Op woensdag 24 juli 2002 21:33 schreef CS_maDDog het volgende:
ehm, nou... die Magnat Killer Bull 300x is ook een goedkoop stampding hoor... die kan je overal voor 45 euro kopen.
Dus die vergelijking met een kijkshop tube vind ik niet zo belachelijk.
Kan goed zijn hoor, maar magnat is echt niet zo hoogstaand als jij nu voorspiegelt...
Je moet politicus worden, die trekken ook altijd dingen uit hun verband.
Ik zei dus, dat als ik Magnat kende, je die beter kon hebben dan een kijkshop ding, ik zei hierbij niet dat het high-end was. Verder, alle spullen naar het geld, dus zal deze magnat sub vast niet top-notch zijn, maar zéér zeker wel beter dan die kijkshop meuk.
en verder denk ik dat als je er naar zoekt dat veel reviewers het met me eens zijn als ik zeg dat magnat "great value for money" geeft.
Ik ben persoonlijk iig zéér te spreken over mijn Magnat XTC 1200's voor de prijs die ze kostte.
Eerlijk is eerlijk als ik zeg dat ik iets minder te spreken ben over hun low-end (low-cost) versterkers, en dan met name vanwege hun stabiliteit, maar daar kan ik eigenlijk pas een objectief oordeel over vellen zodra ik mijn 1-fahrad capacitator (zo'n ding heet toch een capacitator hé?) geinstalleerd heb, want het zou ook best kunnen dat mijn accu gewoon niet voldoende stroom kan leveren.
(heb op dit moment een Classic 480 in mijn auto liggen)
nog even een vraagje tussendoor:
Is zo'n 1-fahrad ding genoeg als ik evt. besluit een Magnat Combat 6000 er in te leggen?
Dan zou het er zo uit komen te zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Magnat Combat 6000: