• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb gezocht enzo hoor, had hier een half jaar terug ook een topic over geopend: zonder resultaat maar de markt is allang weer veranderd enzo..

Vroeger (2 jaar geleden) had je van die toffe prepaysetjes: een goedkope telefoon + 25 piek beltegoed voor 100 gulden.
Tegenwoordig kan je eigenlijk nog alleen maar de duurdere telefoons kopen (Nokia enzo) voor minstens 130 euro enzo. Terwijl ik 50 Euro meer dan genoeg vindt, ik wil alleen kunnen bellen, gebeld worden en af en toe wat geSMS, de rest boeit me echt nul. Heeft iemand aanraders? Liefst geen Ben, omdat die hier thuis geen bereik hebben.

Andere optie is een 2ehands foon + een losse simkaart, maar volgens mij vallen telefoons helemaal niet goed 2e hands te kopen en is het vragen om problemen.

Oja voor dat men ermee gaat smijten: ik heb de FAQ wat dit betreft wel gelezen, de links die deze geeft hebben me helaas niet geholpen :|

Verwijderd

neem een abbonement ofzo dan heb je een gratis phone en dan een abbo met weinig bellen,
dat is niet zo duur in vergelijking met prepaid

Verwijderd

of effe bij zuurstof O2 kijken.. op een bedrijfsnaam abonnement afsluiten (geloof dat je kamer van koophandel nr. moet invullen, kun je vast wel aankomen) dan heb je een abonnement voor 4euro nog wat per maand + mobiele telefoon gratis. En erg goedkoop per min bellen

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je bij Ben wel het goedkoopst uit bent voor een prepaid pakket. Anders moet je eens bij Dutchtone kijken: [url="http://www.dutchtone.nl/consument/produkten/allinprepay/pakketten/content.php"]http://www.dutchtone.nl/consument/produkten/allinprepay/pakketten/content.php[/url]. Die is ook niet erg duur, als die toestellen tenminste nog te krijgen zijn.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• m-m
  • Niet online
bedankt voor de tips, heb even gekeken een een abonnement ziet er inderdaad aanlokkelijk uit, maar ik heb er toch een beetje een nare nasmaak bij, ik ben maar een arme scholier en dan is het al snel uitkijken geblazen dat ik niet veel te veel verbel enzo.
Op maandag 22 juli 2002 21:19 schreef AtHomer het volgende:
Ik denk dat je bij Ben wel het goedkoopst uit bent voor een prepaid pakket. Anders moet je eens bij Dutchtone kijken: [url="http://www.dutchtone.nl/consument/produkten/allinprepay/pakketten/content.php"]http://www.dutchtone.nl/consument/produkten/allinprepay/pakketten/content.php[/url]. Die is ook niet erg duur, als die toestellen tenminste nog te krijgen zijn.
Hmm de goedkoopste is 95 euro, toch wel een aardige aanslag op de portomonee (en nog verschrikkelijk lelijk ook!).. Ik ga es ff bij de vrienden van Ben kijken...

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 22 juli 2002 21:19 schreef m-m het volgende:
bedankt voor de tips, heb even gekeken een een abonnement ziet er inderdaad aanlokkelijk uit, maar ik heb er toch een beetje een nare nasmaak bij, ik ben maar een arme scholier en dan is het al snel uitkijken geblazen dat ik niet veel te veel verbel enzo.
[..]

Hmm de goedkoopste is 95 euro, toch wel een aardige aanslag op de portomonee (en nog verschrikkelijk lelijk ook!).. Ik ga es ff bij de vrienden van Ben kijken...
Er was laatst een aanbieding (weet niet of het nog geldig is) bij de AH supermarkt. Ben prepaid met een Siemens C45 voor 89 euro. Ik denk niet dat je iets goedkopers zult vinden...

