[SLOTJE] Maar waarom?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
[url="http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/3267"]http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/3267[/url]

Geeft lunatic de reden dat ie dicht moet omdat toch niemand em doet maar T-Mug is er mee bezig zegt ie.... beetje flauw van Luna... :'(

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
wordt nu wel een beetje erg met die soep-requests die toch niemand doet
Het was geloof ik alweer de 3e vandaag die vroeg om een foto te laten soepen. Eens in de zoveel tijd is leuk, maar meerdere keren per dag niet. Begint bijna op huiswerk te lijken, je gaat toch ook niet elke dag je wiskundeopgaven posten om ze door iemand anders te laten doen, en dat mag ook niet :).

En om LuNaTiC nog maar een keer te quoten:
'Soeptopics maak je niet, die ontstaan vanzelf'
En terecht, want die zijn meestal ook veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:22

LopeZ

Too much is never enough

Move SM -> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Klopt, en dan heb je net pech dat je de derde bent.

Af en toe moeten die ff de kop ingedrukt worden, voor je het weet staan er straks (en ja dat is wel vaker voorgekomen :)) superveel topics waar de topicstarter denkt: ej, ik kan niet soepen, dump hier wel wat neer en maak er wat van.

En je weet zelf dan ook dat bijna elke Gotter denkt: ej, donder maar op, ga zelf photoshop leren ofzo :P

dus niks persoonlijks, maar soep-topics die 'spontaan' ontstaan (ej dat rijmt :+) zijn vaak stukken leuker en bereiken meer dan geforceerde topics 'soep dit ff voor me'.

die andere 2 topics heb ik ff doorgekeken, de een liep gewoon langer, en de andere vond ik dermate grappig dat ik hem wel waard vond om open te blijven.

2 topics is niet zo erg, maar de derde werd me toch wel wat te gortig :)

Overbodig om te zeggen, maar we doen niet aan 'hey waarom die wel open, en de mijne dicht ;('

in HK is dat gewoon moeilijk modereren (op eigen inzicht), dus aan dat soort argumenten kunnen we niet aan beginnen, dan is het einde zoek (waar leg je de grens, etc)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt neer op: "Maak dit even voor me."
Dat is uiteraard niet de bedoeling, zelfs niet in de HK.
Een korte samenvattig van LuNaTiC's verhaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nou ik vind dat toch hypocriet dus je verhaaltje klopt wel lunatic, maar waarom zo'n beslissing dan van 3 topic en dan voila 1 dicht. Waarom niet zo'n maatregel die jullie op dit forum wel vaker nemen; een algemene topic en in deze quote staat er al een leuk topic titel:
dus niks persoonlijks, maar soep-topics die 'spontaan' ontstaan (ej dat rijmt ) zijn vaak stukken leuker en bereiken meer dan geforceerde topics 'soep dit ff voor me'
het is niet dat ik zelf iets gesoept wilt hebben, maar anderen dus blijkbaar wel, zo niet dan verdwijnt zo topic toch in een verloop van een bepaalde tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 22 juli 2002 19:37 schreef Liquid het volgende:
nou ik vind dat toch hypocriet dus je verhaaltje klopt wel lunatic, maar waarom zo'n beslissing dan van 3 topic en dan voila 1 dicht. Waarom niet zo'n maatregel die jullie op dit forum wel vaker nemen; een algemene topic en in deze quote staat er al een leuk topic titel:
een algemeen soeptopic :? :D

Soeptopics ontstaan vaak naar aanleiding van iets grappigs, waarmee een toon binnen een topic gezet wordt. (zoek maar eens naar het topic van de auto van Juggernaut, Politie-agent op de motor, enz enz).

Je kan niet zeggen: hier, dit is een algemeen topic en soep maar een eind weg. Wat ga je krijgen; allemaal mensen die hun foto neerpleuren en verwachten dat iedereen daar aan gaat soepen. Ik kan je wel vertellen dat dat niet werkt :)

Af en toe een soeptopic kan dus makkelijk, maar je ziet al snel wat ik eigenlijk al zeg over een 'groot' soeptopic'. Men gaat aparte topics openen en er zijn maar heel weinig mensen die zoiets daadwerkelijk soepen. HK wordt 'vervuild' door wat loze topics waarin toch niemand soept en mensen raken sneller geirriteerd (ojee weer een soeptopic :Z - ga zelf eens fotosoep leren); het is te geforceerd :)
dus niks persoonlijks, maar soep-topics die 'spontaan' ontstaan (ej dat rijmt ) zijn vaak stukken leuker en bereiken meer dan geforceerde topics 'soep dit ff voor me'
het is niet dat ik zelf iets gesoept wilt hebben, maar anderen dus blijkbaar wel, zo niet dan verdwijnt zo topic toch in een verloop van een bepaalde tijd
[/quote]

dat is dus niet zo, die blijven eigenlijk altijd wel lekker loos actief, dus een paar van die topics waarin eigenlijk niks gebeurt, zie ook boven mn verhaal.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1