen zijn. In tegendeel, het zijn prachtige spellen.
Zelfde met Black & White. Het is gewoon niet wat iedereen er van verwacht had. Het was op zich een prachtig spel geweest als er niet zoveel reclame over was gemaakt.
Dat moest ik ffies kwijt.
Human Bobby
Het heeft bijna exact dezelfde controls (+ de geniale optie om oneindig veel units te bouwen), het heeft dezelfde wijze van resource gathering als TA non-metal, het heeft dezelfde epische schaal van conflicten. De grote verschillen zitten in het feit dat dit keer a) de rassen wel echt verschillend waren, en er b) wel een goede single player bij zat.Op vrijdag 26 juli 2002 01:08 schreef heuveltje het volgende:
let me explain
het heeft TA in zijn naam staan
echter het heeft op de engine na weinig er mee te maken
Mij is het nooit opgevallen dat het ene ras beter was dan het andere?verder vond ik het veels te slecht gebalanceerd.
Ik heb het ook even op internet gespeeld, maar ik kan me niet herinneren dat ingraven werkte? Hoe ga je je ingraven tegen Stone Giants? (Of een Ghost of Garacaius.en waren er niet echt "zware" units. zodat het altijd remise was als 1 speler zich goed ingroef........
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Er blijken dus ook gamers met een social life te bestaanOp vrijdag 26 juli schreef IceStorm:
Oei, wat zitten hier veel mensen die VEEL te weinig gamen
Twee van die drie zijn wel erg low-budget-no-name-achtige gevallen moet ik zeggenEr zijn echt mensen die spellen als 'slechtste' bestempelen waarvan ik denk 'nou nou'.
Ik ga niet de 3 slechtste spellen noemen die ik ook gespeelt heb want daar weet ik geen namen van. Maar slechte spellen die ik heb gekocht/naam toch nog van weet:
- Gender Wars (wat een KUT besturing en dan laat ik de graphics even achterwege)
- Guts & Garters: DNA Danger
- Euro Indoor Kart Racing (spel is zo erg dat het als relatiegeschenk is weggegeven omdat men het aan de straatstenen niet kwijt kon).
Hear hear! Met al die titels was/is niets mis (alhoewel, The SimsToch nog even wat andere dingen:.
Black & White was geen slecht spel, het was gewoon overhyped. En ja, het is het enige spel in mijn hele leven dat ik gekocht heb en daarna weer verkocht heb.
Tiberian Sun, M.A.X.X. 2, The Sims, TA:Kingdoms, Dune2000, Emperor:Battle for Dune, Gangsters 2, Sacrifice etc etc zijn allemaal hooguit tegenvallende spellen
Wat dan? Kantoorapplicaties?Oh voor de mensen die Davilex spellen noemen, dat zijn geen GAMES.
Educatieve software: demonstratie om te laten zien wat voor spel-achtige software je krijgt wanneer alles mislukt? Heb het spel nooit gespeeldOp zaterdag 27 juli 2002 17:17 schreef DroogKloot het volgende:
Wat dan? Kantoorapplicaties?
Human Bobby
Geen ideeOp zaterdag 27 juli 2002 17:17 schreef DroogKloot het volgende:
Wat dan? Kantoorapplicaties?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gender Wars is coolOp vrijdag 26 juli 2002 20:34 schreef IceStorm het volgende:
- Gender Wars (wat een KUT besturing en dan laat ik de graphics even achterwege)
Verwijderd
als ik een spel niet leuk vind, is het voor mij dus een slecht spel... als ik het een leuk spel vond, dan was het eengoed spel. Get it?Op vrijdag 26 juli 2002 01:08 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
sjonge jonge... ik hooer hier veel spelle die mensen niet leuk vinden, maar daar gaat het niet om. Het gaat om SLECHTE spellen, en niet om spellen die je niet leuk vindt. Ik hou bv niet van UT/Q3A maar wel van CS. Maar dat wil nog niet zeggen dat Q3A/UT slechte spellen zijn. In tegendeel, het zijn prachtige spellen.
