Op woensdag 24 juli 2002 11:24 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[..]
Dus Kwartjuh zeg ons wat je denkt? !!!
Neem toch aan dat je al een idee hebt wat en hoe het spel moet worden.
IN grote lijnen ben ik het met je eens.
Maar ik wil graag een game maken die echt gefocused is op de (zwaardgevechten).
Wat ik altijd zo jammer vind aan (SP) games is, dat je altijd alleen tegen een horde vijandejes loopt te raggen.
Waarom niet een game die Grafisch gezien wat minder is dan andere games, maar die het echt Real-life gevoel te voren haalt? Met andere woorden : GAMEPLAY, geen l33t-graphics.
Mijn ID van een game is het volgende:
- Over het internet (dus MP-gefocused.)
- Maar een paar (of 1) flinke map.
- de mogelijkheid om een duel aan te gaan. Dus je kan je focussen op een bepaalt persoon, en kan dus gaan knokken.
Je kan dus uithalen met je zwaard, maar er ook mee verdedigen. Dit gaan aan de hand van een punten-stelsel OID, waarbij, als je defence punten op zijn je niet meer kunt verdedigen (is maar een ID). iets dergelijks.
- RPG-style, maar de vraag is of je wel of niet meer levens krijgt als je meer experience krijgt?
- Soort Lord of the Rings -achtige omgeving met Elfes, Dwarfes, Men, Halflings (?), Orcs en andere wezens.
- Je Data word opgeslagen zodra je een stadje binnenloopt, en op de USE-key drukt als je voor een Herberg staat. (dan kun je Saven, en een andere keer begin je daar weer)
- ALs je dood bent, begin je ergens aan de rand van de map, met alleen een flinke dolk, en weinig geld.
- Geld kun je verdienen door opdrachten uit te voeren.
- Een voorbeeld van een opdracht zou kunnen zijn dat een stadje dreigt aangevallen te worden door Orcs, en dat je met andere spelers de town moet verdedigen. Iets in die geest.
Tsja, ik weet het, het klinkt allemaal wel leuk, maar lijkt niet haalbaar. Maar niets is onhaalbaar als je maar doorzettingsvermogen hebt.
Ik zie dit ook niet in de nabije toekomst gebeuren.
Later mischien, maar het kan geen kwaad om er al vast mee te beginnen, toch? (basis)
Mensen die intresse hebben, laat het horen. Ben gewoon benieuwd. (is niet bedoelt als spam ofzo)
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-