work offline/opnieuw proberen & cable wanadoo

Pagina: 1
Acties:

• raamfluiter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07-2017
Bij een vrijwilligersorganisatie heeft men cable wanadoo. Wanneer op een 'speciaal' wanadoo-explorer-icoon wordt geklikt, komt de internetverbinding gewoon tot stand en wordt IE 5 automatisch geopend.
Maar dan (en bij elke nieuw te openen pagina) komt IE met de popup offline werken/opnieuw proberen. Klik je dan op 'opnieuw proberen' wordt de pagina gewoon getoond. Deze popup verschijnt telkens weer, wanneer je naar een nieuwe pagina wil. Om te surfen moet dus wel errug vaak op 'opnieuw proberen' worden geklikt.
Nogal hinderlijk!

Verwijderd

wat voor "speciaal" icoon is dat dan?

ik weet wel in een gewone situatie als je de verbinding die je gebruikt als standaard verbinding hebt ingesteld bij IE en ook via IE verbinding maakt, dat dat dan niet meer gebeurd

tenminste dat is mijn ervaring

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Internet Explorer:

"Extra"
"Opties"
tabblad "Verbindingen"

>> nooit een verbinding kiezen

of Bestand > Offline browsen uitzetten

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• raamfluiter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07-2017
Dank u heren. Het Speciale wanadoo icoon is een icoon dat je krijgt na de installatie cd te hebben gebruikt. En waarmee -zoals verteld- de internetverbinding normaal tot stand komt, waarna een browser (met opnieuw proberen/offline werken) start. Dat ie browser start is ook gewenst !
De configuratiemogelijkheden zijn bereikbaar via een tweede (en enige andere) icoon, dat als zodanig ook in de taakbalk verschijnt als de verbinding tot stand is gekomen (en via het menu Start).
De verbinding staat echter niet in Externe Toegang !! Jullie tips gaan daar wel van uit.
Proberen de zaak wel in Externe Toegang te krijgen wil ik even niet. De makkelijk-makende-installatie-cd is niet gebruikt om ook een van "wanadoo doorspekte hogere versie browser" te installeren. Slechts de modem en de configuratiezaken zijn geïnstalleerd.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

*kick*
Ik heb een soortgelijk probleem. Hoe heb je (als) het inmiddels opgelost?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"