nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
bij raid 1 is het een kwestie van het raid tooltje uitleggen dat er weer hersteld moet worden ( is immers mirroring)
bij raid 0 is de data pleite. de data was namelijk gestriped over beide disks....
bij raid 0 is de data pleite. de data was namelijk gestriped over beide disks....
dus gaat win2k dat een beetje makkelijk begrijpen als ik er maar 1 van de 2 schijven in hang?Op dinsdag 23 juli 2002 01:23 schreef Grijns het volgende:
bij raid 1 is het een kwestie van het raid tooltje uitleggen dat er weer hersteld moet worden ( is immers mirroring)
dat ligt er dus aan of je raid 0 of 1 hebt, je spreekt jezelf in je eerste post nogal tegen.
indien raid 1 moet je inderdaad nog kunnen booten van de raid set en dan in je software raid tooltje een rebuild beginnen.
indien raid 1 moet je inderdaad nog kunnen booten van de raid set en dan in je software raid tooltje een rebuild beginnen.
sorry je hebt helemaal gelijkOp dinsdag 23 juli 2002 10:19 schreef Grijns het volgende:
dat ligt er dus aan of je raid 0 of 1 hebt, je spreekt jezelf in je eerste post nogal tegen.
ik bedoel natuurlijk een raid 1 opstelling (ben een beetje in de war met wat ik zelf graag zou willen hebben)
ik hoef niet te kunnen booten van de raid set, alleen de data restoren...maar dat "rebuilden" kan dus gewoon in de win 2k disk manager?
als je de raid set daarmee gemaakt hebt moet dat inderdaad ook daar weer te herstellen zijn.
Pagina: 1