is dat een beetje te doen, dan mod ik um namelijk eerst in een koff dan kan ik makkelijker met case aanpassen
zo'n allu koffertje met met gehele pc erin, cd,floppy,hdd,voeding,mobo, maar me mobo is met een riser (zo'n compaq deskpro ding) maar is dat makkelijk te makenOp dinsdag 23 juli 2002 10:18 schreef vwk het volgende:
Kan je iets duidelijker zijn wat je wil
thnx
Verwijderd
Makkelijk te maken?
Je bent toch zelf aan het modden, zoiets probeer je toch gewoon?
Wat is er dan voor "casemodding" aan als je het niet zelf uitprobeert? het lijkt mij wel te doen, waarom niet?
Een mobo met riser is echt niet zoveel anders.
Je bent toch zelf aan het modden, zoiets probeer je toch gewoon?
Wat is er dan voor "casemodding" aan als je het niet zelf uitprobeert? het lijkt mij wel te doen, waarom niet?
Een mobo met riser is echt niet zoveel anders.
Makkelijk hangt meer af van hoe handig je bent... Als je die vraag stelt, dan neem ik aan dat je aan jezelf twijfelt. Kijk gewoon hoever je komt. Lukt het niet, dan gaat het de volgende keer vast beter
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
ogen dicht en de dremel erin zetten... gewoon doorbijten...
too fly for a white guy
Mjah, ik snap het probleem ook niet helemaal..
Maar als je toch zo'n deskpro ding hebt, dan kun je ook het metalen framepje eruit halen waar de kaarten in vastgezet worden (de buitenkant dus), en die in je koffermod verwerken.
Maar als je toch zo'n deskpro ding hebt, dan kun je ook het metalen framepje eruit halen waar de kaarten in vastgezet worden (de buitenkant dus), en die in je koffermod verwerken.
Verwijderd
Als je het makkelijk
wil doen koop je gewoon een hele grote koffer waar je alle meuk in pleurt... niet te veel schudden tijdens het lopen alleen
Zonder iets vast te schroeven uiteraardOp dinsdag 23 juli 2002 14:55 schreef elguapo het volgende:
Als je het makkelijkwil doen koop je gewoon een hele grote koffer waar je alle meuk in pleurt... niet te veel schudden tijdens het lopen alleen
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Pagina: 1