Toon posts:

Randje van core beschadigd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mogelijk heb ik met het erafrukken van de koelplaat van mijn athlon cpu het randje van mijn core beschadigd.. Je ziet wat zilver-grijs achtigs zitten. Heb ik m'n cpu vermoord nu? :-O

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Kom je maar op 1 manier achter...
Je hebt kans dat ie nog leeft.

Die-hard Brexiteer

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer gewoon of hij het nog doet

Verwijderd

Topicstarter
Jep maar ik heb m'n mobo ff niet bij de hand.. als ie kapot is zou ik dan de cache gedeeltelijk uit kunnen schakelen zodat ik 'm toch kan blijven gebruiken? (De core is toch een cache chip?)

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Als ie kapot is kan je er in het beste geval een leuke sleutelhanger van maken. Nee zonder gekheid je moet hem gewoon proberen en als ie niks doet dan kun je hem toch echt weggooien.

Die-hard Brexiteer

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
das wel rot voor je...

Verwijderd

Wie "rukt" er dan aan z'n koelplaat? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nouja voorzichtig rukken dan (ojee 'ik ruk voorzichtig' ;)) Zo ruw ging het niet en ik vraag me nu dus af of de core zo makkelijk beschadigbaar is als ie klem komt te zitten ofzo. Ik heb met een tangetje die 2 metalen klemmetjes aan de achterkant eraf getrokken, maar misschien heeft ie de core dus wat afgeklemd ofzo. Nog nooit iets over gelezen moet ik zeggen...

• lambi80
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Nee, komt wel goed. Heeft een vriend van me ook gehad. Een stukje van het dak van de core kan wel iets hebben.

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

Topicstarter
Let's find out on monday! Misschien wordt ie nou nog wel beter gekoeld ;) hehe

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:38
ik had het ook met mijn Duron 700. na het verwijderen van de Spire cooler was er een heel klein hoekje (+/- 1 mm) van de core af, maar hij doet het nog perfect!

Je moet ,als de cooler er eenmaal opzit, hem BESLIST niet meer verschuiven of draaien ofzo!! ik vond het eerst ook eng, maar als je het een paar keer gedaan hebt, wen je er wel aan.

Trouwens, ik hoop voor je dat je Athlon het nog doet!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

Topicstarter
Jaaaaaaaaaaaaa hij doet het nog :-D
Bedankt voor jullie mentale steun :)
Pagina: 1