• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:16

kingfriko

100 % BULLY

Topicstarter
Mijn nokia 8210 is aan vervanging toe , het enigste punt is dat er onlangs een nogal dure carkit in mijn auto is ingebouwd die ik er graag in wil laten zitten .
Mijn vraag is nou : Zou deze carkit (de originele van nokia) ook met andere toestellen werken (8910 of 8310)
Of zou ik perse weer een 8210 moeten nemen ?
Het moet in ieder geval een toestel zijn wat net zo groot is anders past hij niet in de houder .

kingfriko

Verwijderd

Ik zou zeggen: Kijk eens op de nokia (fan)site(s). Ik denk dat je dan al een heel eind komt.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor zover ik weet zijn er grofweg 2 verschillende soorten carkits. Die voor de business foons en de wat goedkopere en play :P foons. Die van jou valt dus onder de 2de ;) Uhm, als het goed is hebben de businesstelefoons 5xxx,6xxx,7xxx,9xxx d8 kleine pinnetjes en de andere, 3xxx,8xxx, een plugje. Wil je echt cker zijn ga dan ff langs je dealer :)

• Xino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-01 19:36
zover mij bekend is een carkit voor een hele serie dus als jij een 8210 heb voor de hele 8000 serie en vaak ook nog een andere serie maar welke dat is durf ik je niet te zeggen.

Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Topicstarter
Ik zal het eens navragen bij de dealer , op de verschillende nokia sites kan ik er ook niks over vinden .
Het lijkt mij inderdaad ook wel dat de 8310 erop zal passen , is hetzelfde model alleen uitgebreider.

kingfriko

Verwijderd

Iemand enig idee wat de prijs is van een carkit CARK-91 voor de 6310i? Dus kompleet met steun, platte ruitantenne en compleet gemonteerd?

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06-2025
Op maandag 22 juli 2002 23:56 schreef Coen het volgende:
Iemand enig idee wat de prijs is van een carkit CARK-91 voor de 6310i? Dus kompleet met steun, platte ruitantenne en compleet gemonteerd?
ik weet wel dat ik zonder montage ca ¤ 149 kost...
Heb dit bij verschillende dealers gezien en ook op het internet :)

• Cavemania
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik weet niet of je met de orginele carkit van Nokia de Cark132 bedoeld???

Maar de Cark132 is geschikt voor 8310 en 6510.

En een carkit voor de 6310 is ongeveer ¤133.- en inbouw is ongeveer ¤100,-. Misschien moet hier nog wat materiaal bij dus voor ongeveer ¤250,- heb je een carkit in de auto.

Verwijderd

Oké, dus als ik ¤ 150,- betaal, inclusief kleefantenne, mic, aansluiten op radio, console en montage, dan is dat redelijk goedkoop...

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Da's best goedkoop ja...ik had hem met contractverlenging helemaal gratis incl. inbouw.

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Ik bedoel natuurlijk wel inbouw door de erkende dealer. Van inbouwcenters heb ik al teveel knoeiwerk gezien en gehoord.

• Cavemania
  • Laatst online: 10-11-2024
Een erkende dealer is ook niet altijd alles. Die kunnen ook erg prutsen en knoeien.

Als het goed moet zijn kan je het het beste zelf doen.

Verwijderd

Loop ff langs de BelCompany ofzo, staan die modelletjes naast elkaar op een rijtje. Ff passen en meten, dan weet je het zeker. Heb ik ook gedaan met m'n iets goedkoper modelletje. Zie je gelijk of de aansluiten identiek zijn. ;)

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-03 19:11

MaxPoweR

-=StopTech=-

Heb de Cark 91 zelf ingebouwd, paar uurtjes werk.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op maandag 22 juli 2002 21:54 schreef kingfriko het volgende:
Ik zal het eens navragen bij de dealer , op de verschillende nokia sites kan ik er ook niks over vinden .
Het lijkt mij inderdaad ook wel dat de 8310 erop zal passen , is hetzelfde model alleen uitgebreider.
Over het algemeen is nokia nogal soepel met die carkits. voorbeeldje: we hebben thuis nog een oude carkit liggen voor een 6110. Mijn nieuwe 6310i past daar prima in. Alles werkt perfect. Lijkt me dan stug dat jouw carkit alleen gebruikt kan worden met een 8210.

• kingfriko

kingfriko

100 % BULLY

Topicstarter
Ben naar de winkel geweest , die carkit past alleen op de 8210 , en die is niet meer leverbaar .
Aangezien ik mijn abbo moest verlengen en dan een nieuw toestel mocht uitzoeken heb ik nu maar een 5210 genomen , lekker stevig toestel .
Ik kan wel een andere telefoonhouder kopen en dan moet hij het wel doen met mijn carkit .
Ik denk alleen niet dat die houders los verkocht worden , in de winkel niet tenminste .
Ik zal eens op de zwarte markt of zo kijken .

kingfriko

Pagina: 1