Toon posts:

AMD 1800+ XP op MSI KT7 Pro 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het, het is al 100 keer gevraagd, en dat ie niet op 133Mhz FSB loopt weet ik. Maar werkt de proc wel op een lagere kloksnelheid? 100*11,5 dus?

Want ik heb hem nieuw gekocht en OF het mobo (Abit KR7A-RAID, ook nieuw) OF de cpu is niet lekker. En dat wil dus ik dus even verifieren door de CPU een smoke test te geven op een oud MSI-bord. En ik heb geen zin om de boel voor niets overhoop te halen en uit elkaar te schroeven, dus vraag ik het eerst maar...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik dacht dat het met een evt. BIOS update het wel zou gaan werken, welliswaar op multiplier x 100 FSB

Verwijderd

AMD 1800+ XP op MSI KT7 Pro 2?
Want ik heb hem nieuw gekocht en OF het mobo (Abit KR7A-RAID, ook nieuw) OF de cpu is niet lekker.
wat voor mobo heb je nou :??????

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, das niet erg duidelijk. Het gaat me om de CPU, die heb ik nieuw gekocht, samen met dat Abit KR7A-RAID mobo, en ik heb nog een ouwe MSI liggen, en daar wilde ik de CPU dus op testen... :-)
Ik ga het wel even proberen. Wie niet waagt, die wint niet he...

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Op maandag 22 juli 2002 21:29 schreef Tafkae het volgende:
Sorry, das niet erg duidelijk. Het gaat me om de CPU, die heb ik nieuw gekocht, samen met dat Abit KR7A-RAID mobo, en ik heb nog een ouwe MSI liggen, en daar wilde ik de CPU dus op testen... :-)
Ik ga het wel even proberen. Wie niet waagt, die wint niet he...
Ik heb dus ook een 1800+ (momenteel aan het unlocken) op een MSI Turbo2, het werkt bij mij perfect.
Met een simpele fsb verhoging draaide hij al op 1900+.

Verwijderd

De BIOS van de Pro 2 zal hem niet herkennen ben ik bang voor. Vergeefse moeite.....

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Op maandag 22 juli 2002 21:42 schreef klausewitz het volgende:
De BIOS van de Pro 2 zal hem niet herkennen ben ik bang voor. Vergeefse moeite.....
??
Het kan dus zijn dat ik het ff niet meer snap.
De topicstarter wil dus een 1800+ testen op een
MSI Turbo 2 ?
Dit zou geen probleem op moeten leveren, ik heb toevallig de nieuwste bios van op mijn Turbo2 gezet en nu ondersteunt'ie tot XP2200+. Zonder deze update draaide de 1800+ al zonder problémo.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zelfs zonder BIOS update zou ie nog moeten werken. Want de update is alleen noodzakelijk om de CPU correct te herkennen. Zonder update zal ie bijvoorbeeld als een TB1200 ofzoiets herkend worden, maar nog altijd prima werken :)
Pagina: 1