Deus Ex gameprobleempje...

Pagina: 1
Acties:

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
Het is echt gewoon te dom om over te praten, maareh..
nadat ik de liberty island assualt gedaan had (kereltje gevangen genomen) daarna naar unatco toe, stealth pistol gehaalt, partner ontmoet etc etc, alle goals gehaald. daarna briefing halen, moet je dus naar Battery Park toe, om daar een power station aan te vallen. The police boat on the south dock will take you.. NOT!
ik kom daar aan (m'n laatste primary goal) en dan zie ik die boot, loop er opaf, retchsklik en dan zegt hij "ready to move out" of zoiets, MAAR DAN NIX! waar kan ik vertrekken? aanlopen, neerschieten.. wat?

hoe stap ik op die boot, ik heb zo ongeveer alles gehad, HOE KOM IK IN BATTERY PARK (zonder te cheaten) ????

thnx

I want to live forever, so far.. so good.

• johnwoo
  • Laatst online: 12:43

johnwoo

3S-GTE

Heb ik ook last van... Je komt gewoon niet op die boot; je kan er niet opspringen, en vanuit het water kom je er ook niet op :?

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmm, vreemd, als ik rechtermuis klik ga ik gewoon mee met de boot.....

(meer hans teeuwen fans hier zie ik :))

specs

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 08:35
idd. gewoon bij railing staan en rechts klikken (of middelste knop natuurlijk).

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Strange... heb ik geen last van gehad. Ik kon volgens mij ook gewoon rechts klikken en dan gaan met die banaan.
Probeer anders gewoon eens richting de boot te springen.

BTW Tot nu toe vind ik Deus Ex 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Helaas heb ik het nu uitgespeeld en kan het lange wachten op het vervolg beginnen. (tenminste ik ga ervan uit dat er een vervolg komt)

Verwijderd

Speel je hem toch op een andere manier uit...:)

Verwijderd

Ja ik ben nu ook flink bezig. Ben nou net in het level na het tweede stukje in Paul's appartment. (dit is de manier die ik het minst onthullend is en meer wil ik niet onthullen want het verhaal is zo waanzig goed.)

• Warbringer
  • Laatst online: 12:49
tja.. ik zal het nog eens proberen.. maar het lukt echt niet :(

I want to live forever, so far.. so good.

Pagina: 1