[url="http://www.tweakers.net/nieuws/22648"]http://www.tweakers.net/nieuws/22648[/url]
Die Woman Pris zit echt sick te doen, kan hij niet gebanned worden ??
Enkele quotes:
Als ie nog niet gebanned is, kan dat dan aub gedaan worden en zijn posts verwijderd ? want ik denk niet dat hij ooit een waardevolle aanvulling zal zijn op dit forum
Sorry, ik moet effe
Die Woman Pris zit echt sick te doen, kan hij niet gebanned worden ??
Enkele quotes:
Die gast is echt niet lekker ofzo ????* LET OP! Lees iets interessants ONDER aan dit bericht!
> voor het quoten vanuit een post kun je ubb-codes
> gebruiken
:-) ach wat schattig. Dit soort loze dingen vinden je vriendjes behulpzaam. Hehehe. Wat als ik nu eens geen ubb-tags wil gebruiken? Vind je dat bedreigend?
-----------------
> Ook vraag ik me af of ogg vorbis als codec snel
> geadopteerd wordt om in .wav te gebruiken wordt.
Hehehehehe, dit is echt zo'n totaal verneukte cut&paste zin... way to go Xellence (aargh wat een suffe "handle")
--------------------
Als je nou je geboortedatum had vermeld, dan had ik rekening kunnen houden met je leeftijd. Maar helaas, ik zal je dus moeten flamen (let op! Hij zegt "flamen", modereer dus als "flame-bait", daar zit ook het woord "flame" in!)
OK kids, buckle up!
> Dus als je een muziekbestand van een andere pc
> wilt downloaden dat je dan kunt kiezen in welk
> formaat je het download
Hmm, hmm... ga verder...
> Nadeel is dan wel dat er opnieuw moet worden
> gecodeert bij uploaden maar het is maar een ideetje
Bwhahahaha, als je zoiets aan het tiepen bent "maar het is maar een ideetje" dan besef je toch METEEEEEEN dat het een ongelofelijk DOM DOM DOM plan is, en dan klik je toch op het kruisje ( "X" ) rechtsboven in je schermpje?
Manhee, JA alle tracks moeten opnieuw gecodeerd worden, JA dat geeft tijdverlies, JA dat geeft *kwaliteitsverlies*, JA dat is een DOM DOM DOM plan.
Neem het aan van het alter ego van iemand die jullie misschien bekend is: niet doen.
-------------------
Als ie nog niet gebanned is, kan dat dan aub gedaan worden en zijn posts verwijderd ? want ik denk niet dat hij ooit een waardevolle aanvulling zal zijn op dit forum
Sorry, ik moet effe