wat is dus nu op dit moment de snelste kabel modem(ik heb een com21.00) deze komt op een download snelheid van plu/minu 17,5kb/s.kan het nog sneller dat is de vraag
ik denk dat het modem niet zo veel uitmaakt.. snelheidslimiet bij provider, de kwaliteit van het netwerk en het aantal gebruikers is belangrijker. Ik heb ook een com21 modem en haal wel 400-500KB/s..
Ik weet alleen dat casema modems aan je seriele poort worden aangesloten.. dat is dus max. 15KB/s (wat door niemand gehaald wordt lees ik zo wel eens
)
Ik weet alleen dat casema modems aan je seriele poort worden aangesloten.. dat is dus max. 15KB/s (wat door niemand gehaald wordt lees ik zo wel eens
denk dat in 9/10 gevallen niet de kabelmodem het probleem is maar de provider, veel provider (kabelaars) werken met een ethernetkaatje, nou dan zit je dus aan de 100mb (/8)
Even een vraagje ,het zal wel een domme zijn maar toch.Als ik download met de standaard downloader van win98 dan staat daar de overdracht snelheid als er nu staat 12.00Kb/s betekend dit dan 12 kilobytes per seconde of 1200 kilobytes per seconde???
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>12 kilobytes per seconde of 1200 kilobytes per seconde???[/quote]12 kilobytes per seconde uiteraard
voor 1200 KB/s moet je wel een erg snelle connectie hebben.. iig sneller dan de meeste(/alle) kabelmodems.
Ok. ik ga verhuizen naar Enschede
Have a wheelie good weekend!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 23:46 schreef karasoftware het volgende:
ik haal wel met mijn Com2100 bakkie wel 800kb/s met een @home verbinding in Enschede[/quote]kan dat?? Ik dacht dat ze max. 4Mbit/s aankunnen.. 800KB/s is bijna 10Mbit..
ik haal wel met mijn Com2100 bakkie wel 800kb/s met een @home verbinding in Enschede[/quote]kan dat?? Ik dacht dat ze max. 4Mbit/s aankunnen.. 800KB/s is bijna 10Mbit..
Verwijderd
Dat zit niet fijn.... in eerste instantie zou je zeggen van wel maar naar verloop van tijd blijkt hij toch te spits te zijn.
Com21 1000 en 2000 series haalt wel 30Mbit/s, volgens de officiele specs! <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Robust Upstream
QPSK upstream modulation provides 2.56Mbps of upstream bandwidth in a 1.8MHz channel, while Forward Error Correction and Frequency Hopping provide error-free performance in the harshest of cable environments.
High Speed
64QAM demodulation provides 30Mbps of down stream bandwidth in a single 6 MHz channel for efficient use of the RF spectrum. [/quote]Meer info: www.com21.com
QPSK upstream modulation provides 2.56Mbps of upstream bandwidth in a 1.8MHz channel, while Forward Error Correction and Frequency Hopping provide error-free performance in the harshest of cable environments.
High Speed
64QAM demodulation provides 30Mbps of down stream bandwidth in a single 6 MHz channel for efficient use of the RF spectrum. [/quote]Meer info: www.com21.com
Simac heeft kabelmodems die volgens mij tot wel 60 mbit/s gaan, ik weet alleen geen provider die ze gebruikt.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
Met @home kan je nooit 800 kb/s halen NOOIT.
Misschien dat je de eerste 2 seconden het haalt, maar daarna gaat @home het afknijpen naar 3,68 megabit d8 ik....
zelf klopt dat wel aardig, want ik haal nooit meer 450 k constant (dus hij begitn ergens bij de 600, en valt meteen terug naar 450 en daar blijft hij staan).
Misschien dat je de eerste 2 seconden het haalt, maar daarna gaat @home het afknijpen naar 3,68 megabit d8 ik....
zelf klopt dat wel aardig, want ik haal nooit meer 450 k constant (dus hij begitn ergens bij de 600, en valt meteen terug naar 450 en daar blijft hij staan).
idd @home knijpt bij 3.8Mbit en ook ELSA heeft een kabelmodem van 40Mbit waar Sonera nu mee bezig is in NoordHolland 
(natuurlijk knijpen ze hem op 512/64)
en alleen een kabelmodem veranderen is niet de opl. kabelmodems zijn ook verbonden aan standaarden zoals com21/tayon??/zenith etc is zelfde standaard max 3.8Mbit
KCMA met DEMOS systeem is andere standaard en zo dus alle nieuwe(toekomstige) ook
(natuurlijk knijpen ze hem op 512/64)
en alleen een kabelmodem veranderen is niet de opl. kabelmodems zijn ook verbonden aan standaarden zoals com21/tayon??/zenith etc is zelfde standaard max 3.8Mbit
KCMA met DEMOS systeem is andere standaard en zo dus alle nieuwe(toekomstige) ook
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
DOCSIS is de standaard nu: 43 mbit/s
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 19:37 schreef HermeS het volgende:
maar even ter aanvulling, serial port kan max 12500 aan
, maar ja rekening houdende met de stopbits etc , kan je geloof ik uit komen op 10,7 k, zij een casema gast, en dat word af en toe wel gehaalt ook.!![/quote]Raar...mijn RS-232C / UART16550-poort komt tot 115200 bits per seconde.
Dat is ongeveer 14 Kbyte/s.
maar even ter aanvulling, serial port kan max 12500 aan
Dat is ongeveer 14 Kbyte/s.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 23:46 schreef karasoftware het volgende:
ik haal wel met mijn Com2100 bakkie wel 800kb/s met een @home verbinding in Enschede[/quote]Waar woon je in Enschede, het is hier (Stadsveld) s'avonds om te janken zo slecht, overdag trek ik ook amper de 200kb/s
ik haal wel met mijn Com2100 bakkie wel 800kb/s met een @home verbinding in Enschede[/quote]Waar woon je in Enschede, het is hier (Stadsveld) s'avonds om te janken zo slecht, overdag trek ik ook amper de 200kb/s
Verwijderd
bij chello worden alle kabelmodems geknepen op 1,5 Mbit ( dus dat is dan 187,5 kbyte/sec ) Dat geld voor Com21, Terayon en LanCity. Verder zijn de terayons iets stabieler kwa verbinding, aangezien ze meer tegen ruis op de kabel kunnen.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 14:26 schreef Mr.Hein het volgende:
bij chello worden alle kabelmodems geknepen op 1,5 Mbit ( dus dat is dan 187,5 kbyte/sec )[/quote]1,5 Mbit = 1024 * 1,5 Kbit = 192 Kbyte/s
*zucht*
bij chello worden alle kabelmodems geknepen op 1,5 Mbit ( dus dat is dan 187,5 kbyte/sec )[/quote]1,5 Mbit = 1024 * 1,5 Kbit = 192 Kbyte/s
*zucht*
Ik zit hier met een com21 Sonera op 64kb/s.
kickOp zaterdag 14 oktober 2000 19:23 schreef dreumes het volgende:
wat is dus nu op dit moment de snelste kabel modem(ik heb een com21.00) deze komt op een download snelheid van plu/minu 17,5kb/s.kan het nog sneller dat is de vraag
En dan bedoel ik vooral de gecertificeerde modems van @home:
Merk Model Type Systeem
3Com 3C509B ISA PC
3Com 3C900B PCI PC
3Com 3CXE589ET PCMCIA PC
Farallon PN583 ISA PC
Farallon PN593 PCI PC
Farallon PN595a PCMCIA PC/Apple
BlackBox LE1043c PCI PC
Skymaster 890A PCI PC
Sitecom NexNIC 10/100 PCI PC
Allied Telesyn 2000T ISA PC
Allied Telesyn 2400T PCI PC
Allied Telesyn AT-USB100-001 USB PC
Dlink DE-220 PCT ISA PC
Dlink DFE-530 TX PCI PC
Intel EtherExpress Pro/PCLA 8220 ISA PC
Intel PCI Pro/PILA 8520 PCI PC
SMC 1208T PCI PC
SMC 1211TX PCI PC
SMC 1660T ISA PC
SMC 8022T PCMCIA PC
SMC 8416T ISA PC
SMC 8432T PCI PC/Apple
Silicon U2E USB PC
ps Ik heb de ISA modems er niet bij gedaan
www.hetbsg.nl
ooohh, je bedoelt de netwerkkaart. het maakt niet uit welke netwerkkaart je neemt, ze zijn allemaal snelgenoeg, je haalt toch niet meer dan 4Mbit.
