Waarom is got ineens zo traaag, en waarom is de incoming traffic hoger dan wat er nu uitgaant is?
ddos? of zit er weer een medewerker te downloade?
Ja ik merkte het ook al. Kreeg zelfs 404 errors...Op dinsdag 23 juli 2002 02:22 schreef ThaNetRunner het volgende:
Waarom is got ineens zo traaag, en waarom is de incoming traffic hoger dan wat er nu uitgaant is?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
dan is er tog geen high incoming trafficOp dinsdag 23 juli 2002 02:23 schreef anandus het volgende:
Yja, het is rond tweeën, dan updaten ze altijd de database... Misschien dat dat het is?
Ik heb er btw geen last van...
Stom vraagje, maar war zie ik de "stats" (Austin Powers' Dr. Evil manier)Op dinsdag 23 juli 2002 02:23 schreef ThaNetRunner het volgende:
ah devil en ik zijn niet de enigste
maar als jullie kijken @ de stats zie je dus de grafieken ook, en die zijn erg uhhh neit goed
[aardigemodus]Op dinsdag 23 juli 2002 02:25 schreef RUFFNECK het volgende:
[..]
Stom vraagje, maar war zie ik de "stats" (Austin Powers' Dr. Evil manier)
oooooh die stats, ik d8 ergens op de GoT page zelfOp dinsdag 23 juli 2002 02:26 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
[aardigemodus]
[url="http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Stats"]http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Stats[/url]
[/aardigemodus]
dan helemaal onderin
Op dinsdag 23 juli 2002 02:27 schreef RUFFNECK het volgende:
[..]
oooooh die stats, ik d8 ergens op de GoT page zelftnx.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
plaatjes andersom denkenOp donderdag 25 juli 2002 01:29 schreef m-m het volgende:
AntonT zit gewoon te leechen joh
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq