Me pc heeft de laatste tijd zomaar lockups.. En toen ik vanochtend me pc probeerde te restarten kreeg ik ineens een ziekenwagen achtige sirene uit me pc speakertje en verder helemaal niets.. Even de stroom eraf gehaald en daarna starte me pc wel gewoon op.. Maar iemand een idee wat die sirene voor teken is? wat ik nog weet is dat zo'n beetje alle fouten hun eigen speaker code hebben..
Verwijderd
Simpel:Op dinsdag 23 juli 2002 12:52 schreef meef het volgende:
Me pc heeft de laatste tijd zomaar lockups.. En toen ik vanochtend me pc probeerde te restarten kreeg ik ineens een ziekenwagen achtige sirene uit me pc speakertje en verder helemaal niets.. Even de stroom eraf gehaald en daarna starte me pc wel gewoon op.. Maar iemand een idee wat die sirene voor teken is? wat ik nog weet is dat zo'n beetje alle fouten hun eigen speaker code hebben..
Je processor wordt te heet en in de bios staat aangegeven in welke warmte de speaker moet gaan loeien. (Sirene)
Dus stel je pc is 59 graden en je hebt hem afgesteld in de bios op 60. Dan gaat de sirene af.
Dus je processor wordt te warm (mag max. 50 á 90 graden worden).
Check of er koelpasta tussen het koelblok en de cpu zit. En controleer ook of je koelblok er wel goed op zit.
ik heb nu een AMD Athlon 800 @ 800. Met een dual iceberg cooler erop.. Wat is een beter alternatief daarvoor..? Dan bestel ik namelijk wel even een nieuwe cooler
Verwijderd
Jonge jonge wat een gelul.Op dinsdag 23 juli 2002 12:57 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Simpel:
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Ik ken dat geluid... schrok me altijd een ongeluk. Bij mij had het te maken met een slecht contact tussen een CPU en slot1 (goede oude tijdOp dinsdag 23 juli 2002 12:52 schreef meef het volgende:
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:30
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Oh, nee, jij hebt idd wel gelijkOp dinsdag 23 juli 2002 14:02 schreef Michaeltjuh het volgende:
[..]
Jonge jonge wat een gelul.

EDIT
Ik bekijk net je post historie en zie dat je echt vaak negatief uit de hoek komt. Misschien is een idee om je posts beter te formuleren en niet meteen zo negatief te beginnen te "blaaten". Blaaten niet bedoelt als flame, slechts als opmerking.
Verwijderd
Wat voor een mobo heb je?
Het geluid kan veroorzaakt worden door oa.
Cpu te warm.
RPM van de koeler draait te langzaam.
PC Intrusion. open of closed.
ea.
Het geluid kan veroorzaakt worden door oa.
Cpu te warm.
RPM van de koeler draait te langzaam.
PC Intrusion. open of closed.
ea.
Verwijderd
ehmz mag ik even waarschuwen dat mijn comp dat ook deed, toen ik ehm open had en een tikkie tegen de koeler gaf dat ie stopte en verder ging. tot dat ik rebooten en hij weer piepten , ik weer tikkie geven .. niks .. nog s .. niks ..
dan maar beetje duwen ... niks ... beetje links duwen ... cpu dood ... (je verwacht het niet he?
) ... ma toch, zou er even rekening mee houden
dan maar beetje duwen ... niks ... beetje links duwen ... cpu dood ... (je verwacht het niet he?
Pagina: 1