Onboard memory card reader

Pagina: 1
Acties:

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Ik heb een Gigabyte GA-8IHXP moederbord en daar zitten 3 connectors op. Eéntje voor Memory Sticks, één voor Secure Digital Cards en één voor Smart Cards. Ik zou deze graag gaan gebruiken. Weet iemand waar ik dus zo'n interne memory card reader kan krijgen?

Systeem specs

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
eigenlijk gewoon bij de webshops

kijk maar hier en eventueel, als je nog meer info wilt of alles dan werkt mail je naar het desbetreffende bedrijfje

[url="http://www.tweakers.net/pricewatch"]www.tweakers.net/pricewatch[/url]

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Vincent Meijer

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Uiteraard heb ik in de Pricewatch gekeken, maar daar kon ik er geen één vinden. Als jij ze weet te vinden, post dan ff de links aub?

Systeem specs

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Probeer eens naar Gigabyte te mailen met de vraag waar die dingen in nederland te krijgen zijn.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Vincent Meijer

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Dat is zeker een mogelijkheid, maar ik denk dat er vast wel een andere gebruiker is die weet waar deze spullen te koop zijn. Volgens mij kan je ook elk merk reader gebruiken want de aansluitingen zijn gewoon universeel, dus je hoeft niet perse een Gigabyte reader te kopen.
Als je op de website van Asus kijkt zie je dat zij ze ook maken. Alleen kan ik geen type nummer of iets dergelijks achterhalen.

Systeem specs

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

je kan natuurlijk ook naar de dichst bij zijnde computershop gaan en vragen of ze zoiets hebben.
En zoniet, dan kunnen ze het vast wel voor je bestellen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Vincent Meijer

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Heb ik helaas al gedaan. Niemand weet waar je zo'n ding kan krijgen.

Systeem specs

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 09:25

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

Een beetje oud topic, maar aangezien er nog geen oplossing in staat de oplossing die ik van gigabyte doorkreeg (Binnen 2 uur antwoord op mijn mail, da's pas service :-)

http://www.appello.de/sho...74598503.htm?categoryId=1

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

• Vincent Meijer

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Beter laat dan nooit :)

Systeem specs

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mikkie001 schreef op 08 January 2003 @ 17:07:
Een beetje oud topic, maar aangezien er nog geen oplossing in staat de oplossing die ik van gigabyte doorkreeg (Binnen 2 uur antwoord op mijn mail, da's pas service :-)

http://www.appello.de/sho...74598503.htm?categoryId=1
Ik zocht dit al heel lang (heb een Gigabyte 7VA-XP). Kost EUR 39... heel duur voor slechts een bracket... Voor hetzelfde geld heb je een externe USB-kaartlezer die meer kaarttypen aankan.

Als iemand dit ding voor +/- EUR 10 (OEM) weet te vinden houd ik me aanbevolen.

Of mischien zijn er brackets met alleen een lezer voor Secure Digital kaarten? De andere opties heb ik toch niet nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door ari3 op 09-01-2003 09:45 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Vincent Meijer

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Ik heb zelf gekozen voor een externe USB2.0 reader van Sandisk. Iets duurder maar wel een stuk sneller en praktischer omdat ie ook nog portable is.

Systeem specs

Pagina: 1