Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
anyways een goede RPG lijkt me wel.. maar liever een adventure omdat de kans op sexscenes toch wel net iets groter is
Dacht zelf aan Larry ofzo..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
k heb het spel sinds kort maar ben al helemaal verkocht en ga binnenkort een stuurtje kopen, maar waarom dat ?
nou, die wagens zijn zo bijzonder mooi en maken een geluid van jewelste
+ dat het living the fast lane is
driftend met 180 km/h door de bochten... OWNAGE
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
En vroeger wou ik altijd alle special moves van Streetfighter en MK in t echt kunnen....
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Lijkt me heerlijk om in de Forgotten Realms te leven
Wel als druid dan, transformeren in een wolf heerst
Is wel een leuk idee, maar ik wil wel argumentatie zienAls je twee weken in een spel moest leven (console, PC, C64...maakt niet uit), welk spel zou dit zijn, waarom en welk character?
There is no magic.
Het lijkt me echt vet om eens als vampier (Raziel heerst namelijk
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
lijkt me heerlijk om gewoon een beetje op een motor rond te rijden... lekker naar al m'n bedrijven toe.. hoertje pikken
Jack Armitage uit Shadowrun voor de SNES. Officieel ben je dood. Je weet niets meer, je ouwehoert met veel gasten in cyper punk city, kan huurlingen inhuren. En als dat nog niet genoeg is mag je ook de Jester Spirit ontmoeten en zit Drake achter je aan. Woei.
Of Captain Falcon uit F-Zero. Hij is gewoon koel. Lekker crossen @ 1500 km/u.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
nee need for speed2 HP lijkt me wel relax beetje in te relaxte bakke rondrijden
en de woute er uit rijden, of toch GTA 3,
na 2 weken zon reputatie opgebouwd dat ik wel weer naar men eigen leventje terug wil
Wat me ook heel stoer lijkt is gewoon oude MSX/C64 games, waar een poppetje nog gewoon 5 blokjes was, dus de hele wereld opgebouwd uit blokjes... ben benieuwd hoe ze dan ook eten... Ik bedoel,als een blokje al een minimale grootte heeft en een hoofd ook.... hoe moet je het dan in je mond krijgen
Verwijderd
En dan met zo'n schip over de oceaan varen en als het dan mee zit op een onbewoon eiland stranden met allemaal lekkere wijven
Dan gaan die 2 weken wel snel om!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 17:16 ]
Sof 1 lijkt me ook wel kicken beetje lomp door het level raggen met shotgun
en natuurlijk Gta 3 en 1 (1 omdat je alltijd mega snelle auto`s en motors had
Sigil, City of Doors
(ik wil altijd al Fall-From-Grace in levende lijve zien
Launching containers into space
is er ook een techforum voor filosofische tweakers ???gnimmeL_kraD schreef op 13 december 2002 @ 00:45:
Sam & Max lijkt me wel cool.... lekker met in die maffe wereld.... of natuurlijk Day of the Tentacle
Wat me ook heel stoer lijkt is gewoon oude MSX/C64 games, waar een poppetje nog gewoon 5 blokjes was, dus de hele wereld opgebouwd uit blokjes... ben benieuwd hoe ze dan ook eten... Ik bedoel,als een blokje al een minimale grootte heeft en een hoofd ook.... hoe moet je het dan in je mond krijgen
Launching containers into space
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Waarom? Omdat ie gewoon een retekoel character is
Of natuurlijk Solid Snake in metal gear, lijkt me wel stoer om in een überfacility rond te sneaken zonder proberen opgemerkt te worden.
TMAXTINT
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Verwijderd
die split jump vindt ik anders wel pijnlijk uitzienHmm.... Sega GT 2002 voor de X-Box lijkt me wel wat... of Splinter Cell, lekker 2 weken lang sneaken
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
full throttle/sam and max/day of the tentacle
shooter:
max payne/counter-strike
Icons are overrated
Dan ben ik de vaultdweller en ga ik Vault 13 uit om een waterchip te vinden, oh wat houd ik toch van dat spel!
(Helaas zit er een enorme kras op m'n CD, veroorzaakt door een vriend die em leende

Maar t is gewoon zo koel, de sfeer, overleven in een post-apocalyptisch (nja, na een kernramp ieg
Mhm... De nameless one in planescape lijkt me ook wel erg vet, hoor
of de hoofdrolspeler uit Arcanum
Ik denk dat een hoofchaacter uit een koele crpg t leukst is
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Lijkt me echt super...
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Lekker creeeeepy
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Knight of the old republic en een aantal andere starwars games
Grim fandango
39
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
- Ultima Online
- Outcast
- Diablo II
- FFX
Best wel veel keuzes ...., maar zijn dan ook de spellen die ik het meest speel, of heb gespeeld
Lekker patsen
Tjaaaa
Of anders morrowind en dan sprongen maken die zeker 10 seconden duren voordat je land
Dan zou ik denk ik een slave farm opzetten...
[ Voor 26% gewijzigd door Koetjeboe op 15-12-2002 00:29 ]
Offtopic;ik vond dit spel al zo'n diepe achtergrond hebben en ik ben toen gaan zoeken op kazaa enzo en dat zijn best wel geinige filmpies...chek it out!!!
the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing
Outcast, Adelpha is mooi
Anders ga ik voor Battlefield
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Metal to the bone
Verwijderd
In het één ben je heerlijk op jezelf en in het ander wordt je God. Can't beat that.
lekker met de jetpack of leuke voertuigen spelen.
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Hitman 2: Silent Assassin omdat het gewoon een wreed spel, mooie omgevingen en een stoere sfeer.
Monkey Island (1 t/m 4) omdat Guybrush gewoon een koning is en tja, Elaine is toch niet zo heel erg lelijk? Ook lijkt het me gaaf om Monkey Kombat te doen
Misschien word ik morgen wel wakker met het idee om een Mighty Pirate te worden!
Verwijderd
GtA Vice city
Kun je lekker auto's, boten en heli's jatten en ermee rond scheuren of varen of vliegen met lekkere snelheden. Je hoeft eens niet om de mensen te denken en de polititie kan je wel weer afschudden. Dat is pas leven *zucht*
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Maar ik zou ook wel een weekje als hitman dienst willen doen, of als barb. in diablo, of voor mij part als high elf in morrowind.
Ach zoveel...
lekker mutants kapot schieten in mijn powered armor
Of natuurlijk "de speler" in elke willekeurige god-sim
Of mischien super mario bros, lekker paddo's vreten
Age of Empires II als 1 of ander kasteelheer je stad regeren en ondertussen de andere steden veroveren
GTA serie 't heeft wel wat om door de stad te scheuren en onderweg wat klusjes doen
Verwijderd
en il2 sturmovik is ook wel sweet
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 19:33 ]
en operation flashpoint ff paar gozer neermaaien met sniper

enne medal of honor spearhead ff paar nazi's slayen
Verwijderd
Wie?
Als de Urak'Hai zelf, of anders als zo'n eeuwig ruziënd marktkoopmannetje.
Waarom?
Vanwege de grootte van het spel en de manier waarop de personages zijn uitgedacht.
Blade Runner:
Wie?
Als de hoofdrolspeler.
Waarom?
Om er achter te komen of een replicant ben en vanwege de algemene sfeer die er in het spel hangt.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
- Deus Ex (nanotech, augmentations, conspiracy)
Als ik kijk naar fantasy werelden:
- Zelda
- Dark Souls (nooit echt dood gaan en jezelf een ontzettende eindbaas voelen na het verslaan van andere mensen en bosses)
- Elder Scrolls (toveren, sneaken, assassin spelen)
- Star Wars Galaxies (bounty hunter of jedi (sith) zijn en mijn eigen stad bezitten)
Als ik kijk naar een kinderlijke wereld en heerlijk kind mogen zijn:
-Hello Kitty Online!
Maar voor mij Outcast, zoals anderen hierboven ook beschrijven. Wat een prachtige gamewereld is dat!
Verwijderd
Dat spel was helaas Sokoban...

Bij een niet nader genoemde electornica kleinhandel.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 13:44 ]
He dat herken ikVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:43:
Ik heb al eens twee weken letterlijk in een spelwereld geleefd...
Dat spel was helaas Sokoban...
[afbeelding]
Bij een niet nader genoemde electornica kleinhandel.
Bij ons in het magazijn staan al 2 jaar "tijdelijk" 20 pellets aan zooi die niet weg mogen
Sinds die tijd ben ik al minstens 3 uur per week aan het tetrissen als er vracht er komt of gaat.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d