Toon posts:

Inbelvraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1.
Ik heb sinds kort een klein probleem telkens als ik aan het i'netten ben dan valt zo m'n verbinding weg, mijn modem valt verder niet uit dus moet ik eer restarten voordat ik weer kan inbellen/bellen waar kan dit aan liggen???????

2.
Waarom duurt het nadat ik alles heb gereinstalled zo lang met het controleren van gebruikersnaam en wachtwoord, eerder schoot hij hier aan voorbij....

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:59
dit is waarschijnlijk de reden dat z'n beetje elke ISP die service wilt verlenen een helpdesk heeft, en die gasten weten vrij veeeeelll, bel ze eens zou ik zeggen

maar kijk eerst eens even of je netwerk instellingen goed zijn + een mooie je modem string invullen (www.modemhelp.net),
en als je een ltwinmodem heb dan..... KOTS

Verwijderd

een eeuwige handshake invullen:

AT&F&C1&D2BO

anders:

AT+MS=V34

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 18:42 schreef hiphop_4ever het volgende:
1.
Ik heb sinds kort een klein probleem telkens als ik aan het i'netten ben dan valt zo m'n verbinding weg, mijn modem valt verder niet uit dus moet ik eer restarten voordat ik weer kan inbellen/bellen waar kan dit aan liggen???????[/quote]Bel de helpdesk van je ISP zou ik zeggen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>2.
Waarom duurt het nadat ik alles heb gereinstalled zo lang met het controleren van gebruikersnaam en wachtwoord, eerder schoot hij hier aan voorbij....[/quote]Log on to network staat aangevinkt in je DUN, dus ff in je eigenschappen van je dailup kijken en dan tabblad serevrs en uitvinken die handel.