Toon posts:

SERV-U ftp mappen niet zichtbaar ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik een ftp servertje draaien ...
allemaal leuk en aardig maar 9 van de 10 mensen die inloggen krijgen geen mappen te zien terwijl ik voor alle gebruikers mijn D: open heb gezet met onderligende mappen. Weet iemand waarom mijn mappen online niet zichtbaar zijn ik snap er de ***** van ... :?

alvast bedankt.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Heb je poort 20 ook open staan? Hierover komt vaak de dir-list. Als je die dicht hebt staan, zou dit wel een svoor kunnen komen. Dus in je firewall poort 20 ook openzetten of ook doorsturen (in geval van portmapping) naar je Serv-U bakkie

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx ga ff proberen :)

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Heb je de home dir van die bvezoekers wel op d: staan?

Verwijderd

Topicstarter
jah home staat op d: zijn niet gelocked in de home dir en heb bij elke user toegang gegeven tot alle mappen. Heb nu ook poort 19 20 en 21 geforward naar me server maar helaas geen verbetering ... voor de geliefden die het eens aan den lijve willen onder vinden meel maar dan geef ik ip login pass en poort ... de genee die het voor mekaar krijgt mag uiteraard free downe :9 (niet dat jullie dat boeit waarscheinlijk) :P

moet ik btw ook die poorten opgeven in serv-u zelf of alleen in me autoport mapping ????

(zie dat er net iemand inlogd en op me c: terecht komt terwijl ik zijn homedir als d: heb opgegeven kan nergens vinden waarom hij in hemelsnaam op c: geplaatst word ... logisch dat ie van daaruit geen mappen ziet)

annyone?