Hoi, ik heb hier net Debian 3.0 geinstalleerd en zit hier dus met maar 1 pc. Nu wil ik dus graag een graphische interface hebben om in te werken (Ja ik zit nu in lynx te browsen, heb met veel moeite het juiste forum gevonden, kan geen topics zien of lezen) Dus nu wil ik graag weten hoe start ik een gui. Ik heb een topic hieronder al gelezen "Hoe start ik gnome op" maar omdat ik geen topics kan zien in lynx kan ik daar dus ook niet replyen. Dus zou iemand mij kunnen MAILEN met hoe ik de gui kan starten ?
Ik heb startx al geprobeerd.
apt-get install x-window-system enz... mocht ook niet baten.
echo "exec gnome-session" >~/.xinitrc en daarna startx helpte ook niet
startx en daarna een reboot helpte ook niet.
Ook zou ik graag IRC willen gebruiken. Nu heb ik dus dingetjes gevonden met google over telnet en nu probeerde ik in te loggen op quakenet wat niet lukte en op irc.tweakers.net lukte het ook niet. Bij beide kreeg ik "register first" terwijl ik wel"user SeRRveR SeRRveR SeRRveR : I am SeRRveR" had gedaan.
dus nogmaals als iemand een mailtje zou willen sturen naar
SeRRveR@boomhut.net
met daarin replys erin over de vragen die ik gesteld heb.
Sluit dit topic please niet want ik kan geen... ja lees hierboven maar
Ik heb startx al geprobeerd.
apt-get install x-window-system enz... mocht ook niet baten.
echo "exec gnome-session" >~/.xinitrc en daarna startx helpte ook niet
startx en daarna een reboot helpte ook niet.
Ook zou ik graag IRC willen gebruiken. Nu heb ik dus dingetjes gevonden met google over telnet en nu probeerde ik in te loggen op quakenet wat niet lukte en op irc.tweakers.net lukte het ook niet. Bij beide kreeg ik "register first" terwijl ik wel"user SeRRveR SeRRveR SeRRveR : I am SeRRveR" had gedaan.
dus nogmaals als iemand een mailtje zou willen sturen naar
SeRRveR@boomhut.net
met daarin replys erin over de vragen die ik gesteld heb.
Sluit dit topic please niet want ik kan geen... ja lees hierboven maar
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR