Toon posts:

films willen niet afspelen op tweede monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een tweede monitor aangesloten, de PCI videokaart heb ik als hoofdmonitor ingesteld (zowel in de bios als in windows) maar nu zit ik met het probleem dat avi's en andere filmpjes niet meer af te spelen zijn op de hoofdmonitor, alleen op de tweede monitor (die op de AGP is aangesloten)

hoe kan dit komen?

specs:
primary monitor: matrox g450 pci
secondary monitor: leadtek GF2 mx

Verwijderd

dat probleem heb ik ook :( iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb intussen al ontdekt dat het ligt aan welke monitor er als primary is ingesteld onder windows, degene die als hoofdmonitor staat ingesteld wil de films wel afspelen maar de andere niet

het ligt dus niet aan m'n hardware, maar hoe verhelp ik dit?

Verwijderd

Topicstarter
bescheiden schopje

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25
De monitor waar je op speelt moet over "overlay" kunnen beschikken, meestal is dit alleen de primary beeldbuis.

<en schop niet zo snel, wacht minstens 24h)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:44
nog mooier is als je een soort van "theatre" mode kan gebruiken, zoals bij Ati.. dan stuurt hij het overlay beeld naar 2e monitor of tv

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Op dinsdag 23 juli 2002 00:07 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
nog mooier is als je een soort van "theatre" mode kan gebruiken, zoals bij Ati.. dan stuurt hij het overlay beeld naar 2e monitor of tv
Huh? Hoe zit dat dan? Wat bedoel je precies dan? Klinkt wel interessant namelijk :)

P R N D

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
zorg ervoor dat je een programma vind die dualmonitor ondersteunt, dan lukt het wel, ikzelf gebruik bsplayer :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 02:36 schreef ThaNetRunner het volgende:
zorg ervoor dat je een programma vind die dualmonitor ondersteunt, dan lukt het wel, ikzelf gebruik bsplayer :)
zoomplayer zou de trick ook moeten doen; zal het zelf zo eens uitproberen...

Verwijderd

Zover ik weet kan een GF2MX als enige niet GF4 kaart van NVidia als secindaire beeldscherm het hardware overlay weergeven, alleen moet je dan wel een oude 6.xx of 7.xx driver gebruiken. De nieuwere drivers laten het alleen toe met een GF4Ti kaart.
Pagina: 1