Ik zoek een ronde alu staaf van +/- 8cm dik nu ben ik hier en daar al geweest maar kan nergens zo'n dikte vinden (houd op bij 5cm)
Ik weet wel zeker dat er stukken van 8 cm te krijgen zijn heb zelfs stukken van 10 cm gezien wat ik alleen niet weet is tot welke lengte er te krijgen is en welke lengte jij nodig hebt... Heb hier in de buurt een machinehandel zitten die dit soort dingen verkoopt dus als het echt nodig is dan ken ik wel ff voor je kijke stuur maar een mailtje...
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
10 zou ook mooi zijn...
ik wil een waterblock maken weet al een frase... en een rond waterblock is natuurlijk
ik wil een waterblock maken weet al een frase... en een rond waterblock is natuurlijk
Waarom rond alsk vragen mag?Op maandag 22 juli 2002 17:19 schreef T-Mug het volgende:
10 zou ook mooi zijn...
Ik weet zeker dat hun het dikker kunnen leverenOp maandag 22 juli 2002 18:13 schreef KifArU het volgende:
Aluminium rond, AlMgSi 1 F28/F31 of AlCuBiPb F37/F34, tot 450 mm: staalmarkt.nl
ik heb namelijk zo'n catalogus aangevraagt
wie wil er dan een waterblok van 45 cm+ dikte?Op maandag 22 juli 2002 18:30 schreef epsilon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hun het dikker kunnen leveren
Die heb ik hier al liggen. Hoe dacht je dat ik aan die maat kwam? T/M 200 mm staat erin, met de mededeling dat t/m 450 mm leverbaar is.Op maandag 22 juli 2002 18:30 schreef epsilon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hun het dikker kunnen leveren
In die catalogus staan hun producten, de afmetingen, wat ze op voorraad hebben en wat ze in 24/48 uur kunnen leveren en het gewicht per eenheid. De prijs staat er helaas niet bij.
Onderaan staat op iedere bladzijde: "Andere afmetingen en kwaliteiten op aanvraag"
probeer eens een random staalhandel in de buurt die dingen voor offshore industrie ofzo maakt.
Sandvik, Van Leeuwen Buizen, G. de Boer.. ik noem maar een paar bedrijven. Deze kunnen vast wel een alu-buisje leveren. (heck, m'n pa zat vroeger in de metaal draaierij... misschien dat ik nog een koperen stukkie staf materiaal kan verkrijgen. w00t...)
maar goed.. staarmarkt.nl vast ook wel een goeie. Sandvik doet dacht ik eigenlijk alleen stainless steel, maja, ze kunnen je vast doorverwijzen naar een boer die Alu staf verkoopt
Sandvik zit in schiedam, Van Leeuwen in Zwijndrecht ennuh Beesd (buizen resp. stainless als ik het me goed herinner) en de Boer zit in Utrecht...
Good luck, d'r zijn er nog een hoop meer.. Dylan staal, TAD benelux.. of waren die failliet. hrmz... dunno anymore.
Sandvik, Van Leeuwen Buizen, G. de Boer.. ik noem maar een paar bedrijven. Deze kunnen vast wel een alu-buisje leveren. (heck, m'n pa zat vroeger in de metaal draaierij... misschien dat ik nog een koperen stukkie staf materiaal kan verkrijgen. w00t...)
maar goed.. staarmarkt.nl vast ook wel een goeie. Sandvik doet dacht ik eigenlijk alleen stainless steel, maja, ze kunnen je vast doorverwijzen naar een boer die Alu staf verkoopt
Sandvik zit in schiedam, Van Leeuwen in Zwijndrecht ennuh Beesd (buizen resp. stainless als ik het me goed herinner) en de Boer zit in Utrecht...
Good luck, d'r zijn er nog een hoop meer.. Dylan staal, TAD benelux.. of waren die failliet. hrmz... dunno anymore.
Pagina: 1