Op dinsdag 23 juli 2002 19:49 schreef Jake het volgende:
Persoonlijk vind ik een poll kunnen, maar ja ik ga er niet over (ik wist niet dat er een policy was dat polls niet mogen ofzo, is dat zo?)
Ze mogen wel, maar worden naar de HK gemoved.
Dat draadje wat je aangeeft is redelijk oude koe waar de discussie een hele andere kant op gegaan is,
True, maar misschien is juist dit nieuwtje een leuke insteek in het verhaal, omdat het toch redelijk aansluit. Vandaar mijn suggestie, want hierdoor hou je alle informatie centraal.
ik vond het wel wat nieuws
Dat is het zeker!
Alleen nu even de vraag waar en hoe we hierover verder kunnen discussieren.
(er worden topics geopend voor VEEL minder...).
Wat bedoel je hiermee?
---
Ik weet niet precies of Merely heeft ingezien dat dit een nieuwtje was wat betreft het SP1 verhaal. Dit zou je aan hem persoonlijk moeten vragen. Ikzelf heb het draadje ook gezien, maar open gelaten. Wat betreft dat vragen aan Merely, dat gaat erg lastig a.t.m., hij is erg druk.
Ik denk dat er wel een goede discussie mogelijk is over dit onderwerp, alleen de vraag is waar:
- In een lopende SP1 discussie zoals door mij eerder voorgesteld
- In een nieuw draadje, met voorwaarde: zonder poll
In dat oude draadje is het nogal offtopic, dat geef je zelf ook al aan. De discussie is daar een andere kant op gegaan.
De poll heeft het nare neveneffect dat men gaat antwoorden met 'Ik ga naar win2k met sp2', 'ik blijf bij winxp zonder sp'. Je zal natuurlijk wel begrijpen dat dit soort reacties niet nuttig zijn. Het is dan een soort van opsom topic. En die willen we niet
Al concluderend is het imho het verstandigst om een nieuw topic te beginnen, maar dan zonder poll, waaruit een goede discussie kan komen (die overigens in je vorige topic ook best liep).