[PHP] 404 bij sommige vars

Pagina: 1
Acties:

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Ik heb een superwazig probleem hier...

Ik heb een site opgericht voor een vriend van me, simpel siteje deels draaiend op html, deels op PHP/MySQL..
In het menu staan buttons die linken naar "main.php?k=logboek" enzo..

En dan in de php file:
PHP:
1
<?if ($k == "welkom") { echo "hier het html-zooitje";}if ($k == "logboek") { echo "hier het html-zooitje";}if ($k == "aas") { echo "hier het html-zooitje";}?>

Nu is hetvolgende het probleem: Alle menu-items werken, maar bij "main.php?k=aas", "main.php?k=logboek" en "main.php?k=vissen_gevangen" niet. Je zou een php-error verwachten, maar nee: een doodgewone 404-error van IE. Ofterwijl: hij kan main.php niet vinden.

De site staat gehost op mn eigen webservertje, draaiend op Apache 1.3.20, MySQL enzo.. Als ik de site vanaf mn eigen pc bezoek, krijg ik deze 404-errors niet, maar vanaf andere pc's wel, en alleen als de var "k" 1 van die 3 values is..

Wie weet een oplossing, of het probleem aan te wijzen?

8 bitterballen = 1 byterbal

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die melding van IE is _geen_ 404...

Mozilla zou zeggen 'document contains no data' of een lege pagina tonen...

Maak er zoiets van:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
switch($_GET['k'])
{
  case 'welkom' :
  {
    echo "Heeey";
    break;
  }
  case 'logboek' :
  {
    echo "logjes";
    break;
  }
  default :
  {
     echo "is niks";
     break;
  }
}

Verwijderd

dat lijkt me heeel erg sterk dat ie dan een 404 geeft.
je aanpak is niet erg slim trouwens, maar das wat anders.
Maar zie dit:

$k="niets";

if($k=="aas") {
print ("BS");
}

deze if komt dus niet over1, dus wat doet PHP? Niets!
Juist! Want er is geen stukje gereserveerd voor wanneer $k niet overeenkomt met de if. Kortom een 404 error kan niet.
Je zal wel iets anders fout hebben gedaan.

edit:

Waarom ben ik altijd zo laat met replyen :'( :+

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
ik heb die dingen wel 20 keer nagekeken, alles klopt...
en het boeit niet dat hij niets doet als er geen geldige $k is, want dat hoeft ie ook niet te doen :)

Maar, hier kan het toch niet aan liggen, dat er een lege file terugkomt? want in het begin van main.php staat al een html-header... en daarbij, als ik hem van mn eigen pc opzoek, krijg ik WEL de output van main.php...

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 16:57 schreef ACM het volgende:
Maak er zoiets van:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
switch($_GET['k'])
{
  case 'welkom' :
  {
    echo "Heeey";
    break;
  }
  case 'logboek' :
  {
    echo "logjes";
    break;
  }
  default :
  {
     echo "is niks";
     break;
  }
}
Hmm, inderdaad wel nuttig, ga ik maar eens gebruiken :) Tnx 4 that iig :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 22 juli 2002 17:02 schreef mees het volgende:
ik heb die dingen wel 20 keer nagekeken, alles klopt...
en het boeit niet dat hij niets doet als er geen geldige $k is, want dat hoeft ie ook niet te doen :)

Maar, hier kan het toch niet aan liggen, dat er een lege file terugkomt? want in het begin van main.php staat al een html-header... en daarbij, als ik hem van mn eigen pc opzoek, krijg ik WEL de output van main.php...
IE is een beetje vervelend daarmee, die toont altijd dezelfde zinloze melding (show friendly http-errors oid) als iets niet goed gaat.
Of de page nou leeg blijft, de server er niet is of de boel gewoon niet bestaat.

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
ja aar dan nog, die page IS niet leeg, want hier doet ie het WEL, en op andere PC's NIET...

Verwijderd

waar staat die pagina dan? Ik wil ook wel even kijken of ie hier doet of niet

Verwijderd

heb je al naar je proxy instellingen gekeken?

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
[url="http://blob.xs4all.nl/karperwereld/index2.html"]http://blob.xs4all.nl/karperwereld/index2.html[/url]

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

heb je niet per ongeluk naar een lokaal bestand gelinkt?