Verwijderd
Op zondag 09 juni 2002 21:51 schreef Beelzebub888 het volgende:
[..]
kick
En dan bedoel ik vooral de gecertificeerde modems van @home:
Merk Model Type Systeem
3Com 3C509B ISA PC
3Com 3C900B PCI PC
3Com 3CXE589ET PCMCIA PC
Farallon PN583 ISA PC
Farallon PN593 PCI PC
Farallon PN595a PCMCIA PC/Apple
BlackBox LE1043c PCI PC
Skymaster 890A PCI PC
Sitecom NexNIC 10/100 PCI PC
Allied Telesyn 2000T ISA PC
Allied Telesyn 2400T PCI PC
Allied Telesyn AT-USB100-001 USB PC
Dlink DE-220 PCT ISA PC
Dlink DFE-530 TX PCI PC
Intel EtherExpress Pro/PCLA 8220 ISA PC
Intel PCI Pro/PILA 8520 PCI PC
SMC 1208T PCI PC
SMC 1211TX PCI PC
SMC 1660T ISA PC
SMC 8022T PCMCIA PC
SMC 8416T ISA PC
SMC 8432T PCI PC/Apple
Silicon U2E USB PC
ps Ik heb de ISA modems er niet bij gedaan
ik mag hopen dat je een geintje maaktmodems
idd, hij bedoelt netwerkkaart.Op zondag 09 juni 2002 22:00 schreef DraiC het volgende:
ik mag hopen dat je een geintje maakt
je hoeft geen netwerkkaart te kiezen. deze krijg je van @home erbij. behalve als het starterspakket neemt
foutje, ik bedoelde netwerkkaart.Op zondag 09 juni 2002 22:02 schreef damster het volgende:
[..]
idd, hij bedoelt netwerkkaart.
je hoeft geen netwerkkaart te kiezen. deze krijg je van @home erbij. behalve als het starterspakket neemt
Maar als je nou zo'n starterspakket neemt en een eigen netwerkkaart moet kopen welke kan je dan het beste kopen, welke is het snelst of maakt dat niet veel uit?
www.hetbsg.nl
als je gewoon je netwerk kaart rechtstreeks aan je modem hangt, en dus thuis geen netwerk hebt. maakt het volgens mij niets uit. de goedkope 10Mbit kaarten halen nooit 10Mbit. ik denk dat ze zo'n 7 Mbit wel halen, en dat is ruim voldoende.
@home, maximaal 450 KB/sec
450.000 * 8 = 3.600.000 bit = 3.6Mbit
een goedkoop kaartje is genoeg. denk dat het zo'n 10 euro kost.
@home, maximaal 450 KB/sec
450.000 * 8 = 3.600.000 bit = 3.6Mbit
een goedkoop kaartje is genoeg. denk dat het zo'n 10 euro kost.
Gewoon een standaard RealTekje erin mikken... goedkoop, en werkt goed genoeg. @Home is toch afgeknepen op 3,8 megabit/sec en dat haalt zelfs het goedkoopste 10 megabit kaartje met gemak...
