me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
dan kan ie misschien aan je device id het merk zien
Als ie minder snel is dan natuurlijk gaan zeiken bij Paradigit.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
je hebt hier echt niet te maken met een revisie. dit is gewoon een gestripte versie die zwaar onderdoet aan performance.Op maandag 22 juli 2002 18:50 schreef bloasfist het volgende:
Wat kan het je nou schelen hoe die kaart eruit ziet? Probeer hem te overclocken, en als ie op dezelfde of hogere snelheden even stabiel blijft als die eerste revisie kaartjes wat maakt het je dan uit dat ie er minder cool uitziet?
Dat moet je idd niet pikken dan.Op maandag 22 juli 2002 18:53 schreef overklokje het volgende:
[..]
je hebt hier echt niet te maken met een revisie. dit is gewoon een gestripte versie die zwaar onderdoet aan performance.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Op maandag 22 juli 2002 18:53 schreef overklokje het volgende:
[..]
je hebt hier echt niet te maken met een revisie. dit is gewoon een gestripte versie die zwaar onderdoet aan performance.

Tis er wel een maar ik denk dat ik hem ga ruilen
Thx boys en vooral overklokje
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
lijkt me een goed planOp maandag 22 juli 2002 18:56 schreef Begbie het volgende:
[..]
[url="http://members.brabant.chello.nl/r.haine/leadtek.jpg"][afbeelding][/url]
Tis er wel een maar ik denk dat ik hem ga ruilen
Thx boys en vooral overklokje
your welcome.

Bovenste zit bij het pijltje zit de chip volgens mij aan de andere kant
yep that's the one. gelijk geld terug vragen dus.Op maandag 22 juli 2002 19:10 schreef Begbie het volgende:
voor de mensen die het willen zien:
[url="http://members.brabant.chello.nl/r.haine/zie.jpg"][afbeelding][/url]
P A R A D I G I T. kon je dat echt niet vinden op de pagina? is maar zo'n 3 keer voorbij gekomen...Op maandag 22 juli 2002 19:28 schreef Eyeopener het volgende:
Waar heb je het gekocht?
6 keer zelfs
Mischien kun je vragen of je ze ff allemaal mag zien en een andere nemen, dan stouwen ze die cheap-ass kaart die jij kreeg gewoon in een budgetsysteem.
Het zijn btw wel allebei leadteks, kennelijk levert leadtek zelf verschillende koelblokvarianten en verschillende kaarten voor de gf4 ti 4200, beetje raar eigenlijk wel.
Oerbrood!
nee ff zereneus. ik wil ze echt niet niet in een slecht daglicht brengen hoor don't get me wrong!!!
ik heb ... eerm.. maar een paar dingen van hun in me systeem, maar goeie ervaringen met die winkel..
Met die kaart nu ook.. ik vraag om een LT ti4200 en ik krijg er ook een. Tegen een prettige prijs ook.
Maar ik moest mensen hebben die dus ook bij "hun" gekocht hadden en die vond ik
Ze hadden alleen die van mij en me maat binnengekregen..dus niet met alu erop.. we hadden ze al besteld... waren leveringsprobs bij leadtek ofzow .. en omdat ik niet wist dat er ook "mindere" versies bij zaten heb ik gewoon een LT ti4200 besteld...
Oerbrood!
thx
Als ik jou was zou ik gewoon in e-hoven even vragen of ze de versie die jij wilt hebben ook hebben liggen en dan ff omruilen.
Ruilen doen ze bij Paradigit doorgaans niet moeilijk over, hier in Wagneingen iig niet.
Oerbrood!
ja uit wageningen kwam die brakke versie van mn maat ookOp maandag 22 juli 2002 19:54 schreef Chevalric het volgende:
In wageningen liggen er anders een stuk of 8, allemaal met goede koelblok.
Laten we het er dan maar op houden dat er geen pijl op te trekken is en het een kwestie van geluk hebben is, of pech dan heOp maandag 22 juli 2002 19:59 schreef overklokje het volgende:
[..]
ja uit wageningen kwam die brakke versie van mn maat ook
Oerbrood!
hopen dat ze de "alu"-versie hebben liggen, anders maar weer bestellen of geld terug...liever het eerste.
