Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Okee ik snap je niet helemaal geloof ik. Welke software gebruik je om te branden?
Je gooit ze gewoon op cd en that's it.
Met nero weet ik dat je ook een menuutje mee kunt branden zodat je die op je tv scherm ziet. Maar das niet nodig.
Je gooit ze gewoon op cd en that's it.
Met nero weet ik dat je ook een menuutje mee kunt branden zodat je die op je tv scherm ziet. Maar das niet nodig.
Money for nothin' and your chicks for free
Mijn Pioneer 444 kan gewoon overweg met een als data CD-rom gebrande CD met een stuk of 150 MP3tjes. (EasyCD creator dinges die bij mijn Liteon zat).
Alles in de root. Je kan geloof ik ook met sub directories werken, maar dat heb ik nog nooit gedaan (zet m gewoon op "random", tis toch voornamelijk als achtergrond muziekbehang). Via het TV scherm kan je op de Pioneer ook nog iets van een play list maken.
Alles in de root. Je kan geloof ik ook met sub directories werken, maar dat heb ik nog nooit gedaan (zet m gewoon op "random", tis toch voornamelijk als achtergrond muziekbehang). Via het TV scherm kan je op de Pioneer ook nog iets van een play list maken.
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
deze vraag komt wel heel vaak voorbij zeilen:
[search=mp3 cd dvd speler branden]
[search=mp3 cd dvd speler branden]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()