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
als je een zaak hebt/iemand kent met een eigen zaak is dit zeker wel een leuke optie [topic=514370/1/100]

voor 12 x 5 euro abonnement +0,00 voor bijvoorbeeld de nokia 3510 =60 euro heb je dan een heel mooi telefoontje, waar je ook nog eens best wel goedkoop mee kan bellen(al gooi ik die sim in de kast omdat ik al een abo heb lopen)

• m-m
  • Niet online
Op maandag 22 juli 2002 21:24 schreef tijsco het volgende:
als je een zaak hebt/iemand kent met een eigen zaak is dit zeker wel een leuke optie [topic=514370/1/100]

voor 12 x 5 euro abonnement +0,00 voor bijvoorbeeld de nokia 3510 =60 euro heb je dan een heel mooi telefoontje, waar je ook nog eens best wel goedkoop mee kan bellen(al gooi ik die sim in de kast omdat ik al een abo heb lopen)
het blijft een abonnement, das eigenlijk mn laatste vluchtweg....

• m-m
  • Niet online
ssssssssst stiekem een schopje ookal geef ik t verder weinig kans

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op maandag 22 juli 2002 20:27 schreef m-m het volgende:
Ik heb gezocht enzo hoor, had hier een half jaar terug ook een topic over geopend: zonder resultaat maar de markt is allang weer veranderd enzo..

Vroeger (2 jaar geleden) had je van die toffe prepaysetjes: een goedkope telefoon + 25 piek beltegoed voor 100 gulden.
Tegenwoordig kan je eigenlijk nog alleen maar de duurdere telefoons kopen (Nokia enzo) voor minstens 130 euro enzo. Terwijl ik 50 Euro meer dan genoeg vindt, ik wil alleen kunnen bellen, gebeld worden en af en toe wat geSMS, de rest boeit me echt nul. Heeft iemand aanraders? Liefst geen Ben, omdat die hier thuis geen bereik hebben.

Andere optie is een 2ehands foon + een losse simkaart, maar volgens mij vallen telefoons helemaal niet goed 2e hands te kopen en is het vragen om problemen.

Oja voor dat men ermee gaat smijten: ik heb de FAQ wat dit betreft wel gelezen, de links die deze geeft hebben me helaas niet geholpen :|
Check iig de gratis abo's op internet..... de 3310 is icm ben vaak (ja sorry, ik weet het: het is ben....). best goedkoop op gsmmobiel.nl

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 12:33 schreef m-m het volgende:

[..]

het blijft een abonnement, das eigenlijk mn laatste vluchtweg....
Dan gooi je er toch een pre pay kaartje erin?

• m-m
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 22:37 schreef yoyo_yoyo het volgende:

[..]

Dan gooi je er toch een pre pay kaartje erin?
meeste abbo's hebben toch wel een minimum looptijd? En dan moet ik nog iemand in het circuit zoeken om het ding te unlocken.

Ik zal even verklaren btw waarom ik echt liever geen Ben heb:
die prutsers hebben het gepresteerd om een zendmast hier in de buurt verkeerd om te plaatsen, daarom is er in het dorp geen tot weinig bereik. Mn broertje heeft Ben en buiten haalt ie net 1 streepje, binnen heeft ie gewoon niks. Het leuke: ze zijn ook niet van plan in de nabije toekomst om die mast goed te zetten.

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 01:56 schreef m-m het volgende:

[..]

meeste abbo's hebben toch wel een minimum looptijd? En dan moet ik nog iemand in het circuit zoeken om het ding te unlocken.

...
Meestal zit er geen simlock op een toestel dat je bij een abo krijgt :).

Verwijderd

Ik keek laatst op de website van Ben. En daar stond iets over unlocken na een jaar. Er werd iets gezegt in de richting van dat je het met prepaid schriftelijk aan moest vragen en bij een abbo kon je gewoon bellen voor de codes. Daaruit begreep ik dat Ben ook abbo toestellen lockt. Misschien niet alle, maar zal wel ff uitkijken.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Heb vorige week een nieuwe mobiel gekocht met abo.
Een Motorola v66, met KPN Hi 30 abo...
Wel relaxed, maar moest bijna 300 euro betalen (met aansluitkosten erbij opgeteld)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 12:39 schreef ReCreator het volgende:
Heb vorige week een nieuwe mobiel gekocht met abo.
Een Motorola v66, met KPN Hi 30 abo...
Wel relaxed, maar moest bijna 300 euro betalen (met aansluitkosten erbij opgeteld)
djeez voor dat geld had je met een ben abbo van 30 euro wel een t68i kunnen krijgen ;)
Pagina: 1