De meeste mensen deugen!
Dus het is een goed scherm ???Op dinsdag 23 juli 2002 14:55 schreef TristanOptereon het volgende:
ja
tft-nee
Dat het geen TFT was zag ik ook wel
Maar de beeldbuis is plat (weet iemand welk merk beeldbuis ?)
De grote vraag is eigenlijk: zou hij beter zijn als de Hansol 920D met Samsung Dynaflat Beeldbuis ???
De meeste mensen deugen!
heb deze ook wel eens van de Aldi gezien,
en natuurlijk is niet vergelijkbaar met een top-merk, maar moet zeggen dat er op 1280 en 1600 heel prima beeld uit kwam.
en natuurlijk is niet vergelijkbaar met een top-merk, maar moet zeggen dat er op 1280 en 1600 heel prima beeld uit kwam.
ik heb er ook zo een, vorig jaar gekocht bij de aldi. bevalt goed, geen problemen mee gehad.
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/19165"]Fairy[/url] heeft deze monitor [url="http://duck.ath.cx/got/system/index.php?usr=892"]ook.[/url]
Mischien kan hij je wat ervaringen vertellen ?
[edit]
'k heb het over de Hansol
Mischien kan hij je wat ervaringen vertellen ?
[edit]
'k heb het over de Hansol
op de website van Medion staan geen 19" Monitoren van Medion zelf. alleen maar 17" monitoren. Ze hebben wel 19"monitoren maar die zijn van Samsung.
Dus ff kijkeen wat voor 1 het nou precies is. Ik denk dan een Samsung ofzo.
[url="http://www.medionshop.de/"]http://www.medionshop.de/[/url]
Dus ff kijkeen wat voor 1 het nou precies is. Ik denk dan een Samsung ofzo.
[url="http://www.medionshop.de/"]http://www.medionshop.de/[/url]
Ik heb zelf die hansol en bevalt echt 100%!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
98 kHz lijkt mij een beetje weinig bandbreedte. Mij staan toch altijd waarden van 135 kHz bij, om een beetje geschikte refreshrates tevoorschijn te toveren.
Wat is de max refresh bij 1280x1024? Ik hoop wel meer dan 75 Hz?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
mijn 19" medion is een arcana beeldbuis. en de refresh rates zijn echt wel in orde hoor
98000/1024x0,95= 90 HzOp dinsdag 23 juli 2002 15:16 schreef victorvo het volgende:
98 kHz lijkt mij een beetje weinig bandbreedte. Mij staan toch altijd waarden van 135 kHz bij, om een beetje geschikte refreshrates tevoorschijn te toveren.
Ja dus
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Ik heb zelf een 19-Inch beeldscherm van Medion (gekocht bij Aldi).
Ik ben er zelf heel tevree over maar om dit enorme beest nou een flatscreen te noemen, nee nie echt.
En de mijne kan (geloof ik) 120 Khz (maximaal) aan. (dus die vast ook wel
)
Ik ben er zelf heel tevree over maar om dit enorme beest nou een flatscreen te noemen, nee nie echt.
En de mijne kan (geloof ik) 120 Khz (maximaal) aan. (dus die vast ook wel
301SQN
Die gekko heeft hem al besteld joh....bedankt mensen.....
|| Specs ||
Op 1600x1200 draait ie op 75hz (wat ik dus nu heb
)
helemaal geen probs mee
helemaal geen probs mee
Ik heb die Medion 19" bij de MediaMarkt in Leeuwarden zien staan. Maar die had een bolle buis, en was niet flatscreen. Ik heb onlangs bij de Lidl® die Gericom 19" gekocht, die is flatscreen, en trekt 1280x1024@85Hz
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Met een Flatscreen bedoelen ze niet -zoals je volgens mij denkt- dat de behuizing 'plat' is, maar dat de beeldbuis zelf (al dan niet volledig) plat is. O.a. de DiamondTron beeldbuizen zijn datOp dinsdag 23 juli 2002 15:23 schreef geforceddq het volgende:
Ik heb zelf een 19-Inch beeldscherm van Medion (gekocht bij Aldi).
En de mijne kan (geloof ik) 120 Khz (maximaal) aan. (dus die vast ook wel)
Ik onthoudt het topic (laat het heel even open dan plzOp dinsdag 23 juli 2002 20:55 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Met een Flatscreen bedoelen ze niet -zoals je volgens mij denkt- dat de behuizing 'plat' is, maar dat de beeldbuis zelf (al dan niet volledig) plat is. O.a. de DiamondTron beeldbuizen zijn dat.
De meeste mensen deugen!
Hmm, dat ding ziet er PRECIES hetzelfde uit als mijn Iiyama LS702UT. Ik denk dat ik ff info ga zoeken van die Medion, want die is wel mooi zeg. Me Iiyama moet er toch uit
Swa, je hebt die beeldbuis nou al een maand thuis staan...en waar blijft je review nou? (Of wil je niet alleen maar posten met problemen?marzzman schreef op 23 juli 2002 @ 23:19:
[...]
Ik onthoudt het topic (laat het heel even open dan plz) en review de Hansol 920D hier als ik hem binnen heb. Misschien heeft iemand er iets aan.
(Tweakers: Zijn beeldje trilt, zoek maar eens op Username marzzman)
|| Specs ||
Al lang niet meer manneke. En dit is oude koe, maar afijn, ik had een review beloofd, hier komt ie.
Het trillen lag aan mijn oude videokaart, want ik heb er nou NOOIT meer last van (ook niet op een FSB van 156
) ...
De Hansol 920D is een prima scherm. De beeldplaat zelf is volkomen recht en vertoond weinig geometrische problemen (Nokia test) ... Wat mij vooral opvalt is dat hij enorm goed is in kleuren. Als je het hele scherm zwart of wit vult zie je dus echt geen verschil over het hele scherm, that's nice
...
Hij heeft wel wat lichtelijke moeite met het onthouden van instellingen bij het opstarten. Ook krijg ik het beeld NET niet helemaal vullend.
Ik heb geen zin in een verdere review, lijkt me beetje onzin.
Voor vragen kun je me mailen of in dit topic posten ...
Het trillen lag aan mijn oude videokaart, want ik heb er nou NOOIT meer last van (ook niet op een FSB van 156
De Hansol 920D is een prima scherm. De beeldplaat zelf is volkomen recht en vertoond weinig geometrische problemen (Nokia test) ... Wat mij vooral opvalt is dat hij enorm goed is in kleuren. Als je het hele scherm zwart of wit vult zie je dus echt geen verschil over het hele scherm, that's nice
Hij heeft wel wat lichtelijke moeite met het onthouden van instellingen bij het opstarten. Ook krijg ik het beeld NET niet helemaal vullend.
Ik heb geen zin in een verdere review, lijkt me beetje onzin.
Voor vragen kun je me mailen of in dit topic posten ...
De meeste mensen deugen!
Ok, thnx mate....
|| Specs ||
Pagina: 1