Heb nu een week m'n 3e aopen 1232pro writer, maar na 3 goed gebrande cd's heb ik nu weer medium speed errors. Op het moment gebruik ik For-Live 32x cd's, daarvoor heb ik altijd Platinums (24x en 40x) gehad, maar die wilden op een gegeven moment ook niet meer op m'n 1e aopen, toen een nieuwe gekregen waar ik 8 weken op heb moeten wachten. Daarna ging het weer een tijdje prima, en ja hoor op een gegeven moment weer speed errors.
De cd's zijn gewoon goed, want op de plextor 1232 op m'n werk gaan ze prima.
Onder tussen al alles geprobeerd met master, slave, dma etc. Er zit de nieuwste firmware in (1.30). Onder tussen is ook alle andere hardware vervangen (upgrade amd-k7 -> P4). Ik weet het niet meer.
Ik heb nog wel steeds garantie, dus ik zal wel weer een andere krijgen, maar mijn vertrouwen in deze brander is weg...
Ik heb gelezen dat de RICOH MP7125A gelijk aan de AOPEN 1232PRO is, ik heb net dus al geprobeerd die firmware er in te flashen, maar dat gaat dus niet. Iemand die daar misschien een fix op weet ?
De cd's zijn gewoon goed, want op de plextor 1232 op m'n werk gaan ze prima.
Onder tussen al alles geprobeerd met master, slave, dma etc. Er zit de nieuwste firmware in (1.30). Onder tussen is ook alle andere hardware vervangen (upgrade amd-k7 -> P4). Ik weet het niet meer.
Ik heb nog wel steeds garantie, dus ik zal wel weer een andere krijgen, maar mijn vertrouwen in deze brander is weg...
Ik heb gelezen dat de RICOH MP7125A gelijk aan de AOPEN 1232PRO is, ik heb net dus al geprobeerd die firmware er in te flashen, maar dat gaat dus niet. Iemand die daar misschien een fix op weet ?
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD