Ons... eeuuhh... vakantiehuisje

Als je verdwaald kom je nog eens ergens... Zaten opeens midden in een vissenkwekerij

idem

Die kleur

Tsja
ik heb ze dan wel niet gemaakt maar ik denk ergens in zuid frankrijk of in groot britanniëVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:06:
Wauw, deze laatste foto's! Waar is dit?? Moet nog op vakantie namelijk
Zuid-Frankrijk zit aardig in de buurtgfo schreef op 01 augustus 2002 @ 22:10:
[...]
ik heb ze dan wel niet gemaakt maar ik denk ergens in zuid frankrijk of in groot britannië
Verwijderd
cameratje vermelden !!!!!!!ludo schreef op 01 augustus 2002 @ 20:52:
afbeelding
afbeelding
Als je verdwaald kom je nog eens ergens... Zaten opeens midden in een vissenkwekerij. Mooi meertje met paar miljoen guppies.
afbeelding
idem
afbeelding
Die kleurIs dus niks aan bewerkt...
afbeelding
Tsja
Ow solly
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Nou, als je goed had gekeken, dan had je gezien dat ik de zooi gewoon op PBASE heb gezet, gratis en onbeperkt (althans nu nog wel)Fried schreef op 02 augustus 2002 @ 13:27:
vraag voor soepie en tom:
waarmee hebben jullie die online albums gemaakt??
Gewoon spullen
Innovation beyond Imagination
* Suffie denkt iets te herkennen van foto'sludo schreef op 01 augustus 2002 @ 20:52:
afbeelding
afbeelding
Als je verdwaald kom je nog eens ergens... Zaten opeens midden in een vissenkwekerij. Mooi meertje met paar miljoen guppies.
afbeelding
idem
afbeelding
Die kleurIs dus niks aan bewerkt...
afbeelding
Tsja
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas
Verwijderd
Waarom vermeld niemand nou zijn cam erbijRob.B schreef op 02 augustus 2002 @ 18:23:
Ik ben op vakantie geweest naar Thailand. Op sommige foto's zie je dat het best bewolkt is... Ik kan je vertellen dat dat helemaal niet erg was . We zijn daar ook geweest tijdens "Het regen seizoen". Weinig regen gezien kan ik je melden. De gemiddelde temp. daar is 30 graden. Hier zijn mijn foto's:
afbeelding
Dat rooie autootje is een onvervalste 'Tuk Tuk' Een taxi.
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Mmm.. wat is dichtbij? 200 kilometer?Suffie schreef op 02 augustus 2002 @ 18:13:
[...]
* ludo denkt iets te herkennen van foto's
is dat bij Lyon in de buurt een klein dorpje?
Vaak kan je die ook hier vinden: http://tweakers.net/~crew/sint/dc.html. Ja, die van Rob.B dan weer net niet
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Die kust foto en die foto vanaf ons balkon zijn allebei bij een sluitertijd van 8 seconden gemaakt.Captain Pervert schreef op 03 augustus 2002 @ 13:29:
Ziet er goed uit, Vjenneboy. Hoe lang heb je de sluitertijd op die nachtfoto bij de kust ingesteld?
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
zitten een paar hele mooie tussenByteripper schreef op 04 augustus 2002 @ 21:55:
En ik ben ook weer terug van vakantie
Ben in Frankrijk geweest, aan de Atlantische kust bij het plaatsje Palmyre. Daar hebben we twee weken op een camping gestaan...
Lappie ging ook mee dus heb ontzettend veel foto's kunnen maken... En we hadden een omvormer voor 220 volt in de auto dus kon het hele zaakje ook vaak herladen worden...
Anywayz, hier een selectie van een aantal foto's van mijn vakantie:
Foto's vakantie Palmyre
Gemaakt met een Sony DSC-F505, 2.1 Mega Pixels.
Het zijn niet echt artistieke hoogstandjes, maar wel leuk natuurlijk...
Verwijderd
Molybdenum just one thingMolybdenum schreef op 08 augustus 2002 @ 14:56:
Hele hoop kwijl foto's
dude! bedankt!Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 08:14:
[...]
Molybdenum just one thing
Btw de rest van je foto's ook ff bekeken kan je geen topic aanmaken voor je zelf
Iets van een Probeer maar betere foto's te maken topic ofzo.
Verwijderd
Die foto's zijn echt goed! [edit: hier stond iets doms :)]Molybdenum schreef op 08 augustus 2002 @ 14:56:
Zo, ik ben net terug van vakantie in de VS. Hier een greep uit de 280 foto's die ik heb geschoten (in 2 weken).
Ik heb een photoshop action die dat voor me doet. Alleen de titel moet je dan nog handmatig invoeren.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 09:42:
[...]
Die foto's zijn echt goed! [edit: hier stond iets doms :)]
en hoe krijg je die lijstjes om alle foto's?, ik neem aan dat je dat niet handmatig per foto hebt gedaan?
Verwijderd
Verwijderd
En hoe maak je zo iets danMolybdenum schreef op 09 augustus 2002 @ 10:02:
[...]
Ik heb een photoshop action die dat voor me doet. Alleen de titel moet je dan nog handmatig invoeren.
Ik moet dat even uitzoeken, omdat ik die action niet zelf heb gemaakt. Ik zit nu op mijn werk, dus ik kan je niet helpen. Ik laat het hier wel even weten. Misschien maak ik zelf ook wel zo'n action en dan share ik hem wel met je. (Die andere is niet door mij gemaakt en is in vertrouwen aan me gegeven, dus die zal ik niet op het i'net dumpen).Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:52:
[...]
En hoe maak je zo iets danHeb een beetje lopen prutsen met PS 6.0 maar kom er niet uit
Razorfist schreef op 10 augustus 2002 @ 12:23:
Welke camping was dat Hatsekie_D ? Fontanella toevallig? Mijn halve familie zat op camping Fornella (in San Felice) toen die vreselijke bui was.
Dit was camping Spiaggia d'Oro in Lazise aan de zuid-oostkant van het Gardameer.Razorfist schreef op 10 augustus 2002 @ 12:23:
Welke camping was dat Hatsekie_D ? Fontanella toevallig? Mijn halve familie zat op camping Fornella (in San Felice) toen die vreselijke bui was.
Verwijderd
Ja als je daar nog wat meer info over hebt! Geeft je foto's net dat beetje extra. Zwart kader vind ik persoonlijk nog mooier voor foto's, die heb ik hier ook al eens voorbij zien komen.Molybdenum schreef op 09 augustus 2002 @ 15:05:
[...]
Ik moet dat even uitzoeken, omdat ik die action niet zelf heb gemaakt. Ik zit nu op mijn werk, dus ik kan je niet helpen. Ik laat het hier wel even weten. Misschien maak ik zelf ook wel zo'n action en dan share ik hem wel met je. (Die andere is niet door mij gemaakt en is in vertrouwen aan me gegeven, dus die zal ik niet op het i'net dumpen).
Het komt er grofweg op neer dat je het canvas moet vergroten en de foto daarin moet centreren (foto eerst verkleinen tot een fatsoenlijke resolutie). Zorg dat je een achtergrond kleur hebt. Dat fijne lijntje is vast zoiets als een vierkant maken. (Simpel tekenwerk). Foto in het geheel centreren. Tekst toevoegen. En klaar.
Als je nou eerst een keertje begint met de grondbeginselen (van digitale) fotografie, zoals compositie,belichting en dat soort dingen dan kom je al een stuk verder.greatgonzo schreef op 10 augustus 2002 @ 19:07:
jullie maken me jaloers, denken jullie dat ik ook zulke scherpe opnames kan maken als vjenneboy en Molybdenum , ondanks dat ik een cybershot p50 heb die dus maar 2.1 mp heeft (de foto's zullen altijd kleiner worden uiteraard)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
1
2
| Camera: Minolta Dimage 5 Locatie: Oostenrijk |
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Ik heb ook maar een 2.1 MP camera hoor. Maar als je de plaatje wat verkleint, worden ze altijd wat scherper. Verder heb ik er zo'n geinig lijstje omheen gezet en dat geeft toch altijd wat extra's.greatgonzo schreef op 10 augustus 2002 @ 19:07:
jullie maken me jaloers, denken jullie dat ik ook zulke scherpe opnames kan maken als vjenneboy en Molybdenum , ondanks dat ik een cybershot p50 heb die dus maar 2.1 mp heeft (de foto's zullen altijd kleiner worden uiteraard)
Verwijderd
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
mooi kadertje om de foto's ! Heb je dt allemaal handmatig gedaan of met een programmaatje (ps-batch ofzo) ?Molybdenum schreef op 08 augustus 2002 @ 14:56:
Ik heb mijn post even naar dit topic verplaatst, omdat ze hier waarschijnlijk beter op hun plek zijn!
Zo, ik ben net terug van vakantie in de VS. Hier een greep uit de 280 foto's die ik heb geschoten (in 2 weken).
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Op http://www.pbase.com/govert is de rest te zien!
Een Photoshop action. Ik heb er een stukje terug in dit topic al iets over gezegd. Moet je maar even terugbladeren. Ik wil die action niet hier op het net plempen, omdat ik hem niet zelf heb geschreven.Stalkert schreef op 12 augustus 2002 @ 11:38:
[...]
mooi kadertje om de foto's ! Heb je dt allemaal handmatig gedaan of met een programmaatje (ps-batch ofzo) ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Whatever.
We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
Dat noem ik nog eens mooie pics !!Firecow schreef op 12 augustus 2002 @ 16:59:
zo hier een paar foto's van me vakantie op kreta...
... hele waslijst aanfoto's
Commentaar is welkom
Verwijderd
Kzie dat je een hoop mooie griekse vrouwen op de foto hebt gezetFirecow schreef op 12 augustus 2002 @ 16:59:
zo hier een paar foto's van me vakantie op kreta...
Commentaar is welkom
Verwijderd
Ehhe, ik had er een stukje terug ook al naar gevraagd maar heb je waarschijnlijk overheen gelezen. Kun je eens aan de maker vragen of hij er een probleem mee heeft als anderen het ook voor privé doeleinden gebruiken.Molybdenum schreef op 12 augustus 2002 @ 12:33:
[...]
Een Photoshop action. Ik heb er een stukje terug in dit topic al iets over gezegd. Moet je maar even terugbladeren. Ik wil die action niet hier op het net plempen, omdat ik hem niet zelf heb geschreven.
Sorry, topic ff vergeten, zal morgen foto's posten, want er zitten wel een paar aardige tussenjvdb1975 schreef op 12 augustus 2002 @ 08:08:
Hej, post eens wat zweden foto's!
Gaat ie dan, ik zou graag een grotere selectie maken, maar het is heel lastig zoekenjvdb1975 schreef op 13 augustus 2002 @ 08:15:
cool! Ik ben razend benieuwd!
Verwijderd
Respect, wat een foto's.Lord of the Pentium schreef op 13 augustus 2002 @ 21:14:
[...]
Gaat ie dan, ik zou graag een grotere selectie maken, maar het is heel lastig zoekenen m'n modem staat al roodgloeiend.....
Hier heb ik er ook 15 van, maar dan zonder de meeuw
kun je hem mij dan mailen ? joost@stalkert.nlMolybdenum schreef op 12 augustus 2002 @ 12:33:
[...]
Een Photoshop action. Ik heb er een stukje terug in dit topic al iets over gezegd. Moet je maar even terugbladeren. Ik wil die action niet hier op het net plempen, omdat ik hem niet zelf heb geschreven.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
heej, da's de gallery waar het eerste weekend vd maand de antiekmarkt isSukke schreef op 24 juli 2002 @ 00:06:
* Sukke is al weg geweest!
naar Italie!!!
