Toon posts:

Asus p4B533 of S533?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo...

Ik ben toe aan een nieuw mobo + cpu en geheugen.
Nu ben ik aan het twijfele tussen een asus p4b533 of de asus p4s533 , of toch maar een mobo met athlon xp.
Ik zit te denken aan een pentium 4 vanwege de grote overclock resultaten , en een athlon xp omdat ik las dat dat weer beter is om games te spelen.
Zouden jullie mij kunnen helpen een beslising te maken?

BVD S_D

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

nee. Het blijft jouw keuze. Zelf heb ik gekozen voor de s533 voor de prijs en de ddr333 support. En duurder is niet altijd beter, de intel chipsets zijn denk ik gewoon zo duur omdat de naam intel erop zit :( Mijn 1.8a is lekker overgeclockt en ik bezit nu een super systeem voor maar 535 euro. Ik weet zeker dat mijn p4 op 2.8ghz een amd op 1.9ghz kan verslaan in alles. Maar goed, het is jouw keuze.

MechWarrior || Monsters Game

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Misschien heb je hier wat aan:

[url="http://www.tomshardware.com/mainboard/02q3/020722/index.html"]Mobo-test met i845G-chipset[/url]

[url="http://www.tomshardware.com/mainboard/02q3/020720/index.html"]Test met nieuwe SiS 648-chipset[/url]

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik al gezien maar m'n keuze wordt er niet echt makkelijker op.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:01

RvV

Ik heb ook een sis bordje besteld. Eigenlijk omdat ik er wel goede verhalen van hoorde en omdat de prijs een stukje lager is.

Y'24

Verwijderd

Ik heb een intel p4b533. het prijsverschil is nou niet eens zo groot meer met een sis, en dan ga ik toch liever voor intel. Niet omdat de sis slechter zou zijn, maar omdat ik met intel borden nog nooit problemen/uitvallers gehad heb. dit asus bord is gewoon geweldig!! :)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30
Ik heb gister de p4b533 gehaald, was 20¤ gezakt in prijs. Met een p4 1.8a, nu al op 2.4 zonder de corevoltage te verhogen, geloof dat die amper warmer word!
Dus: de p4 en de p4b533 raad ik je aan, Intel chipsets zi8jn retestabiel.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20

Convoy

g44p

Op dinsdag 23 juli 2002 00:27 schreef Super_Drive het volgende:
hallo...

Ik ben toe aan een nieuw mobo + cpu en geheugen.
Nu ben ik aan het twijfele tussen een asus p4b533 of de asus p4s533 , of toch maar een mobo met athlon xp.
Ik zit te denken aan een pentium 4 vanwege de grote overclock resultaten , en een athlon xp omdat ik las dat dat weer beter is om games te spelen.
Zouden jullie mij kunnen helpen een beslising te maken?

BVD S_D
ik zou zeggen: lees de reviews ff lekker door, en maak zelf je conclusie ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Je moet zélf de beslissing maken, we zijn hier geen 'beslissings hulp team' o.i.d. :+ Kijk zoals gezegd wat reviews door, zie wat de borden te bieden hebben en je komt er vast wel uit.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.