webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik dacht alleen dat Apple altijd SCSI gebruikte
Heb zelf ook een Quantum Fireball ST 3GB en dat is een SCSI model, vandaar
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Nu een keertje booten (niet zeker nodi, maar wel veilig) en met fdisk een nieuwe partitie aanmaken.
Ik ga er wel ff vanuit dat er maar 1 schijf in het systeem zit.
Volgens mij begrijp ik je vraag niet, of begrijp jij niet wat je vraagt.
en als bonus; er komen zo nu en dan de mooiste snerpende geluiden uit Die gaat dus toedeledokie richting /dev/null
heb geen ervaring met mac schijven, met low level wis je zeker alle mac shit voor het geval fdisk hem niet ziet vandaarOp dinsdag 23 juli 2002 15:31 schreef TrickTrac het volgende:
Hoezo low level? Gewoon eers partitie verwijderen met fdisk (warschijnlijk herkent als non-dos). Daarna een keer "fdisk /mbr" doen, dit zit een schone bootrecord neer.
Nu een keertje booten (niet zeker nodi, maar wel veilig) en met fdisk een nieuwe partitie aanmaken.
Ik ga er wel ff vanuit dat er maar 1 schijf in het systeem zit.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Je bedoeld PowerMax.Op dinsdag 23 juli 2002 15:18 schreef Wallie het volgende:
Met maxblast kan je ook je quantum low level formatteren.
MaxBlast --> om schijf van 30gb te gebruiken in een pc met een bios limiet van 8gb bv.
PowerMax --> controlle programma voor maxtor en quantum harddisks
Vroeger wel.Op dinsdag 23 juli 2002 14:07 schreef FastBunny het volgende:Ik dacht alleen dat Apple altijd SCSI gebruikte
Tegenwoordig gebruiken ze IDE.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...