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 17:09 schreef Nokia het volgende:
heb je al naar je proxy instellingen gekeken?
wat heeft dat nou weer met php-vars te maken dan?
Op maandag 22 juli 2002 17:09 schreef Timpie het volgende:
heb je niet per ongeluk naar een lokaal bestand gelinkt?
Nope, alles staat netjes gelinkt naar "../main.php?k=iets"...

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 17:09 schreef mees het volgende:
[url="http://blob.xs4all.nl/karperwereld/index2.html"]http://blob.xs4all.nl/karperwereld/index2.html[/url]
wow de vissen gevangen pagina vertoond ook heeeeeel interesant gedrag!

--

ok uitleg...
ik klik op de menu optie gevangen vissen
pagina begint te laden, maar refreshed zich constant als de tabel zich aan het opbouwen is... op een gegeven moment blijft ie staan...

--

hij begint raar te doen vanaf de Koi Karper... en voornamelijk bij Visplek blijft ie lang hangen (er staat een begin van ene <a href= in dat hokje van de tabel)

--

Ik zou er eignelijk een animated gif ofzo van moeten maken... zoiets als dit heb ik echt nog nooit gezien!!

--

bij logboek en aas doet ie hetzelfde... dit lijkt mij meer een javascript probleem zo op het eerste gezicht... iets anders kan ik me er niet bij voorstellen!

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 17:11 schreef Jaap3 het volgende:
bij logboek en aas doet ie hetzelfde... dit lijkt mij meer een javascript probleem zo op het eerste gezicht... iets anders kan ik me er niet bij voorstellen!
Hmm, het enige stukje javascript wat ik gebruik is onclick="javascript:window.open('bla','bla');" dus dat lijkt me stug... er zit in ieder geval iets goed fout!

En ik vind het nog steeds raar dat ie het hier wel doet, en bij niemand anders

Verwijderd

maar euhm... koikarpers vangen... met tijgernoten? Ik dacht dat koikarpers siervissen waren!

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 17:21 schreef Jaap3 het volgende:
maar euhm... koikarpers vangen... met tijgernoten? Ik dacht dat koikarpers siervissen waren!
Klopt, is ook niet officieel met een tijgernoot gevangen.. Zijn draad zat met een ander oud draad verwikkeld, en aan dat oude draad zat.... inderdaad, de koikarper :)

zie [url="http://blob.xs4all.nl/karperwereld/fotos/cccccccc.jpg"]http://blob.xs4all.nl/karperwereld/fotos/cccccccc.jpg[/url] voor het bewijs :)

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 17:12 schreef mees het volgende:

[..]

Hmm, het enige stukje javascript wat ik gebruik is onclick="javascript:window.open('bla','bla');" dus dat lijkt me stug... er zit in ieder geval iets goed fout!

En ik vind het nog steeds raar dat ie het hier wel doet, en bij niemand anders
mhh ja raar... maar het ligt dan denk ik aan de manier die jij gebruikt om die tabellen op te bouwen... bij het logboek blijft ie eeuwig loopen op het 2e stukje... om soms verder te gaan maar dan weer terug te vallen... echt super raar... flikker eens al je code hier in ofzo.. misschien dat er ergens een fout inzit...

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op maandag 22 juli 2002 17:23 schreef mees het volgende:

[..]

Klopt, is ook niet officieel met een tijgernoot gevangen.. Zijn draad zat met een ander oud draad verwikkeld, en aan dat oude draad zat.... inderdaad, de koikarper :)

zie [url="http://blob.xs4all.nl/karperwereld/fotos/cccccccc.jpg"]http://blob.xs4all.nl/karperwereld/fotos/cccccccc.jpg[/url] voor het bewijs :)
EEN GOUDVIS....

die heb ik hier ook zwemmen....
* LuCarD zwaait even naar jaws. :)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 17:23 schreef mees het volgende:

[..]

Shit man, verkopen dat ding... die dingen zijn toch vet veel geld waard!

