Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Als het echt super irri is, toch maar ff met de KPN praten... anders kom je er nooit achter, en blijft degene het doen.
Maar heeft degene al eens wat gezegt of niet? Hijger?
Maar heeft degene al eens wat gezegt of niet? Hijger?
Verwijderd
Dat hebben wij ook eens een hele tijd gehad en dat liep op een gegeven moment de spui gaten uit!
KPN heeft daar een apparaatje voor logt hij de nummers.. maar dat duurde 2 maanden voor dat het beschikbaar kwam.
Dus toen heb ik op een gegeven moment gebluft: hij/zij belde hand half voor de hoorn (net nog hoorbaar) eej mam hij belt weer zet snel dat apparaat van kpn aan.... en hij hing snel op en belde nooit meer terug!
KPN heeft daar een apparaatje voor logt hij de nummers.. maar dat duurde 2 maanden voor dat het beschikbaar kwam.
Dus toen heb ik op een gegeven moment gebluft: hij/zij belde hand half voor de hoorn (net nog hoorbaar) eej mam hij belt weer zet snel dat apparaat van kpn aan.... en hij hing snel op en belde nooit meer terug!
Nee, er wordt helemaal niets gezegd, na een paar seconden wordt gewoon opgehangen.
En irritant, tja ach, ik word nauwelijks op mijn vaste lijn gebeld, het is dat ik hem gebruik voor mxstream anders had ik hem allang opgezegd, dus ik weet meestal van te voren wel dat het zover is, maar ja, het _kan_ ook iemand anders zijn, dus je neemt toch op...
En irritant, tja ach, ik word nauwelijks op mijn vaste lijn gebeld, het is dat ik hem gebruik voor mxstream anders had ik hem allang opgezegd, dus ik weet meestal van te voren wel dat het zover is, maar ja, het _kan_ ook iemand anders zijn, dus je neemt toch op...
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
[search=stalking per telefoon]
staat toch wel wat bij dacht ik zo...
Xscuus, had gezocht maar kreeg alleen topics over hardnekkige faxen en modems.Op dinsdag 23 juli 2002 00:23 schreef wfvn het volgende:
[search=stalking per telefoon]
* TheDjasp gaat ff wat topics doorlezen
logt nu ook
om toch maar even direct antwoord te geven:Op dinsdag 23 juli 2002 00:24 schreef TheDjasp het volgende:
[..]
Xscuus, had gezocht maar kreeg alleen topics over hardnekkige faxen en modems.
* TheDjasp gaat ff wat topics doorlezen
WEL contact opnemen met KPN.
Je moet dan bij houden op welke momenten je wordt lastig gevallen. Die gegevens speel je door aan KPN. Zij zullen de boel dan voor je oplossen, desnoods met behulp van de politie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()