Toon posts:

Een ander IP voor buitenaf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(ik weet echt niet waar ik dit moet plaatsen)

Kan ik ervoor zorgen dat men mij van buitenaf als een ander IP-adres ziet dan dat ik heb? Ip faken dus? Is zoiets mogelijk?

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:39
Je zou het via proxy kunnen proberen, eentje in rusland ofzo 8-)

Wat wil je precies doen dan? Gewoon Internetten of hacken oid :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil kunnen komen op een netwerk waar restricties op zijn behalve als je een bepaalde IP range hebt en zo.. ga aub niet zeggen dat dat illegaal is want dat netwerk zelf is ook illegaal :)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:39
Ja, moet je het gewoon via een Proxy doen :)

hier een [url="http://thebruteforcer.d2g.com/pages/Security/anonimato/proxyFrame.html"]lijstje[/url]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Yep, moet via een anonieme proxy. Op [url="http://www.multiproxy.org"]www.multiproxy.org[/url] staat ook zo'n lijst.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 17:18
via een proxy helpt de topic-starter niet. Hij wil een specifiek IP adres uit een bepaalde range hebben. Proxy's hebben natuurlijk niet het gewenste IP adres.

IP Spoofing etc kom je dan op terecht, maar dit is meer iets voor advanced networking van GoT. Ik denk niet dat mensen die het al weten je willen helpen om een scriptkiddie te worden (nofi)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Volgens mij wil hij gewoon op een ftp komen met ip accounts ofzo :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 17:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Vraagje:

Stel, je hebt jezelf geindentificeerd als dat andere IP en gaat downloaden. Hoe denk je dat die packetjes vervolgens weer bij jou terug kunnen komen als je een fake IP hebt opgegeven?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

je kan wel een ander IP adres spoofen, probleem is dat je paketjes dan al door de eerste router van je ISP direct al niet doorgestuurd worden. gaat niet werken dus...

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:09
tja, volgens mij moet het met proxy lukken, maar dat wist je inmiddels al... goodluck!

We see things as we are, not as they are

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:59

Crazy D

I think we should take a look.

Op dinsdag 23 juli 2002 12:27 schreef TutanRamon het volgende:
tja, volgens mij moet het met proxy lukken, maar dat wist je inmiddels al... goodluck!
Met een proxy kun je nou juist niet aangeven welk ip adres jij "krijgt", en het klinkt alsof de topicstarter op een server wil komen waar een ip controle inzit. Dan heb je dus niks aan een proxy.
En ip spoofen kan wel, alleen zit je dan idd met het probleem, hoe ga jij de pakketjes die voor jou zijn bedoelt, ontvangen...
Als je een fixed ip adres hebt (hard ingeklopt bij de netwerk instellingen dus) zou je het een keertje kunnen proberen door gewoon een 2e ipadres toe te voegen welke toegang heeft tot die server, niet helemaal legaal natuurlijk :P en of het echt werkt...

Exact expert nodig?

Pagina: 1