Ik ben een beetje heel erg n00b op dit gebied. Kan ik zo'n netwerkkaart ook gebruiken om mijn computer in een netwerk te zetten?En hoe zit dat met een ethernetkaart, kan die ook gebruikt worden voor netwerkkaart? zal wel een heeeel domme vraag zijn maar ja.Op zondag 09 juni 2002 23:08 schreef Wildfire het volgende:
Gewoon een standaard RealTekje erin mikken... goedkoop, en werkt goed genoeg. @Home is toch afgeknepen op 3,8 megabit/sec en dat haalt zelfs het goedkoopste 10 megabit kaartje met gemak...
www.hetbsg.nl
Netwerkkaart = ethernetkaart (ethernet = netwerkOp maandag 10 juni 2002 16:05 schreef Beelzebub888 het volgende:
Ik ben een beetje heel erg n00b op dit gebied. Kan ik zo'n netwerkkaart ook gebruiken om mijn computer in een netwerk te zetten?En hoe zit dat met een ethernetkaart, kan die ook gebruikt worden voor netwerkkaart? zal wel een heeeel domme vraag zijn maar ja.
Weer wat geleerdOp maandag 10 juni 2002 17:23 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Netwerkkaart = ethernetkaart (ethernet = netwerk).
Maar zo'n netwerkkaart is dus ook te gebruiken in een netwerk?
www.hetbsg.nl
ok danOp maandag 10 juni 2002 17:49 schreef VeldKoe het volgende:
ja
www.hetbsg.nl
ja, maar als je een netwerk aanlegt, is het juist weer belangrijk om een goede netwerkkaart te nemen. de goede (die ook snel zijn), zoals 3com, intel, zijn duur.
Mwa, realteks werken OOK prima en halen ook wel de 10/100 mbit hoor. Nadeel is dat ze gewoon eerder/vaker/vagerdere kuren vertonenOp maandag 10 juni 2002 18:16 schreef damster het volgende:
ja, maar als je een netwerk aanlegt, is het juist weer belangrijk om een goede netwerkkaart te nemen. de goede (die ook snel zijn), zoals 3com, intel, zijn duur.
Na een van die vage kuren (ik kon wel uploaden maar met niet meer dan 20 kb/sec) ben ik overgestapt op een 3com.
1,5 Mbit = 1024 * 1,5 Kbit = 192 Kbyte/sOp vrijdag 20 oktober 2000 20:42 schreef Unexplained het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 14:26 schreef Mr.Hein het volgende:
bij chello worden alle kabelmodems geknepen op 1,5 Mbit ( dus dat is dan 187,5 kbyte/sec )
*zucht*
[/quote]
Ligt er maar net aan. In de wereld van datacommunicatie is 1 Mbit gelijk aan 1.000.000 bit/s . Als het om opslag gaat dan is het andersom.
10 Mbit is ook gedefinieerd als 10.000.000 bits/s
ISDN is ook 64 kbit = 64.000 bit/s
Dat wil overigens niet zeggen dat chello 1,5 Mbit, 1500 kbit of 192 kB/s is.
vriend van me werkt bij de @home helpdesk. T schijnt dat ze daar net een aantal nieuwe kabelmodems aan het testen zijn, die veel sneller zijn dan de standaard com21 modems..
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Lol, Ik had ook eerst zo'n domme speedcap op 3,8 Mbit maar nu heb ik een ander modem gekregen een Motorola Surfboard ipv een Com21. Hier zit geen Snelheidslimiet op en overdag haal ik 600-800KB/s en 's nachts/'s morgens over de 1MB/s. Mijn Record was 1,8MB/s
hmm, misschien moet ik @home maar 'ns bellen en zeggen dt me modem kapot is. hopen dat ik ook die nieuwe krijg.
die realteks zijn prima voor @home, maar je kan niet beweren dat een realtek 10/100 Mbit de 100Mbit haalt. dat lukt je nooit. is hetzelfde met die 10Mbit versie van die kaart. dat haalt hij ook niet. en ook is het zo dat die realtek kaartjes ook nog eens je cpu belastenOp maandag 10 juni 2002 19:35 schreef IceStorm het volgende:
Mwa, realteks werken OOK prima en halen ook wel de 10/100 mbit hoor. Nadeel is dat ze gewoon eerder/vaker/vagerdere kuren vertonen
Na een van die vage kuren (ik kon wel uploaden maar met niet meer dan 20 kb/sec) ben ik overgestapt op een 3com.