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
ik heb alleen de html-code voor je die al in php-code zit verwerkt...
PHP:
1
&lt;?if ($k == &quot;vissen_gevangen&quot;) {    if (!$sorteer) { $sorteer = &quot;datum&quot;; }    if ($sorteer == &quot;gewicht&quot;) { $sorteer = &quot;gewicht DESC&quot;; }    $sqlvis = &quot;SELECT * FROM vissen ORDER BY $sorteer&quot;;    $resvis = mysql_query($sqlvis);    echo &quot;&lt;table border=\&quot;0\&quot; style=\&quot;border-collapse: collapse\&quot; bordercolor=\&quot;#111111\&quot; width=\&quot;550\&quot; id=\&quot;AutoNumber1\&quot; cellspacing=\&quot;3\&quot;&gt;&quot;;    echo &quot;  &lt;tr&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;td width=\&quot;105\&quot;&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&lt;a href=\&quot;?k=vissen_gevangen&amp;amp;sorteer=soort\&quot;&gt;Soort&lt;/a&gt;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;td width=\&quot;64\&quot;&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&lt;a href=\&quot;?k=vissen_gevangen&amp;amp;sorteer=gewicht\&quot;&gt;Gewicht&lt;/a&gt;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;td width=\&quot;121\&quot;&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&lt;a href=\&quot;?k=vissen_gevangen&amp;amp;sorteer=visplek\&quot;&gt;Visplek&lt;/a&gt;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;td width=\&quot;135\&quot;&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&lt;a href=\&quot;?k=vissen_gevangen&amp;amp;sorteer=aas\&quot;&gt;Aas&lt;/a&gt;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;td width=\&quot;100\&quot;&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&lt;a href=\&quot;?k=vissen_gevangen&amp;amp;sorteer=datum\&quot;&gt;Datum+Tijd&lt;/a&gt;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;td width=\&quot;40\&quot;&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&lt;a href=\&quot;?k=vissen_gevangen&amp;amp;sorteer=temperatuur\&quot;&gt;&lt;small&gt;temp.&lt;/small&gt;&lt;/a&gt;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;    echo &quot;    &lt;td width=\&quot;25\&quot;&gt;&amp;amp;nbsp;&lt;/td&gt;&quot;;    echo &quot;  &lt;/tr&gt;&quot;;    $bgcolor = &quot;#008000&quot;;    while ($vis = mysql_fetch_object($resvis)) {        if ($bgcolor == &quot;#008000&quot;) { $bgcolor = &quot;#FFB200&quot;; $textcolor = &quot;#008000&quot;; } else { $bgcolor = &quot;#008000&quot;; $textcolor = &quot;#FFB200&quot;;}        echo &quot;  &lt;tr&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;td width=\&quot;105\&quot; bgcolor=\&quot;$bgcolor\&quot; valign=top&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot; color=\&quot;$textcolor\&quot;&gt;&quot;;        getSoortFromVisId($vis-&gt;soort);        echo &quot;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;td width=\&quot;64\&quot; bgcolor=\&quot;$bgcolor\&quot; valign=top&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot; color=\&quot;$textcolor\&quot;&gt;$vis-&gt;gewicht pond&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;td width=\&quot;121\&quot; bgcolor=\&quot;$bgcolor\&quot; valign=top&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot; color=\&quot;$textcolor\&quot;&gt;&quot;;        getPlaatsFromVisId($vis-&gt;visplek);        echo &quot;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;td width=\&quot;135\&quot; bgcolor=\&quot;$bgcolor\&quot; valign=top&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;a href=\&quot;javascript:void(0);\&quot; onclick=\&quot;javascript:window.open('aas.php?id=$vis-&gt;aas','aas','scrollbars=yes,width=550,height=250,top=100,left=100,titlebar=no,status=no,resizable=yes,menubar=no,toolbar=no');\&quot;&gt;&lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; color=\&quot;$textcolor\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&quot;;        GetAasFromVisId($vis-&gt;aas);        echo &quot;&lt;/font&gt;&lt;/a&gt;&lt;/td&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;td width=\&quot;100\&quot; bgcolor=\&quot;$bgcolor\&quot; valign=top&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;a href=\&quot;javascript:void(0);\&quot; onclick=\&quot;javascript:window.open('verslag.php?id=$vis-&gt;id','verslag','scrollbars=yes,width=550,height=350,top=100,left=100,titlebar=no,status=no,resizable=yes,menubar=no,toolbar=no');\&quot;&gt;&lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; color=\&quot;$textcolor\&quot; size=\&quot;2\&quot;&gt;&lt;small&gt;&quot;;        echo substr($vis-&gt;datum,8,2) . &quot;-&quot; . substr($vis-&gt;datum,5,2) . &quot;-&quot; . substr($vis-&gt;datum,0,4) . &quot; &quot;;        echo substr($vis-&gt;tijd,0,2) . &quot;:&quot; . substr($vis-&gt;tijd,3,2);        echo &quot;&lt;/font&gt;&lt;/small&gt;&lt;/a&gt;&lt;/td&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;td width=\&quot;40\&quot; bgcolor=\&quot;$bgcolor\&quot; valign=top&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;font face=\&quot;Verdana\&quot; size=\&quot;2\&quot; color=\&quot;$textcolor\&quot;&gt;&lt;small&gt;&quot;.$vis-&gt;temperatuur.&quot;&deg;C&lt;/small&gt;&lt;/font&gt;&lt;/td&gt;&quot;;        echo &quot;    &lt;td width=\&quot;25\&quot; bgcolor=\&quot;$bgcolor\&quot;&gt;&quot;;        $sqlvisfoto = &quot;SELECT * FROM fotos WHERE visid = '$vis-&gt;id'&quot;;        $resvisfoto = mysql_query($sqlvisfoto);        if (mysql_num_rows($resvisfoto) != &quot;0&quot;) {            $visfoto = mysql_fetch_object($resvisfoto);            echo &quot;&lt;a href=\&quot;javascript:void(0);\&quot; onclick=\&quot;javascript:window.open('fotos/$visfoto-&gt;naam.$visfoto-&gt;ext','foto$vis-&gt;id','scrolling=auto');\&quot;&gt;&lt;img border=0 src=\&quot;img/foto.gif\&quot; alt=\&quot;Klik hier voor de foto\&quot;&gt;&lt;/a&gt;&quot;;        } else { echo &quot;&amp;amp;nbsp;&quot;; }        echo &quot;&lt;/td&gt;&quot;;        echo &quot;  &lt;/tr&gt;&quot;;    }    echo &quot;&lt;/table&gt;&quot;;}?&gt;

