You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Dat ligt er een beetje aan wat voor koeler er nu op zit!
Meestal zit er een soort hendeltje aan, wat je op de een of andere manier naar beneden en opzij moet drukken en dan komt ie er zo af. Gebruik hiervoor trouwens geen schroevendraaier oid maar iets wat er helemaal omheen kan, zoals een dopsleutel oid, anders heb je kans dat je je mobo sloopt.
En gebruik de search ook even, dit is al vaker voorbij gekomen.
Meestal zit er een soort hendeltje aan, wat je op de een of andere manier naar beneden en opzij moet drukken en dan komt ie er zo af. Gebruik hiervoor trouwens geen schroevendraaier oid maar iets wat er helemaal omheen kan, zoals een dopsleutel oid, anders heb je kans dat je je mobo sloopt.
En gebruik de search ook even, dit is al vaker voorbij gekomen.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Verwijderd
Check je eigen ondertitel voor het antwoord!Op dinsdag 23 juli 2002 08:53 schreef M@ximuS het volgende:
Hoe kan ik bij mijn nieuwe XP 2200+ de koeler van de CPU afhalen dat er een ThermalTake op gemonteerd kan worden?
nee, ik heb een boxed xp 2200+ daar moet de AMD Koeler vanaf voor de installatie op het Mobo. Want anders kan mijn Thermal Take er niet op
Verwijderd
post es ff een pic van da ding danOp dinsdag 23 juli 2002 09:12 schreef M@ximuS het volgende:
nee, ik heb een boxed xp 2200+ daar moet de AMD Koeler vanaf voor de installatie op het Mobo. Want anders kan mijn Thermal Take er niet op
als da ding nl. net zo "boxed" is als de P2's dan kun je er met een fanduct wel een 80mm fan op plempen. Anders zul je de hele casing open moeten slopen en er zelf een Heatsink op moeten gooien, wat mij betreft niet echt aan teraden omdat er geen bevestigingspunten voor random coolers op zullen zitten.
* Maximus heeft geen Digicam/Webcam
hijs der al af 
papa een gescheurde nagel omdat hij niet wilde luisteren
en toen maar een schroevendraaier gepakt
papa een gescheurde nagel omdat hij niet wilde luisteren
Lol.Op dinsdag 23 juli 2002 10:38 schreef M@ximuS het volgende:
hijs der al af
papa een gescheurde nagel omdat hij niet wilde luisterenen toen maar een schroevendraaier gepakt
Op de site van eynstein [url="http://www.eynstein.nl"]www.eynstein.nl[/url] staat met plaatjes erbij enzo hoe je een koeler moet plaatsen. Veel suc6 ermee.
Vergeet verder niet om de core van je cpu schoon te maken met wasbenzine ofzo en de onderkant van je nieuwe koeler. Gebruik niet teveel koelpasta. Een heel dun laagje is genoeg. Voor tekst met plaatjes [url="http://www.arcticsilver.com"]www.arcticsilver.com[/url]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Pagina: 1