Toon posts:

SOAF - slechte kloon?!

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de demo gespeeld van The Sum Of All Fears en ik moet eerlijk zeggen of het is echt saai werken bij de FBI en het hele Amerikaanse politie apparaat of het is gewoon een slechte kloon van Ghost Recon.

Ik denk zelf het tweede. Het demo bied weinig, en nee dat zal niet meer worden. Je kunt het namelijk in de demo zien aan het aantal menu en de keues die je hebt. Bar weinig. Jammer. van zo'n goed verhaal zo'n slap spel maken.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
nee, het gebruikt de engine van GR
en is er geen cloon van ;)

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Het is wel duidelijk afgeleid van GR, maar de missies en de hele omgeving en uitrusting is toch wel erg anders.

Alleen ik vind het niet echt geweldig. Raven shield gaat SOAF's kont trappen. ;)

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Crash
Op maandag 22 juli 2002 23:05 schreef asmoday het volgende:
Het is wel duidelijk afgeleid van GR, maar de missies en de hele omgeving en uitrusting is toch wel erg anders.

Alleen ik vind het niet echt geweldig. Raven shield gaat SOAF's kont trappen. ;)
nee vind ik niet,
dat komt doordat ze dezelfde engine en interface hebben
maar er is wel enige gelijkenis, maar een cloon, neuh... absoluut niet

Verwijderd

Topicstarter
Oke, we kunnen wel vaststellen dat het erg afgeleid is van Ghost recon. Buiten om dat het dezelfde engine en interface gebruikt is de gameplay bijna gelijk aan dat van Ghost Recon, maar toch juist heel slap, vandaar dat ik het spel zo slap aftreksel vind.

Ravenshield zal het Tom clancy sequel een nieuwe hoogstandje geven. Het zal grafisch vast mooi zijn en de AI zal een wat slimmer zijn. Hopelijk zal het wel meer bieden. Zoals echte teamplay, het geven van commando's en andere zaken die je laten zweten.

• Crash
Op maandag 22 juli 2002 23:09 schreef Alec_Empire het volgende:
Oke, we kunnen wel vaststellen dat het erg afgeleid is van Ghost recon. Buiten om dat het dezelfde engine en interface gebruikt is de gameplay bijna gelijk aan dat van Ghost Recon, maar toch juist heel slap, vandaar dat ik het spel zo slap aftreksel vind.

Ravenshield zal het Tom clancy sequel een nieuwe hoogstandje geven. Het zal grafisch vast mooi zijn en de AI zal een wat slimmer zijn. Hopelijk zal het wel meer bieden. Zoals echte teamplay, het geven van commando's en andere zaken die je laten zweten.
dat onderste gedeelte van je post hoop ik helemaal met je mee :)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 22 juli 2002 23:09 schreef Alec_Empire het volgende:
Ja maar wat wou je? Rogue Spear is weer afgeleid van Rainbow six. En zo zal alles daar elkaar opvolgen met wat kleinere verbeteringen. Het blijft allemaal Tom Clancy's dingen, gemaakt door Red Storm.

Verwijderd

Topicstarter
hehe, om eerlijk te zijn ben ik ook al die games zat waar die mannetjes een beetje achter je aan hollen en niets meer doen dan rugdekking geven.

Dat is het mooie van SWAT3. Je kon daar commando's geven en die werden direct opgevolgd. Je kon letterlijk mensen klem zetten, of een val opzetten door je teams te slitsen en op het juiste moment tevoorschijn laten toveren.

Dat zijn pas games (my opinion) :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 23:13 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Ja maar wat wou je? Rogue Spear is weer afgeleid van Rainbow six. En zo zal alles daar elkaar opvolgen met wat kleinere verbeteringen. Het blijft allemaal Tom Clancy's dingen, gemaakt door Raven Shield.
Het eerste gedeelte klopt idd. Het is allemaal hetzelfde met kleinere verbeteringen. Meer niet. Maar als ik het goed heb zijn al die Tom clancy sequels gemaakt door red Storm Entertaiment of Ubi Soft. Of is Ubi Soft nou de uitgever :?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op maandag 22 juli 2002 23:19 schreef Alec_Empire het volgende:

[..]

Het eerste gedeelte klopt idd. Het is allemaal hetzelfde met kleinere verbeteringen. Meer niet. Maar als ik het goed heb zijn al die Tom clancy sequels gemaakt door red Storm Entertaiment of Ubi Soft. Of is Ubi Soft nou de uitgever :?
oops zat aan SoF 2 te denken :). Je hebt gelijk. Red Storm is de maker, en Ubi soft de uitgever (volgens mij dan)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik vind het maar een matige demo, ik vind het ook op GR lijken...

XXXVI

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 23:16 schreef Alec_Empire het volgende:
hehe, om eerlijk te zijn ben ik ook al die games zat waar die mannetjes een beetje achter je aan hollen en niets meer doen dan rugdekking geven.

Dat is het mooie van SWAT3. Je kon daar commando's geven en die werden direct opgevolgd. Je kon letterlijk mensen klem zetten, of een val opzetten door je teams te slitsen en op het juiste moment tevoorschijn laten toveren.

Dat zijn pas games (my opinion) :P
Helemaal waar. Maar ik had SWAT3 (voor zover ik kan herinneren :) ) veelste snel uitgespeeld.
Met Rainbow Six ben ik toch wel even zoet geweest. Waarschijnlijk ook omdat ik deze eerder speelde en er minder 'ervaren' in was, maar toch.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:26
Jammer dat SWAT3 zo slecht te besturen was. :(

Verwijderd

Schlecht besturen?
Daar kan ik me niets van herinneren. Volgens mij was er niks aan de hand daarmee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb SWAT 3 uitgespeeld op een Cyrix 333 met 128mb geheugen en een voodoo3 2000 PCI ... hehe, het liep soepel. :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 10:14 schreef Alec_Empire het volgende:
Ik heb SWAT 3 uitgespeeld op een Cyrix 333 met 128mb geheugen en een voodoo3 2000 PCI ... hehe, het liep soepel. :)
Ik op een Celeron 466, 310 meg intern en een Voodoo3 2000, en ook bij mij liep het heeel gladjes
:Y)
Pagina: 1