Toon posts:

Fruity loops opneem probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig in Fruity Loops 3.4, en nu wil ik alle recordings weghalen. Hoe doe je dit?? Fruity Loops gaat allemaal rare dingen doen die ik niet wil, volume harder en zachter zetten, pitch omhoog/omlaag etc...

Kan iemand mij helpen. Ik heb al in de help gekeken maar daar werd ik niet veel wijzer uit. :?

Verwijderd

Opnieuw automaten/recorden wil ook wel eens helpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat had ik al geprobeerd maar dan gaat ie gewoon lekker door.. Hij neemt de vorige recordings dan mee. Het maakt niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
is er geen knop die alles reset ofzo??? iemand?

Verwijderd

Wat je ook kunt doen is alles wat je geautomate hebt weer op default zetten d.w.z. van waaruit je begon te recorden. Eerst druk je op de knop die je geautomate had en die zet je gewoon handmatig op de juiste volume/pitchhoogte. Je speelt je song af en zodra het stuk komt die je geautomate hebt in de songlist druk je nog een keer op de volume/pitchknop , want dan beweegt ie niet meer. En voila je kunt weer opnieuw beginnen met recorden.

Ik weet niet of je al veel recordings hebt gemaakt maar volgens mij is dit de enige methode. Ik raad je aan om voor elke nieuwe recording te saven want dan kun je telkens opnieuw beginnen als de recording je niet bevalt :)

En een resetknop heb ik ook nog steeds niet gevonden, en ik gebruik fruityloops toch al bijna een jaar 8-). Met bovenstaande methode lukt het ook perfect, althans voor mij...

Verwijderd

op asianwarez.com staat een fix hiervoor!
Pagina: 1