Welk moederbord beste voor AMD XP ???

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
Hi,

Ik sta nu voor een grote dilemma: wat kiezen Asus A7V333 , Gigabyte GA-7VRXP Rev.2.0 , MSI KT3 Ultra-ARU of wachten op bord met VIA KT400 (met waarschijnlijk aantal bugs)
:( ???
Ik bezit nu een Gigabyte GA-7VRXP maar ik heb veel problemen met de stabiliteit met de GeForce 4 Ti4600 :( ( ik heb namelijk een Rev. 1.1 v.d. Gigabyte GA-7VRXP en die schijnt een grootte problemen ([url="http://www.thetechboard.com/ga-7vrxp.htm"]http://www.thetechboard.com/ga-7vrxp.htm[/url]) te hebben met de Gigabyte GA-7VRXP) ( weet iemand waar ik de Gigabyte GA-7VRXP kan kopen met een Rev. 2.0.)??

Ik vind namelijk wel de GA-7vrpx super bordje met Raid en LAN, maar heb meer ervaring met ASUS borden (en die zijn altijd tot nu toe goed gewest maar duur voor dat wat ze bieden tegenwoordig (mijn mening).Ik vind nu persoonlijk dat Gigabyte met de GA-7VRXP heeft goede job geleverd maar jammer v.d. vele revisies 1.0 , 1.1 en 2.0 .Er zijn aal op het forum aantal topics gevest dat mensen omruilen de GA-7VRXP met ASUS A7V333 of de MSI KT3 Ultra wegens veel problemen.

:? Wat doen mensen ik moet het besluit met jullie help tot morgen nemen want ik kan mijn bord tot morgen ruilen????? :?

;) Alvast bedankt voor de VELE antwoorden. ;)

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
Je hebt niets aan een mobo met een fsb van 400 mhz de amd xp werkt maar op 266 tenzij je deze wilt unlocken

ik heb de msi ultra aru

Die bevalt me echt prima.

De raid controller is echt vet snel.
En de geluidskaart klink Perfect.

Dus ik zou gaan voor de msi ultra aru

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Ja, vele antwoorden worden het dus niet want deze gaat op slot, check: [topic=218256/1/50] Probleem is dat er niet zoiets bestaat als een 'beste moederbord'. Iedereen zal jou een ander advies geven omdat hij/zij er zulke ervaringen mee heeft en dat schiet niet op. Daarnaast zijn topics als dit ook niet de bedoeling; straks staat het er hiero vol mee. Doe gewoon eens wat reviews en relevante topics lezen, dan kom je d'r wel uit.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.