Ik zit dus met een probleempje, ik heb pas een dremel gekocht en heb daar dus nog niet veel ervaring mee... Nu is mijn vraag hoe ik het beste mijn naam in het hoekje van mijn window. Zodat als ik een lichtje erachter zet, mijn naam mooi oplicht.
schuren: afplakken met tape, en dan schuurpapier erover (280 of 400 oid)
ik zou niet gaan dremelen...
P.S en offtopic: heb je al online giro gebeuren???
jaja, allang...
Maar als je scheurt, krijg je dan niet het probleem dat je je papiertje kapot schuurt?
Maar als je scheurt, krijg je dan niet het probleem dat je je papiertje kapot schuurt?
bovenfrees, met een heel klein freesje...
gewoon heel voorzichtig schuren, langs het tape, dus niet eroverheen, je kan het ook doen met een spulletje dat plexi aantas, waardoor et wit word (sommige, agressieve schoonmaakmiddelen)(en niet te kleine details afplakken)
Klinkt leuk, maar dat kun je vergeten. Het werkt gewoon niet. Ga eerst wat oefenen met je dremel en gebruik een klein freesje. je moet gewoon een halve millimeter ofzo uit je flexiglas frezen eigenlijk of het liefst iets dieper, maar das niet prettig als je erop moet muizen.Op maandag 22 juli 2002 20:26 schreef 3lmowww het volgende:
schuren: afplakken met tape, en dan schuurpapier erover (280 of 400 oid)
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Is nog een zeer recent topic over:
[topic=553433/1/25]
Staat net niet meer in de active-lijst
[topic=553433/1/25]
Staat net niet meer in de active-lijst
Verwijderd
Ben je ooit wel een geboort bij de tandarts?
als je nou zo'n opzet stukje op je dremel zet (zo'n inimini klein pruts dingetje)
je tekent op je dremel (met potlood) je naam uit...
de ga je eerst langs de randen..
daarna werk je naar binnen
(wel ff ontvetten)
als je nou zo'n opzet stukje op je dremel zet (zo'n inimini klein pruts dingetje)
(wel ff ontvetten)
Verwijderd
dat krijg eje toch nooit mooi even rechtOp maandag 22 juli 2002 23:59 schreef SpOoKeY het volgende:
Ben je ooit wel een geboort bij de tandarts?
(wel ff ontvetten)
joe now dattuh hoe zeg je dat : dat je de ene gleuf dieper maakt dan de andere...
boeit dat?? neej want je neemt gewoon een tube seconden lijm en daar vul je het gehele "gat" uitgedremelde gedeelte mee op, het licht op met leds en je plexi is nog mooi vlakOp dinsdag 23 juli 2002 00:00 schreef Plank het volgende:
[..]
dat krijg eje toch nooit mooi even recht
joe now dattuh hoe zeg je dat : dat je de ene gleuf dieper maakt dan de andere...
hoe bedoel jeOp dinsdag 23 juli 2002 07:32 schreef Lethal het volgende:
Maar je ziet dan wel scheve randjes toch?
Dat als je dremelt, die lijntjes niet recht gedremelt zijn... hoe krijg je die recht?
dus dan zie je bv dit :
(
|_ ethal
dus dan zie je bv dit :
(
|_ ethal
Als je eerst de boel heb uitgetekent dan gaat het toch wel recht?! Anders teken je toch met een liniaal?!
ff hier kijken,
[topic=552627]
mischien kun je ff regelen dat je window een behandelingetje krijgt....
Dit ziet er toch wel heel netjes uit.
[topic=552627]
mischien kun je ff regelen dat je window een behandelingetje krijgt....
Dit ziet er toch wel heel netjes uit.
ik heb et vannacht ff geprobeerd met dat jif gif zif gebeuren, het werkt wel, maar misschien moet je nog iets grovers hebben, het word nl. wel een beetje wazig, maar niet heel erg...
plak hiervoor je kunstwerk af met geqoon DUN plastic tape (ik denk dat duck transparant wel goed werkt), gooi der een zootje van dat gebeuren over en uitpoetsen, pas alleen op dat je tape goed hecht, bij mij begon het te krullen (schilderstape
), misschien eerst ontvetten
plak hiervoor je kunstwerk af met geqoon DUN plastic tape (ik denk dat duck transparant wel goed werkt), gooi der een zootje van dat gebeuren over en uitpoetsen, pas alleen op dat je tape goed hecht, bij mij begon het te krullen (schilderstape
cif 
Maar koperpoets geeft ook een mooi effect
en schuren gaat echt perfect hoor! Het liefst eerst schuren en dan koperpoets.
En je moet natuurlijk wel in het spiegelbeeld tekenen, want dan kan je op de gladde kant muizen
En je moet natuurlijk wel in het spiegelbeeld tekenen, want dan kan je op de gladde kant muizen
Kep een optical.. dus dat boeit niet... maartochOp dinsdag 23 juli 2002 11:48 schreef Bredend het volgende:
cif
Ps. ik zei in window
Verwijderd
Je kan wel dremelen. Je hebt van die frees standaards, daarin zet je je dremel (oorspronkelijk bedoeld voor tegels dacht ik) en daarmee zet je de dremel in een hoek van 90 graden op het plexiglas, dan moet het wel lukken om netjes te vrezen (als je trouwens ervoor kiest om te dremelen, dan zou ik wel lexaan gebruiken in plaats van plexiglas, dat smelt niet maar kruimelt, krijg je een super strak resultaat)
Pagina: 1