Zelfde met Black & White. Het is gewoon niet wat iedereen er van verwacht had. Het was op zich een prachtig spel geweest als er niet zoveel reclame over was gemaakt.
Dat moest ik ffies kwijt.
Verwijderd
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Het is een verschrikkelijk knap stukje werk, alleen is het niet echt een spel. Het is niet erg lang en het is saai. Heel veel de zelfde handelingen. Daarom vind ik het tegenvallendOp dinsdag 23 juli 2002 22:37 schreef -DarkShadow- het volgende:
Er wordt veel Black & White geroepen in dit topic, maar Molyneux (zoiets?) heeft er wel veel faam mee gemaakt. Ik vond het wel aardig.
Verwijderd
Alle UnrealsJoss schreef op 18 augustus 2002 @ 17:31:
- 1 a2 racer (hele serie ja:) ) 2 Half Life (ik krijg hier problemen mee, ik snap niet wat iedereen er zo cool aan vind:?) 3 Alle Unreals
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Jij bent zeker iemand die Nascar Racing (en daarbij ga ik uit van editie 2002) stom rondjees rijden vindt. In die zin is elke FPS stom schieten. De Nascar serie van Papyrus/Sierra behoren tot de beste racesimulaties op de markt hoor meneer.CyberDoX schreef op 28 juli 2002 @ 15:58:
Slechtste spellen:
1) Dune 2000
2) A2-Racer (alle series, eigenlijk álles van Davilex maarja)
3) Nascar Racing
en ik kan het rijtje nog wel groter maken...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Gelukkig komen ze alleen in Nederland uit (hoop ikVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 18:31:
Alle spellen van davilex, davilex zet ons land dik voor lul met z'n a2 racer serie
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ga weg man, mortyr was cool!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
dat spel rulde echt. (heb ik vaak genoeg online gespeeld met mijn 56k6
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Verwijderd
This space is occupied
Verwijderd
ik kan me de tijd niet meer herinneren dat er een echt slecht spel dat vol bugs en andere ongein zat is uitgebrachtTekkenMaster schreef op 19 augustus 2002 @ 01:41:
jullie verwarren nog steeds : Niet leuke spellen/ spellen die tegenvallen met SLECHTE games.. das een groot verschil
meestal is dit omdat een spel vol fouten zit, saai (maar daar kan je van houden) of bv een concurent is (zie UT vs Q3)
en niet zovan.. ''Q3 vind ik het beste daarom zuigt UT'' (dat hoor je heel vaak)
IDD, Mortyr spant echt wel de kroon met dikke bugs, een oom van mij heeft hem destijds orgineel gekocht en sommige dingen waren gewoon nog niet afVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 01:46:
[...]
ik kan me de tijd niet meer herinneren dat er een echt slecht spel dat vol bugs en andere ongein zat is uitgebracht
ik kan zelf alleen maar tegenvallende games opnoemen
heel veel mensen zeggen a2 racer 2 (is ook een bout spel) maar het zat niet echt vol met bugs etc
BwahahahahahhaG1itch schreef op 19 augustus 2002 @ 02:32:
Jullie kunnen er niks van! n00bs!
Dit zijn pas slechte spellen:
- Spud (review)
[afbeelding]
Met A2 Racer II heb ik me anders nog wel prima vermaakt. (Hoewel het realisme, vooral van de physics, ver te zoeken was.)Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 01:46:
[...]
ik kan me de tijd niet meer herinneren dat er een echt slecht spel dat vol bugs en andere ongein zat is uitgebracht
ik kan zelf alleen maar tegenvallende games opnoemen
heel veel mensen zeggen a2 racer 2 (is ook een bout spel) maar het zat niet echt vol met bugs etc
Verwijderd
haha maar dat zijn ook weer van die games waar ik het bestaan niet eens van wistG1itch schreef op 19 augustus 2002 @ 02:32:
Jullie kunnen er niks van! n00bs!
Dit zijn pas slechte spellen:
- Spud (review)
[afbeelding]- Thunder in paradise op CD-i (nee, ik heb niet zelf zo'n ding gehad..)
[afbeelding][afbeelding]- F1 manager (Buggy crap..)
[afbeelding]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq