Aspect ACD omgegooid, wie kan hem rechtzetten?

Pagina: 1
Acties:

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
We hebben op mijn werk een Aspect ACD test-omgeving staan, dus ACD, workstation eraan vast, en een Contact Server.

Weet iemand wat de default ip-adressen zijn voor deze machines? Ik probeerde de test-omgeving aan ons netwerk te knopen, om niet in de serverruimte te hoeven werken, maar na het veranderen van de ip-adressen deden mijn applicaties het niet meer. Snel de ip-adressen terug gezet, maar dit helpt niet! Wat kan het zijn? Ik weet zeker dat ik de ip-adressen in de goede staat teruggebracht heb!. We hebben een Novell-netwerk hier , dus geen NT domeinen, kan het zijn dat mijn Aspect NT-machines omgevallen zijn door het in een groter netwerk te plaatsen?

Verwijderd

installeer eens een sniffer op je pc. Als je ACD server een ander ip heeft kom je er zo wel achter. Een nt server zal echt niet crashen als je hem in een groter netwerk zet hoor.

• Togt
Dank voor je reactie. Het IP adres was niet het probleem. Ondertussen is er een KPN'er langs geweest, die heeft het volgende gezegd:
1. Deze server kan nooit gewerkt hebben met deze verkeerd ingeplugde netwerk-kabels (door ons nooit veranderd)
2. Hey! Deze utilityboard hangt!
3. Oh, nu ik die gereset heb doet ie het! (zelfde kabel-combo)
4. Je moet nooit die ACD uitzetten zonder hem eerst handmatig down te brengen (Lekker robuust :P)
5. Zeker een hobbyist aan zitten freubelen (Ja! Ik!)

Al met al, 270 EUR later ben ik tot de conclusier gekomen dat ik maar beter met mijn tengels eraf kan blijven. Bedankt voor het lezen, deze mag op
SLOTJE

Verwijderd

lees eerst het boekwerk wat er bij zit dan had je dit kunnen weten!!!!

no flame intended

• Togt
Op dinsdag 23 juli 2002 21:56 schreef dot_goeroe het volgende:
lees eerst het boekwerk wat er bij zit dan had je dit kunnen weten!!!!
Dank voor die tip, we zullen in ieder geval de volgende keer harder werken om een boekwerk los te krijgen. Omdat we een complete test-omgeving hier kregen, is er geen enkele manual meegekomen. Die kans was groter geweest als we complete omgeving zelf geinstalleerd hadden (Dan kan je niet zonder).

Maar goed, zoals ik al zei is het opgelost.