En nee, ik ben geen proffesioneel php-scripter :)

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Er gebeurt iets raars.

ik zie af en toe troep onder de pagina.
code:
1
&yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &frac12;&szlig;&yuml; &iquest;tH &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; Ht&iquest; &yuml;&szlig;&frac12; t&iquest;&yuml; &szlig;&frac12;H &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &frac12;&szlig;&yuml; &frac12;HH &yuml;&yuml;&yuml; t&iquest;&yuml;              t   &yuml;&yuml;&iquest; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &yuml;&yuml;&yuml; &iquest;&yuml;&yuml; t t &yuml;&yuml;&iquest; &yuml;&yuml;&yuml;

dit soort troep....

Misschien is de installatie van apache of php gaar? :?
Zet de error_reporting eens op E_ALL.
kijk eens in de error_log van apache.

[edit]
Jouw code valt nog wel mee.... Ik heb wel erger zien voor bij komen...
Maar probeer te voorkomen dat je inline variablen gebruikt.
dus
echo "text $variable text";
is niet netjes en wordt ook afgeraden.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 17:27 schreef mees het volgende:
ik heb alleen de html-code voor je die al in php-code zit verwerkt...
PHP:
1
&lt;?Lap Code?&gt;

En nee, ik ben geen proffesioneel php-scripter :)
Euhm, ja ik kan weinig van je code zeggen... behalve dat je een aparte manier van PHP schrijven hebt :)... maybe iemand anders?

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 17:41 schreef Jaap3 het volgende:

[..]

Euhm, ja ik kan weinig van je code zeggen... behalve dat je een aparte manier van PHP schrijven hebt :)... maybe iemand anders?
Dat hoor ik vaker, ben ook eigenlijk maar een beginner, heb nooit iets van manuals gelezen oid..
Meestal kom ik er wel uit met een prob, maar hier zit ik dus echt mee vast..

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
hmm, nog steeds geen oplossing gevonden..

De ele php-code heb ik opnieuw erin gezet, ofterwijl, started from scratch.. geen resultaat...

Maar, wat is er zo raar aan de manier van opbouwen van de tables dan? gewoon een <table><tr><td>-constructie.. :?

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
heb met mozilla hier geen probleem maar met IE (6) geeft ie bij vissen_gevangen een error "Page cannot be displayed", deze pagina werkt echter prima met mozilla. Je zou het eerder andersom verwachten :D

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
hmm, das al helemaal vaag...

hoeveel tabelregels kreeg je in beeld? alle 8?

• ^Mo^
Op zondag 28 juli 2002 00:26 schreef mees het volgende:
hmm, das al helemaal vaag...

hoeveel tabelregels kreeg je in beeld? alle 8?
Bij die gevangen vissen? Krijg ik er momenteel 7 te zien; soort, gewicht, visplek, aas (tijgernoten??), datum+tijd, temp, en dan nog een lege kolom.
Ik zie trouwens twee complete(?) rijen, en dan nog een derde met alleen de eerste kolom ingevult.

-Edit-
Ik merk trouwens net iets op. De ene keer laat de pagina meer zien dan de andere keer. Zoals bij logboek zie ik nu maar een bericht, maar net stonden er twee. Net zoals bij gevangen vissen zie ik er nu maar 2 1/7e terwijl ik er net meer zag. Er ontbreken soms ook gewoon rijen uit een tabel... lijkt wel alsof er tijdens het laden van de tabel gewoon stop wordt gezegd ofzo...

krijg dit effect:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/vissen1.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/vissen2.jpg
Dat is trouwens als je bijvoorbeeld naar aas gaat, naar beneden scrolled en dat naar gevangen vissen. Dan krijg je het tweede effect.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
hmm, ziet er inderdaad naar uit dat apache gewoon een slechte bui heeft.. "Doe het zelluf maar!" :)

Ik ga het binnenkort ff op een andere server proberen..

resultaat volgt..

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
ik heb em nu ff bij Roel gehost (hij weet het zelf alleen nog niet)... ik zie de site normaal (logboek, gevangen vissen), maar hoe zit het bij anderen? (jullie dus?) :)

[url="http://marijse.roel.ath.cx/kw/index2.html"]http://marijse.roel.ath.cx/kw/index2.html[/url]

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
Op zondag 28 juli 2002 15:33 schreef mees het volgende:

[url="http://marijse.roel.ath.cx/kw/index2.html"]http://marijse.roel.ath.cx/kw/index2.html[/url]
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• ^Mo^
Op zondag 28 juli 2002 15:33 schreef mees het volgende:
ik heb em nu ff bij Roel gehost (hij weet het zelf alleen nog niet)... ik zie de site normaal (logboek, gevangen vissen), maar hoe zit het bij anderen? (jullie dus?) :)

Waarschijnlijk weet 'ie het nu wel? :+ Maar da's in ieder geval een verklaarbare 404 ;)

• SWINX
owja... als je een soort 404 error krijgt (of zo'n friendly geval) kun je daar meestal wel een 200-header naar toe sturen, wat meestal al wat helpt :)
PHP:
1
&lt;?header(&quot;HTTP/1.0 200 OK&quot;);?&gt;

• SWINX
als ik een socket open naar die main.php?k=vissen_gevangen van je dan doettie het (na wel een heleboel "enters")

als je die via de browser oproept zie je eerst wel een groene pagina maar die slaat dus om in een friendly error

probeer eens een 200 headertje te sturen?

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
klopt allemaal, slordig van me, ik had t ff moeten melden..

Ik heb de site er weer afgehaald bij Roel... het lag dus aan mn server, want bij Roel draaide ie perfect..

mn apache heeft er gewoon geen zin in.. tnx 4 helping every-1! :)

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
ff offtopic, maar een tip: ga anders coden. lees een paar tutorials enzo, want deze code is moeilijk om te onderhouden enzo. Ik code al een redelijke tijd, en het loont zich echt om het allemaal netjes/goed aan te pakken. maarjah.
Pagina: 1