ik heb met mijn com21 modempje tot 783 kb/sec gedownload en met uploaden gaat ie van 50 kb/sec langzaam (1 minuut) naar rond de 16 kb/sec
Deze resultaten zijn behaald met @home
Deze resultaten zijn behaald met @home
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Dat heeft een vriend nu ook van me, kan je die com21 niet inwisslen??Op maandag 10 juni 2002 20:44 schreef Erik1 het volgende:
Lol, Ik had ook eerst zo'n domme speedcap op 3,8 Mbit maar nu heb ik een ander modem gekregen een Motorola Surfboard ipv een Com21. Hier zit geen Snelheidslimiet op en overdag haal ik 600-800KB/s en 's nachts/'s morgens over de 1MB/s. Mijn Record was 1,8MB/s
no comment
Staat die Motorola Surfboard ook in de pricewatch. Ik kan hem niet vinden onder die naamOp maandag 10 juni 2002 20:44 schreef Erik1 het volgende:
En heb je die snelheden bereikt met @home?
www.hetbsg.nl
Da's best handig trouwens, die vriendOp maandag 10 juni 2002 20:16 schreef kamstra het volgende:
vriend van me werkt bij de @home helpdesk. T schijnt dat ze daar net een aantal nieuwe kabelmodems aan het testen zijn, die veel sneller zijn dan de standaard com21 modems..
(Sorry off topic)
do or do not, there is no try
shut up, foolOp dinsdag 11 juni 2002 09:44 schreef Harkelaar het volgende:
[..]
Da's best handig trouwens, die vriend
(Sorry off topic)
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Mijn vader heeft nu voor de tv die in de huiskamer staat, zilver coax kabel gekocht. Dat is beter dan dat standaard troep en dat zie je ook aan het beeldkwalitiet.
Is die zilver coax kabel ook beter als je die gebruikt voor je Kabelmodem? Dus dat ie sneller zou gaan?
Is die zilver coax kabel ook beter als je die gebruikt voor je Kabelmodem? Dus dat ie sneller zou gaan?
theworldforizabel.la
Ik heb de snelste! 51Mbps is het maximum van mijn Motorola CyberSURFER (geen docsis, maar CDLP-protocol).
Natuurlijk kan ik die snelheid niet gebruiken, mijn aansluiting (Telenet) kan theoretisch 10Mbps aan, meestal download ik aan maximaal 4Mbps. Maar er zijn weinig servers die je zelfs die snelheid kunnen leveren, dus ben ik al blij als ik aan 2Mbps kan downloaden
Je vraagt je dus beter af wat de snelste kabelaansluiting is in Nederland.
Neem gewoon de goedkoopste kabelmodem die zo'n 4Mbps kan leveren, de meeste EuroDocsis-modems kunnen dat.
De Toshiba PCX2000 is een goeie, ken geen prijs.
Natuurlijk kan ik die snelheid niet gebruiken, mijn aansluiting (Telenet) kan theoretisch 10Mbps aan, meestal download ik aan maximaal 4Mbps. Maar er zijn weinig servers die je zelfs die snelheid kunnen leveren, dus ben ik al blij als ik aan 2Mbps kan downloaden
Je vraagt je dus beter af wat de snelste kabelaansluiting is in Nederland.
Neem gewoon de goedkoopste kabelmodem die zo'n 4Mbps kan leveren, de meeste EuroDocsis-modems kunnen dat.
De Toshiba PCX2000 is een goeie, ken geen prijs.
het heeft geen zin om zo'n modem te kopen.Op dinsdag 11 juni 2002 09:40 schreef Beelzebub888 het volgende:
[..]
Staat die Motorola Surfboard ook in de pricewatch. Ik kan hem niet vinden onder die naam.
de provider gebruikt het mac adres van het modem wat ze erbij leveren als identificatie. neem je een nieuw modem, dan werkt het niet. kwam ik achter toen bij de installatie bleek dat ik een kapot modem had gekregen. ik een nieuw modem. de installateur druk bellen. toen vertelde hij mij dat hij het mac nummer moest doorgeven anders werkt het modem niet.
heb je op zich een goed puntje maar voor mensen als "kamstra" met vrienden bij de helpdesk is het natuurlijk wel een optie......Op dinsdag 11 juni 2002 13:39 schreef damster het volgende:
[..]
het heeft geen zin om zo'n modem te kopen.
de provider gebruikt het mac adres van het modem wat je nu hebt als identificatie. neem je een nieuw modem, dan werkt het niet.
op de helpdesk kunnen ze er niets mee. heb dr ook een vriend werken. zelfs op de technische diens kunnen ze er niets mee. moet je iemand kennen die bij datalnet werkt.Op dinsdag 11 juni 2002 13:41 schreef Harkelaar het volgende:
[..]
heb je op zich een goed puntje maar voor mensen als "kamstra" met vrienden bij de helpdesk is het natuurlijk wel een optie......
een paar maand geleden konden de mensen op de helpdesk nog de upload beperking er afhalen. en dat heb ik gezien. 150 KB/sec upload. dat kan nu niet meer. tegenwoordig wordt alles in de gaten gehouden en is alles beter beschermd.
Volgens mijn info kan de eerstelijn de mac's updaten. Switchen tussen com21 en docsis kan niet, maar docsis-docsis of com21-com21 kan volgens mij wel.
NIet om het 1 of ander, maar bijv. een Moterola modem zal echt niet zo 123 werken in een COM omgeving

nee, ookniet als je het MAC-adres laat updaten...
"t zijn gewoon totaal andere systemen, je drukt toch ook geen pc-133 ram in je DDR slot?
"t zijn gewoon totaal andere systemen, je drukt toch ook geen pc-133 ram in je DDR slot?
Op dinsdag 11 juni 2002 13:48 schreef Cutebritney het volgende:
NIet om het 1 of ander, maar een Moterola modem zal echt niet zo 123 werken in een COM omgeving![]()
dat zeg ikOp dinsdag 11 juni 2002 13:46 schreef Harkelaar het volgende:
Switchen tussen com21 en docsis kan niet, maar docsis-docsis of com21-com21 kan volgens mij wel.
Ik heb deze snelheden met @home gehaald ja(@home in Markelo, aangesloten op almel1.ov.nl.home.com). Ik heb het modem gekregen van @home dus ik weet niet of en waar je die kunt kopen en of het werkt als je hem aansluit.Op dinsdag 11 juni 2002 09:40 schreef Beelzebub888 het volgende:
[..]
Staat die Motorola Surfboard ook in de pricewatch. Ik kan hem niet vinden onder die naam.
nee, klopt je kan het niet zomaar in een com21 gebied aansluiten. maar zoals al eerder werd vermeld is er dus een test aan de gang met die nieuwe modems. in die testgebieden moet het wel kunnen. daar worden bijde systemen ondersteund.Op dinsdag 11 juni 2002 13:51 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Ik heb deze snelheden met @home gehaald ja(@home in Markelo, aangesloten op almel1.ov.nl.home.com). Ik heb het modem gekregen van @home dus ik weet niet of en waar je die kunt kopen en of het werkt als je hem aansluit.
Ik heb een Motorola SURFboard SB4200E modem van @home. Als ik bij divx.com een demo filmje download blijft hij rond de 600KB hangen
(gemeten met dumeter vergeten screenschot van temaken). maar ik heb ook uitschieters gehad van meer als 1MB per seconden en dan 10 tot 20 sec. lang.
Hij zit aangesloten op een 100Mbit netwerkkaart maar hij kan ook usb aangesloten worden.

http://www.gi.com/modem/SB4200E.pdf
Ik ben nog maar 2 weken lid van @Home ...
Ik zit in de regio Roosendaal ...
Hij zit aangesloten op een 100Mbit netwerkkaart maar hij kan ook usb aangesloten worden.

http://www.gi.com/modem/SB4200E.pdf
Ik ben nog maar 2 weken lid van @Home ...
Ik zit in de regio Roosendaal ...
bij mijn weten is op het moment niet zo zeer de kabelmodem bepalend voor de snelheid. De docsis haalt geloof ik down 38 Mbit en down 11 Mbit. Om en nabij
Pagina: 1