Ik heb road rash bij mijn broertje erop gezet via netwerk en nu blijkt dat je een cdrom speler in de computer moet hebben waar je dat spel speelt. Nu heeft mijn broertje geen cdromspeler. Hoe zorg ik er nu voor dat hij eindelijk kan spelen op zijn comp?? Wordt gek van zijn gezaag dat roadrash het niet doet
Verwijderd
waarschijnlijk als je het spel geheel op zijn hardeschijf zet (dus direct van cd kopieren) Dan installeren vanaf de hd zal die het wel doen denk.
effe uitproberen dus
effe uitproberen dus
een nocd crack, is vast wel te vinden met google, maar daar mogen wij je niet mee helpen. sorry
Verwijderd
maak een iso van dat ding gebruik virtual deamon manager en je hebt toch een CD speler
zoek maar ff op iso + deamon suc6
Image maken van CD, deze via netwerk overplaatsen. En dan met van die drivemapping proggies die image als CD station mappen.
edit:
BRAINDAMAGE, gefeliciteerd
Verwijderd
tnx ben ik ook een keer het snelst en ook nog met een goed antwoordOp maandag 22 juli 2002 20:59 schreef DutchCommando het volgende:
Image maken van CD, deze via netwerk overplaatsen. En dan met van die drivemapping proggies die image als CD station mappen.
edit:
laat maarOp maandag 22 juli 2002 20:58 schreef BrainDamage het volgende:
maak een iso van dat ding gebruik virtual deamon manager en je hebt toch een CD spelerzoek maar ff op iso + deamon suc6
En nog beter ook, want ik ken de naam van heel dat proggie nietOp maandag 22 juli 2002 21:01 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
tnx ben ik ook een keer het snelst en ook nog met een goed antwoord
kheb een crack maar die doet ut niet eens, waarschijnlijk de enigste crack
Verwijderd
Als je nog meer uitleg wil over mijn post moet je het zeggen dat is nl. de beste oplossing en nog legaal ook.Op maandag 22 juli 2002 21:36 schreef ddkiller0900 het volgende:
kheb een crack maar die doet ut niet eens, waarschijnlijk de enigste crack
Is idd soms belachelijk, ik heb SOF II legaal gekocht, en men dwingt mij dat ik die CD erin moet stoppen om te kunnen spelen, behalve dat ik mijn cd's liever veilig opberg maakt het ook nog een takke herrie. Vind het beetje onnodig
Want dan hoeft er geen cd in de cd rom speler?Op maandag 22 juli 2002 21:43 schreef PhantomLord het volgende:
boeie, maak je toch een kopie
Het probleem is dat hij weinig schijfruimte heeft en toen ik ooit roadrash had heb ik gewoon es de directory van op hd op cd gezet met die crack en die roadrash ben ik nu kwijtOp maandag 22 juli 2002 21:38 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Als je nog meer uitleg wil over mijn post moet je het zeggen dat is nl. de beste oplossing en nog legaal ook.
Verwijderd
Deamon Tools of i.d.Op maandag 22 juli 2002 20:56 schreef Dirk het volgende:
no-cd crack
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()