[PHP] Foto's naar afdrukcentrale

Pagina: 1
Acties:

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 19:31
Weet iemand toevallig een afdrukcentrale voor digitale foto's die ik foto's op een andere manier kan aanbieden dan de standaard interfaces die zij zelf aanbieden?

Ik wil namelijk mensen op mijn site de mogelijkeid geven om zelf de foto's te selecteren die ze willen nabestellen. En deze vervolgens geautomatiseerd naar een afdrukcentrale te laten sturen. Het liefst zelfs alleen de URL's waar de foto's te vinden zijn.

Of heeft iemand een betere oplossing?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 23 juli 2002 13:48 schreef kaandorp het volgende:
Of heeft iemand een betere oplossing?
Als je veel foto's aanbiedt, ga dan samenwerken met een afdrukcentrale. Schrijf er een aan/bel er een op en stel voor dat jullie samen gaan werken ;)

Of zoek er een op met meer professionele interfaces/mogelijkheden.

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 19:31
Het is niet echt pro. Het is gewoon voor hobby gebruik, maar ik maak overal foto's en veel mensen willen deze bijbestellen.

Aangezien alle foto's in een db zitten zou het natuurlijk makkelijk zijn als mensen zelf de bestelling konden afronden zonder de beschikking te krijgen over het origineel.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

tja, als zo'n centrale een html achtige invulformulier heeft, dan moet je dat evt toch wel kunnen faken met curl?

*insert signature here

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Op dinsdag 23 juli 2002 14:28 schreef kaandorp het volgende:
veel mensen willen deze bijbestellen.
Of het hobby of pro is maakt niet echt uit denk ik, eerder je definitie van "veel". Als je een paar honderd foto's per dag/week/maandweetikveel aanbied zijn ze misschien wel geinteresseerd. Gaat het om "een paar" foto's, moet je zelf moeilijk gaan doen denk ik.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat Gerco al zei bedoelde ik ook, zeker als zo'n shop er al aan zit te denken hun functionaliteit uit te breiden/aan fotografen aan te bieden, maak je best grote kans dat werkbaar te krijgen.
Want er zullen alleen maar meer fotografen-sites komen die foto's online tonen/aanbieden.

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb zelf ook een site met foto's die nabestelt moeten kunnen worden... Hier voor zijn wij al in onderhandelingen met de Hema en Foto Quelle... Zodra ik meer weet zal ik het hier posten...

Veni, vidi et cervesiam

Verwijderd

http://www.onlinefotoservice.com/
Deze werkt, hier bestel ik ook altijd mijn foto's bovendien heeft hij een aantal retailers. zoals http://www.fotopeter.nl
Pagina: 1