[ SETI ] To MF or not to MF ...

Pagina: 1
Acties:

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
De hoofdpagina van [url="http://sequence.keyserver.org:5517/"]http://sequence.keyserver.org:5517/[/url] werd een "beetje" aangepast (met dank aan TFH voor de ideetjes :) ).
Er staat daar ondermeer ook te lezen:
Er worden momenteel plannen gesmeed voor een nieuwe DPC MegaFlush op 4 oktober, de Wereld Dierendag. Het is de bedoeling dat men na die dag spreekt van de Wereld (Power)Cows Dag ;-)
Deze queue zal naar alle waarschijnlijkheid meedoen aan deze flush. Het opladen van resultaten naar Berkeley wordt dan wellicht ergens begin september geblokkeerd. Ben je een regelmatige gebruiker van deze queue, en wens je niet mee te doen met deze MF, laat me dat dan zo snel mogelijk weten, hetzij op het forum hetzij via mail.
Kan iedereen zich vinden in die data en periode ?

(edit) Hoofdpagina vertaald naar "echte" koeientaal :+

• reznor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07-2024

reznor

The Wretched

Prima,

als je de queue dichtzet dan doe ik automatisch mee met de Megaflush. Heb ik geen problemen mee :)

Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 09:36
eindelijk weer een MF had er ook een mogen zijn op 8 juni (mijn verjaardag). Of de met nieuw jaar. zoiets als een nieuwjaars duik maar dan met wu's

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

* Pyrus zet kruisje schoteltje op kalender en begint asap te sparen :Y)
eerst maar eens m'n komende twee MF's eruit werken :+ wie, wat waar, you'll see........

LinkedIn

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 07:02

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

OK, ik heb mn client nu ook gerout naar de keyserver. Gooi m maar dicht als het zo ver is...

• Bockelaar
  • Laatst online: 19-05 13:31
Wij doen mee....maar is nu al sparen niet een beetje te vroeg ivm houdbaarheid units?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Verwijderd

ik doe mee.
zonde dat het pas in oktober is, heb er nu namelijk al een paar staan.

suc6

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Op dinsdag 23 juli 2002 16:01 schreef Bockelaar het volgende:
Wij doen mee....maar is nu al sparen niet een beetje te vroeg ivm houdbaarheid units?
De queue gaat pas op slot ergens begin september, wanneer juist hoor je hier wel als het zover is :) Van nu tot dan worden alle results gewoon doorgesluisd naar Berkeley :z

• Bockelaar
  • Laatst online: 19-05 13:31
Op dinsdag 23 juli 2002 16:48 schreef ColdRain het volgende:
De queue gaat pas op slot ergens begin september, wanneer juist hoor je hier wel als het zover is :) Van nu tot dan worden alle results gewoon doorgesluisd naar Berkeley :z
mij maakt het niet uit hoor...ik heb in het verleden wel gebruik gemaakt van Sequence's proxy, maar dat is niet meer....ik wil alleen niet als enige gaan sparen met onze proxy, dus vandaar. ;)
Ik wacht wel op een officeel seitje dat de proxy's dicht mogen :+

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:42
Op dinsdag 23 juli 2002 14:12 schreef ColdRain het volgende:
Er worden momenteel plannen gesmeed voor een nieuwe DPC MegaFlush op 4 oktober, de Wereld Dierendag. Het is de bedoeling dat men na die dag spreekt van de Wereld (Power)Cows Dag ;-)
Wel in de goede volgorde zetten: 'World Power Cows Day' is PCD, dus het moet zijn 'World Day of Power Cows' (DPC)! }:O

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 07:02

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Op dinsdag 23 juli 2002 17:24 schreef sjroorda het volgende:

[..]

Wel in de goede volgorde zetten: 'World Power Cows Day' is PCD, dus het moet zijn 'World Day of Power Cows' (DPC)! }:O
Hehehe, goeie! :)

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op dinsdag 23 juli 2002 14:12 schreef ColdRain het volgende:
Kan iedereen zich vinden in die data en periode ?
(
Yuppa, Kuuke is d'accord!
(Kuuke heeft sowieso altijd een klein feestje op dierendag, nu dus big party!)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
tuurlijk doe ik mee!

ik zal tzt ook mijn setiqueue mee laten doen :)

Verwijderd

Roger that !! Mijn flush zal max 100 wu's zijn, maar als we dat nou eens met zijn allen konden halen (en dan bedoel ik iedere koe hier) dan halen we toch zo'n (1168x100) 116800 wu's. Helaas is dat theorie !!

Verwijderd

Mijn meeste pc's staan ook ingesteld op de queue. Ik doe dus mee. Leuk weer een MF :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

i agree! :D

• AsBest
  • Laatst online: 10-05-2024
Goed idee!

ik flush op de proxy, dus ik merk wel wanneer het sparen begint }:O

• AJSTempest
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03-2015

AJSTempest

Anton Sekeris (SETI@Home)

Go Forth And Mega Flush }:O

Waar moet dat heen met deze wereld? Nog een rondje om de zon!

• Thwuck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2025

Thwuck

A fine nose is a joy forever

Ik zal eens kijken of ik mijn queue kan laten aansluiten op die van Sequence. Gaat het MF vanzelf...

Life's no fun: let's play games!
RC5-72 stats

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 24 juli 2002 10:00 schreef Thwuck het volgende:
Ik zal eens kijken of ik mijn queue kan laten aansluiten op die van SequenceColdRain. Gaat het MF vanzelf...
;)
ColdRain is nu de fysieke eigenaar van de proxy, ik ben gedegredeerd tot hulpje ofzo :D
Pagina: 1