Gatverdamme ik kan dit niet aanzien wat moet dit voorstellen? Dat ding verbrandt toch gelijk?Op maandag 22 juli 2002 19:10 schreef Begbie het volgende:
voor de mensen die het willen zien:
[url="http://members.brabant.chello.nl/r.haine/zie.jpg"][afbeelding][/url]
Bovenste zit bij het pijltje zit de chip volgens mij aan de andere kanten zoals je ziet is het geheugen bij die van mij (ja nog wel ja) niet gekoeld..(kan me zowieso niet voorstellen dat dat aluminium nog veel koudte afgeeft aan het mem zo ver van de fan, maar toch!!) para here we go!
En er mist een chip die op de echte wel zit.
Verwijderd
nope dit zit aan de onderkantOp maandag 22 juli 2002 20:03 schreef DarkEye het volgende:
[..]
En er mist een chip die op de echte wel zit.
en tis wel een echte (alleen niet zo geschikt voor tweakers blijkbaar.. ik had hem nog niet (echt)hoger gezet omdat ik die fan niet vertrouwde
Verwijderd
Retail kaarten zitten verpakt in een keurige doos met driver CD en eventueel een CD met games.Op maandag 22 juli 2002 18:33 schreef Begbie het volgende:
Ik dus in de auto ... naar paradigit.. krijg daar 2 plactic zakken mee (ja ook eentje voor me maat) Benieuwd als ik was trek ik in de winkel zon zak open om een blik te werpen op die kaart.. tot mijn grote verbazing zie ik nix glimmen (dus geen aluminium). Alleen maar een heel lullig uitziend fannetje (welke vervangen gaat worden dus)
Ideeen? Tips? Graag!! kheb namelijk het gevoel dat ik en me maat anaal genomen zijn door paradigit.
Een OEM kaart zoals jij hebt heeft vaak trager geheugen dan een retail kaart en is verpakt in een antistatisch zakje....
De CD met drivers zit verpakt in een papieren CD zakje....
Misschien is de prijs er naar?
Edit: 'k wil geen zout in de wonden strooien hoor!
Bij een retail versie krijg je dit er nog bij:
Three Directx 8 Retail Games + Games gallery CD
WinFast DVD and WinFox utilities
Volgens de Nederl. site dit dus:
Twee Directx 8 Retail spellen
Colorific en 3Deep van E-Color
WinFast DVD en WinFox utilities
maareh bedankt voor je tips
oh en het doet geen pijn hoor..ik ga hem omruilen
das hou dat zout maar bij je
Verwijderd
Klopt, dat chipje zit alleen op ViVo kaarten.Op maandag 22 juli 2002 23:55 schreef thettes het volgende:
keb er net 1tje besteld! bij wintelco dan, maar ik hoop wel op een flinke koeler. trouwens, dat chippie, jij heb de 64 mb toch? die heeft geen ViVo, en dat plaatje onderaan wel, das de 128 mb versie. Daar zit het misschien in.
Maar da's wel balen als je zo'n OEM(?) versie meekrijgt
...
En ik heb zo aluminium koeling, maar die heb ik eraf gehaalt omdat ik me kaart getweaked heb, als je die koeling wil hebben mail me maar voor een klein prijsje stuur ik hem wel op helemaal compleet met bevestiging shit.
Upside down
heel cool van je, maar ik ga het ding gewoon in de winkel omruilen. het gaat me niet om dat stoere alu blok hoor.. het gaat mij om de prestaties met clocken en als de OEM kaart niet haalt wat die andere wel kan ben ik niet tevree.. thx againOp dinsdag 23 juli 2002 16:45 schreef Craytahar het volgende:
Ik weet niet wat je hebt gekocht maar hij lijkt sprekend op mijn Leadtek ja alleen die chip vind ik heel maf, ik heb heel ander geheugen (volgens mij heb jij cheap ass geheugen)
En ik heb zo aluminium koeling, maar die heb ik eraf gehaalt omdat ik me kaart getweaked heb, als je die koeling wil hebben mail me maar voor een klein prijsje stuur ik hem wel op helemaal compleet met bevestiging shit.