Om het ff heel zwart/wit te stellen:
Ik kan in een willekeurig nieuwsitem roepen dat Windows zuigt en dat Bill rijk genoeg is.
Mischien ben jij dat er helemaal mee eens, maar het is geen reden om dat met een +1 te waarderen. Je modereert immers niet op mening maar op toegevoegde waarde (of het ontbreken ervan).
Hmmz, misschien ben ik idd wel een beete "minder intelligent" ( of gewoon dom ) aan het modden geweest, hoewel ik dergelijke opmerkingen als deze altijd als "gemodereerd" bestempel. Wel mooi dat ik net ontdekt heb dat het irritante Metabotje niet loopt te zeiken als je "overgewaardeerd" doet

Ik zal in het vervolg naast de ( al dan niet informatieve ) inhoud dus ook wat meer op de relevantie van een post letten.
/me toont dus berouw en hoopt dat de overige moderators ervan genoten hebben om -1'tjes uit te delen
En ik heb vandaag lekker een vette troll uitgedeeld aan degenen die zei: Geen ati kopen, want de drivers zijn vet kut. De Reply was een goede onderbouwde post met aardige tegenargumenten. En zijn reply weer... toch heb ik gehoord dat de ati drivers vet instabiel en kut zijn....
/me wil dan zo graag al zn 200 moderatorpunten dan omzetten in 1 grote Ubertroll ;'(Misschien is het ook wel afgesproken werk en modden vriendjes of kloontjes die troep omhoog.
Dat met die kloontjes ben ik idd wel eens tegengekomen. Een super off topic post die meteen 4* inzichtvol kreeg; vervolgens kreeg hij telkens -1; vnml "overgewaardeerd", maar op het einde toch iets van 25* inzichtvol gemod op die lijst en dat was dan de enige "+1 mod" die ertussen zat...
Het was een feut btw met 1 post
[UberOfftopic]
Zouden die moderatie puntjes niet aan banden gelegd moeten worden? Je kunt in en mum van tijd hier honderden moderatiepunten krijgen en als je niet erg betrokken met T.net bent en gewoon zin hebt om 300* "-1 troll" te selecteren? Je hebt dan misschien RSI, maar voor sommige 12 jarige jongetjes met een identiteitsprobleem o.i.d kan dit erg bevredigend zijn...
Opzich ben ik er nog steeds voorstander van dat iedereen invloed uit kan oefenen op de waardering van een post, maar 1 individu kan het systeem verzieken ( denk ik ). Ik ga er nml niet van uit dat jullie Dynamic ip's kunnen bannen

.
Nog eentje; zou het niet goed zijn als administrators zich "direct" met de posts konden/gingen bemoeien? Niet dat ik de intelligentie van de gemiddelde Tweakert in twijfel wil trekken, maar een "ati drivers zijn vet kut" post die 3 punten scoort vind ik afbreuk doen aan de geloofwaardigheid van dit systeem

. Kortom; Admins hebben veel meer verstand van zaken dan de gemiddelde tweaker ( me included ) en zouden waarschijnlijk sneller een post, zonder meerwaarde voor t rijtje kunnen verwijderen?
[/UberOfftopic]
Hehe, ze kunnen me voor
deze lekker geen -1 troll geven