Andere leuke stadjes (Arezzo en Orvieto)
]
Overgens geschoten met een Coolpix 995
Lord of the Pentium schreef op 13 augustus 2002 @ 21:14:
[...]
Gaat ie dan, ik zou graag een grotere selectie maken, maar het is heel lastig zoekenen m'n modem staat al roodgloeiend.....
Hier heb ik er ook 15 van, maar dan zonder de meeuw
[afbeelding]
Teveel verkleind.
[afbeelding]
Als je van de grote weg afgaat krijg je dit, heel lekker voor je auto
[afbeelding]
Maar als je doorrijdt kom je hier
[afbeelding]
Wil je erlangs ? My ass
[afbeelding]
Hmmz, veel meren in zweden, erg mooi. Meer dan 100 foto's met meren
[afbeelding]
Yes, file als je bijna thuis bent
[afbeelding]
Check ook nog een panorama van mij
Wegwerpgeval?! Mijn camera+flitser+lenzen zijn nieuw bijna 1800 Euro hoor! En de reden dat ze niet lukken is omdat je geen flitser hebt en je je diafragma niet in kunt stellen. Tipje overigens: tot zo'n 3 meter op zonnige dagen èn horizontaal of omhoog fotograferen en je kunt nog best aardige kiekjes schieten. Neem ook onderwerpen die op max. 1,5 meter afstand liggen.Firecow schreef op 14 augustus 2002 @ 11:41:
Ja... !ik heb ook onderwater foto's gemaakt met zo'n weg werp geval
maar niet echt moooi gelukt
ding gebruikte veels te lange sluitertijd
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zweden is inderdaad erg cool, maar vanwaar die belangstelling voor Zweden, van plan er ook een keer heen te gaan of een keer geweest ? Op verzoek heb ik nog meer foto's maar dan moet je ff een mailtje sturen, krijg je over 4 dagen antwoord
Verwijderd
OMG jij hebt oog voor foto's zeg....meendering schreef op 12 augustus 2002 @ 16:09:
Ej mensen.
/me is ook weer terug van vakantie..... ben 3 uur geleden geland op Groningen Airport.
Ik ben naar Corfu (Griekenland) geweest. Heel mooie vakantie.
Alleen is ie snel voorbij.
Ik heb ongeveer 140 foto's geschoten. Hieronder een selectie.
Camera is een Nikon Coolpix 885.
[ Voor 182% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:01 ]
Mooooody schreef op 14 augustus 2002 @ 20:07:
Hoch Sauerland met de Canon S30...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Was Da?Gizz schreef op 14 augustus 2002 @ 01:42:
Canon PowerShot A40, Engeland.
Foto's spreken voor zich denk ik
[afbeelding]
tip: als je een oud topic kickt, doe dat dan met een zinnige reply
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hee hier ist ikke ook geweestSukke schreef op 24 juli 2002 @ 00:06:
* Sukke is al weg geweest!
naar Italie!!!
Ook nog in Florence geweest...
[afbeelding]
Koepel van de Dom in Florence
[afbeelding]
Een grot
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Whoot, jij hebt echt supercoole pics gemaakt man. Als je zin hebt ........ post er dan nog een paareth0 schreef op 27 oktober 2002 @ 11:54:
Hier een korte selectie van mijn pics, heb er meer dan 450 genomen tijdens mijn vakantie in thailand en heb er nog eens 250 pics gekregen van een reisgenoot.
Deze foto's zijn genomen met een Canon PowerShot A40
Bankok vanaf Skyview tower met langere sluitertijd
[afbeelding]
[afbeelding]
Bridge over the river Kwai
[afbeelding]
Tijgertje
[afbeelding]
deathrailroad
[afbeelding]
En een zon's ondergang
[afbeelding]
En een bounty eiland ja kan je daar huren voor een dag
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok hier nog een paar,Lord of the Pentium schreef op 27 oktober 2002 @ 14:31:
[...]
Whoot, jij hebt echt supercoole pics gemaakt man. Als je zin hebt ........ post er dan nog een paar
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq