[WOS] topic onterecht dicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Mijn topic: [topic=554039]

Is op slot gedaan met de volgende reden:
Vaker behandeld + Polls horen in de HK, niet in WOS
Dat laatste is dan zo, maar om daar na een verder normaal topic voor op slot te doen?

Dat is eerste is blijkbaar niet zo, want nu staat het op de FP: [url="http://www.tweakers.net/nieuws/22658"]http://www.tweakers.net/nieuws/22658[/url]

Ik heb Merely gemaild, maar die is niet actief geweest (en heeft niet gereageerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

Tjah... XP en activeren is een oud verhaal, maar dit is redelijk nieuw ;)

IMO zou dit (zonder poll) gewoon moeten kunnen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Een modje heeft die poll er zo uitgehaald, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 11:03 schreef Jake het volgende:
Een modje heeft die poll er zo uitgehaald, toch?
Ja, waarschijnlijk wel.
Maar we hebben liever dat topics wanneer ze gepost worden voldoen aan de policy, dat we ze dus niet achteraf moeten laten voldoen aan de policy.

Misschien dat deze nieuwe ontwikkelingen bijvoorbeeld beter in dit draadje kunnen: [topic=506686] ?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Persoonlijk vind ik een poll kunnen, maar ja ik ga er niet over (ik wist niet dat er een policy was dat polls niet mogen ofzo, is dat zo?)

Dat draadje wat je aangeeft is redelijk oude koe waar de discussie een hele andere kant op gegaan is, ik vond het wel wat nieuws (er worden topics geopend voor VEEL minder...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 23 juli 2002 19:49 schreef Jake het volgende:
Persoonlijk vind ik een poll kunnen, maar ja ik ga er niet over (ik wist niet dat er een policy was dat polls niet mogen ofzo, is dat zo?)
Ze mogen wel, maar worden naar de HK gemoved.
Dat draadje wat je aangeeft is redelijk oude koe waar de discussie een hele andere kant op gegaan is,
True, maar misschien is juist dit nieuwtje een leuke insteek in het verhaal, omdat het toch redelijk aansluit. Vandaar mijn suggestie, want hierdoor hou je alle informatie centraal.
ik vond het wel wat nieuws
Dat is het zeker!
Alleen nu even de vraag waar en hoe we hierover verder kunnen discussieren.
(er worden topics geopend voor VEEL minder...).
Wat bedoel je hiermee?

---

Ik weet niet precies of Merely heeft ingezien dat dit een nieuwtje was wat betreft het SP1 verhaal. Dit zou je aan hem persoonlijk moeten vragen. Ikzelf heb het draadje ook gezien, maar open gelaten. Wat betreft dat vragen aan Merely, dat gaat erg lastig a.t.m., hij is erg druk.

Ik denk dat er wel een goede discussie mogelijk is over dit onderwerp, alleen de vraag is waar:
- In een lopende SP1 discussie zoals door mij eerder voorgesteld
- In een nieuw draadje, met voorwaarde: zonder poll

In dat oude draadje is het nogal offtopic, dat geef je zelf ook al aan. De discussie is daar een andere kant op gegaan.

De poll heeft het nare neveneffect dat men gaat antwoorden met 'Ik ga naar win2k met sp2', 'ik blijf bij winxp zonder sp'. Je zal natuurlijk wel begrijpen dat dit soort reacties niet nuttig zijn. Het is dan een soort van opsom topic. En die willen we niet :)

Al concluderend is het imho het verstandigst om een nieuw topic te beginnen, maar dan zonder poll, waaruit een goede discussie kan komen (die overigens in je vorige topic ook best liep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Tnx voor reply, maar ik laat het wel zo zitten (geen nieuw topic e.d., het is nou niet echt nieuws meer).
Op dinsdag 23 juli 2002 23:00 schreef blackd het volgende:
Vandaar mijn suggestie, want hierdoor hou je alle informatie centraal.
Ik hou niet zo van het grote topic, om het grote topic. Een groot topic moet IMO groot zijn omdat het eenmaal zo gebeurt, verder niets in die richting forceren. In principe zijn de sub-fora de grote topics, maar dan nog wèl nuttig voor de search en het overzicht (maar ja dat is IMO).
Wat bedoel je hiermee?
Dat ik er wel een topic voor kon openen, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 18:30 schreef Jake het volgende:
Tnx voor reply, maar ik laat het wel zo zitten (geen nieuw topic e.d., het is nou niet echt nieuws meer).
Euh, waarvoor is dit LA topic dan, als ik vragen mag?
Ik hou niet zo van het grote topic, om het grote topic. Een groot topic moet IMO groot zijn omdat het eenmaal zo gebeurt, verder niets in die richting forceren. In principe zijn de sub-fora de grote topics, maar dan nog wèl nuttig voor de search en het overzicht (maar ja dat is IMO).
Die 'het grote het grote'-topics discussie is al lang en breed gevoerd geloof ik.
Het ging mij erom, dat dit een uitbreiding was op het SP1 verhaal, en daarom redelijk past binnen dat vorige topic. Dit als alternatief voor je slotje. Later kwam ik met een veel beter alternatief: een nieuw topic, maar blijkbaar hoeft dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 20:15 schreef blackd het volgende:
Euh, waarvoor is dit LA topic dan, als ik vragen mag?
Omdat ik vind dat mijn topic niet op slot hoeft misschien (lijkt mij redelijk logisch)?

Als een topic onterecht op slot zit, moet 'men' daar even op gewezen worden. Jullie moeten ook scherp blijven ;) (nofi: niet alleen op de laatste reply afgaan om een topic te sluiten).
Die 'het grote het grote'-topics discussie is al lang en breed gevoerd geloof ik.
Ja, en?

Dan mag ik toch kiezen om het bij voorkeur niet op een grote hoop te gooien (als dat kan)?
Het ging mij erom, dat dit een uitbreiding was op het SP1 verhaal, en daarom redelijk past binnen dat vorige topic.
Dat snap ik ook wel, maar ik ga dat topic niet kicken.
Dit als alternatief voor je slotje. Later kwam ik met een veel beter alternatief: een nieuw topic, maar blijkbaar hoeft dat niet :?
Nee, ik heb niet echt behoefte aan een nieuw topic (ik denk niet dat een compleet nieuw topic echt op gang komt). Ik vind het net zoiets als je buurman die je grasmaaier leent, hem vervolgens niet terug geeft, maar je geld geeft om een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 20:30 schreef Jake het volgende:
Omdat ik vind dat mijn topic niet op slot hoeft misschien (lijkt mij redelijk logisch)?
Lijkt mij ook redelijk logisch, alleen ik was verbaasd dat je niet aan een nieuw topic wil beginnen.
Als een topic onterecht op slot zit, moet 'men' daar even op gewezen worden. Jullie moeten ook scherp blijven ;) (nofi: niet alleen op de laatste reply afgaan om een topic te sluiten).
Helaas kan ik jou de exacte reden van het slotje niet uitleggen. Ik heb hierboven al wat geprobeerd te vertellen wat Merely misschien dacht. Wat betreft die polls ben ik denk ik duidelijk geweest.

Wat betreft die poll lijkt mij het slotje terecht, maar het 'vaker voorbijgekomen' van Merely, daar ben ik het dus ook niet mee eens.

Wat dat betreft is het jammer dat Merely kort van stof is geweest in zijn sluitmessage, en ik denk dat dat voor hem wel een puntje van verbetering kan zijn.
Ja, en?

Dan mag ik toch kiezen om het bij voorkeur niet op een grote hoop te gooien (als dat kan)?
Wij als moderators hebben de taak om de topiclijst in WOS op orde te houden. Wij kunnen er dan voor kiezen om dergelijke onderwerpen centraal te houden, ongeacht wat een user kiest. Dus jij mag wel kiezen om een nieuw topic aan te maken, maar wij moeten dat ook nog goed vinden ;)

Overigens is dit punt niet echt aan de orde in deze discussie, aangezien ik in mijn vorige reply al zei dat dit mijn eerste, maar zeker niet beste voorstel wat betreft de plaatsing van jouw nieuwe informatie was.
Nee, ik heb niet echt behoefte aan een nieuw topic (ik denk niet dat een compleet nieuw topic echt op gang komt). Ik vind het net zoiets als je buurman die je grasmaaier leent, hem vervolgens niet terug geeft, maar je geld geeft om een nieuwe te kopen.
Vergeet niet dat jouw topic niet aan de policy voldoet. Daarom denk ik dat jouw vergelijking niet helemaal op gaat.
Bovendien is het alleen maar beter als je geld krijgt voor een nieuwe, aangezien mijn grasmaaier aardig brak is :P
Waarom zou jou oude topic wel op gang komen (met poll), maar een nieuw topic (zonder poll) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 00:01 schreef blackd het volgende:
Vergeet niet dat jouw topic niet aan de policy voldoet.
Waar staat dat dan trouwens :?

Hier niet, volgens mij: [topic=471457]
Daarom denk ik dat jouw vergelijking niet helemaal op gaat.
Bovendien is het alleen maar beter als je geld krijgt voor een nieuwe, aangezien mijn grasmaaier aardig brak is :P
:P
Waarom zou jou oude topic wel op gang komen (met poll), maar een nieuw topic (zonder poll) niet?
Om af te sluiten:
ik plaatste dit topic niet voor respons, maar om meedeling van een nieuwtje te doen (wat nu dus geen nieuws meer is, 't is 5 dagen oud :)), als men er op reageerd is het 'meegenomen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 00:17 schreef Jake het volgende:
Waar staat dat dan trouwens :?

Hier niet, volgens mij: [topic=471457]
Voor zover ik weet, is dit een soort van 'ongeschreven wet' van GoT :P
Maar met het oog op mijn reply van 23:00 van de 23e, is het ook wel logisch dat we ze in de HK willen.
Om af te sluiten:
ik plaatste dit topic niet voor respons, maar om meedeling van een nieuwtje te doen (wat nu dus geen nieuws meer is, 't is 5 dagen oud :)), als men er op reageerd is het 'meegenomen'.
Mja, ik vind het in ieder geval jammer dat je niet meer aan een ander draadje wil beginnen. Je mededeling is wél in de search te vinden, dus dat is 'gelukt'. De respons kwam aardig op gang, maar de poll zorgde ervoor dat het topic voorzien werd van een slot. Een goede les voor de volgende keer lijkt mij. :)

Pagina: 1