Toon posts:

ide hd, welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn hd van mijn pentium staat op punt om het te begeven. Ik wil nu een nieuwe kopen.
Zo rond de 450 gulden. Ongeveer 25Gig en in ieders geval 7200toeren. Wat kunnen jullie aanbevelen?

Ik dacht zelf aan:
Maxtor DiamondMax Plus 20,4 Gb 7200 rpm
IBM DTLA 30,7 Gb 7200 rpm

Zijn deze ok genoeg?

(ik gebruik die hd op een pentium 133)

• Paulum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-06 12:25
Waarom zou je voor een pentium 133 een 7200 toeren HD gaan kopen, nergens voor nodig. Je kunt dan beter geld uitgeven aan nog wat extra gigabytes.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Als je tussen die gaat kiezen...de IBM doen. Ik heb al een half jaartje de vader van de schijf die jij erbij hebt staan...de 20,5 GB 7200rpm en ik moet zeggen dat het een lekkere stille en bloedsnelle schijf is. Maar zoals de vorige reply al doet vermoeden, weet ik niet of een 7200 schijf echt beter is dan een 5x00 schijf in je systeem...als je een P xxx hebt ipv een PII xxx of een PIII xxx!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Ohh, ik dacht dat dat net wel uitmaakte, maar goed, dus wordt het een 5200toeren diskje... (kan die pentium 133 echt geen 7200 toeren trekken???)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb namelijk nog een compu, een athlon700, die pentium133 is voor mijn huisgenootjes om ook te kunnen internetten... (kunnen we lekker wel het abonnement delen, maar heb ik nu wel een nieuwe hd nodig, die zij ook nog eens deels gaan betalen..., dus misschien toch een 7200 toeren????)